Forum - Forum-tråd: Hvilken film glæder du dig mest til at se i 2023?

Hvilken film glæder du dig mest til at se i 2023?

  • ★★★1

    Med udgangspunkt i at det gælder for at tage i biografen og ikke bare streame, så bliver det:

    Guardians

    skarpt forfulgt af Dune 2 og Oppenheimer

    men der er mange spændende film på listen der absolut skal ses på et tidspunkt - gode anmeldelser kan også ændre på min prioritering. 

    Gormanden23-12-22 15:09

  • ★★★1

    Uden tvivl Indy 5, så er der nogle jeg sagtens kunne lokke til at se.

    Dune 2
    65
    Ant-man 3
    Saw 10

    MOVIE100023-12-22 15:23

  • 1

    Jeg glæder mig mest til The Fabelmans. Spielberg er for mig altid interessant. Det hjælper også på det at den har fået ret så gode anmeldelser. Ikke mindst fra mine favoritanmeldere. 

    Derudover er den også en af frontunnerne til at vinde en Oscar for bedste film, hvilket også gør den interessant 

    Kiyonji23-12-22 16:27

  • ★★★★★0

    Jeg stemte på Mission Impossible : Dead Reckoning - Part 1, som den film jeg ser mest frem til i det nye år. 

    Og derudover er det disse film, jeg dernæst glæder mig til at se. :)

    • Indiana Jones 5
    • The Whale 
    • Guardians of the Galaxy 3
    • The Fabelmans 
    • The Flash 
    • Evil Dead Rise 

    NightHawk23-12-22 16:39

  • ★★★2

    Cocaine Bear, selvfølgelig.

    NSF23-12-22 18:25

  • ★★★★★★1

    Det er svært for mig at vælge...men en af disse tre:

    • Barbie
    • The Whale
    • Killers of the Flower Moon 

    Men - Infinity Pool, Evil Dead Rise, Oppenheimer, Renfield, Dune 2 og Babylon skal også ses. 

    Der er også nogle andre favoritter, der har nye film på vej (men nogen af dem er nok ikke færdige i 2023):

    • Todd Solondz 
    • Lynne Ramsay
    • Makoto Shinkai - er klar tidlig i 2023

    Og så er der selvfølgelig også The Expendables 4.

    The Fabelmans kommer an på anmeldelserne. 

    Guldager23-12-22 19:21

  • ★★★★★0

    Jeg stemte Evil Dead. Glæder mig til at høre brormands arbejde. Og så var jeg faktisk faretruende tæt på at stemme på The Flash. Jeg tror, den sagtens kan gå hen og blive den svageste film på listen, men Michael Keatons Batman-comeback smadrer sgu mine parader.

    The Insider23-12-22 20:54

  • 1

    Ingen tvivl for mit vedkommende: "Oppenheimer"!

    Ericmase23-12-22 20:59

  • ★★1

    The Whale

    Evil Dead

    Scream 6

    Indiana Jones

    Mission Impossible

    Ryder66623-12-22 21:11

  • 2

    Fuuuck  en svær afstemning. 

    PatrickJane23-12-22 22:35

  • 2

    Dune part 2

    Mission impossible 7

    Indiana Jones 5

    Oppenheimer 

    The Fabelmans 

    I nævnte rækkefølge 

    PatrickJane23-12-22 22:38

  • ★★★★★0

    “Dune: Part 2”, “Barbie”, “Aftersun” og “Oppenheimer” er nok de film jeg umiddelbart ser mest frem til.

    Kruse23-12-22 23:06

  • ★★★★★★0

    Jeg kan sgu heller ikke vælge.

    Indy skuffer forhåbentlig ikke

    MI holder niveau

    Guardians er sandsynligvis ok

    Mario ser lovende ud - det gør Barbie også

    Nolan skal levere NU

    Dune overbeviste ikke, men kan reddes

    Jeg HÅBER mest på Indy

    Wayne24-12-22 01:14

  • 1

    Ved det ikke helt, men “cocaine bear” lyder spændende.

    Fubar24-12-22 06:35

  • ★★★★0

    Dune 2 = ♥ (siden 1992)

    Gasivodo24-12-22 08:01

  • 1

    Måske bliver Dune 2 den bedre film, men jeg håber så meget på Harrison Fords sidste optræden som Indiana Jones, så den får min stemme. Forhåbentlig åbner den døren for måske en serie eller en film med en yngre skuespiller som Indiana Jones.

    Johnny4224-12-22 16:52

  • 0

    Ser mest frem til Oppenheimer og 65 næste år. Indy og MI skal jo nok også ses og måske også Killers of the Flower Moon

    Dune 2 skal jeg absolut ikke se... Den første var simpelhen så dårlig!!!

    Coppola25-12-22 01:11

  • 1

    Griner lidt over hvormange som ikke kan finde 1, og derfor skriver flere film i kommentarene

    min er helt klar Oppenheimer noget som bygger på det virkelige liv, og så Nolan 

    Jimbo25-12-22 12:49

  • ★★★★★★1

    Griner lidt over hvormange som ikke kan finde 1, og derfor skriver flere film i kommentarene

    min er helt klar Oppenheimer noget som bygger på det virkelige liv, og så Nolan 

    Det er mere dumt kun at have en favorit at se frem til - trist hvis den skuffer…

    Wayne25-12-22 16:14

  • ★★★★★1

    Det er mere dumt kun at have en favorit at se frem til - trist hvis den skuffer…

    Enig. Derudover så afspejler afstemningen allerede den ene film, som folk glæder sig mest til. Hvorfor ikke bruge kommentarfeltet til at uddybe og skabe mere nuancering?

    Kruse25-12-22 16:18

  • ★★★★★★0

    Enig. Derudover så afspejler afstemningen allerede den ene film, som folk glæder sig mest til. Hvorfor ikke bruge kommentarfeltet til at uddybe og skabe mere nuancering?

    Præcist!

    Wayne25-12-22 16:38

  • ★★★0

    Griner lidt over hvormange som ikke kan finde 1, og derfor skriver flere film i kommentarene

    min er helt klar Oppenheimer noget som bygger på det virkelige liv, og så Nolan 

    Du er helt afklaret - flot. Men derfor behøver du vel ikke klandre andre for at være et andet sted end dig. 

    Gormanden25-12-22 19:53

  • ★★★★0

    Indy 5...mener I det?

    Respekt

    Gasivodo26-12-22 03:24

  • 0

    Må hellere lige tilføje Shazam! 2 efter første gang at have set traileren i biografen. Holdt op mod den trailer der kom efter(Ant Man 3), så ser Shazam! Ud til at styre for vildt, mens det fra Marvel ligner endnu et generisk samlebåndsarbejde).

    Og så så jeg en forsmag på (endnu) en af Tom Cruises vilde stunt fra den næste MI film, nr 7 i rækken, der som en af de få film-serier ser ud til at blive bedre og bedre for hver film. Håber det fortsætter.

    Johnny4226-12-22 20:13

  • ★★★★★0

    Jeg synes nu Ant Man 3 ser mere spændende ud end Shazam 2, men ingen af de to er umiddelbart blandt de film, jeg ser mest frem til i 2023.

    David Lund26-12-22 21:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen