Forum - Forum-tråd: Hvilken film ser du mest frem til i 2018?

Hvilken film ser du mest frem til i 2018?

  • ★★★★★3

    Ikke det mest spændende lineup valgt her.

    Kruse27-12-17 14:38

  • ★★★0

    Anden film: Fantastic Beast 2

    Ellers af andre film som ikke er med i afstemningen, glæder jeg mig blandt andet også til Halloween, The House that Jakc built, The Nun, Slender Man, Så længe jeg lever, Sankt Bernhard syndikatet, Iron Sky 2.

    MOVIE100027-12-17 14:53

  • ★★★0

    Det meste på listen er uinteressant.

    Ville have stemt "The House That Jack Built", men det er selvfølgelig heller ikke en amerikansk film.

    Aranyhajú Nyárszépe27-12-17 14:57

  • ★★★★★★0

    "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri" er nok den jeg glæder mig mest til i den nærmeste fremtid.

    Zero Cool27-12-17 14:58

  • ★★★★0

    1. The Shape of Water - Del Toro
    2. Annihilation - Garland
    3. The House That Jack Built - Von Trier
    4. Hold The Dark - Saulnier
    5. Captive State - Wyatt
    6. The Favourite - Lanthimos
    7. Blonde - Dominik
    8. Isle of Dogs - Anderson
    9. Radegund - Malick
    10. Downsizing - Payne

    Babo27-12-17 16:06

  • ★★★★★★0

    Af mulighederne: The Irishman

    Ellers The House That Jack Built 

    Guldager27-12-17 17:33

  • 1

    Iron Sky 2?

    kodor27-12-17 21:41

  • ★★★★★0

    Det her var lidt uventet, da jeg egentlig opfatter mig selv som ret glad for de der store bragende blockbusters... Men denne liste virker jo lidt... meh. 

    Lars!27-12-17 21:45

  • ★★★0

    Det er i sandhed en undervældende liste.

    Jeg er med Babo - indtil videre er The Shape of Water den film, jeg glæder mig absolut mest til i 2018.

    HonoDelLoce27-12-17 23:55

  • ★★★0

    Anden film: “The House that Jack Built”.

    Dolphinfriendly28-12-17 12:11

  • ★★★★★★0

    Jeg stemte Avengers: Infinity War. Men i virkeligheden burde jeg måske have stemt "anden film", uden at have en bestemt i tankerne. De sidste par år, har jeg i hvert fald oplevet at det ofte har været film jeg ikke har hørt alt for meget om på forhånd, der har fænget mig mest.

    T. Nielsen28-12-17 12:15

  • ★★★0

    Jeg stemte Avengers: Infinity War. Men i virkeligheden burde jeg måske have stemt "anden film", uden at have en bestemt i tankerne. De sidste par år, har jeg i hvert fald oplevet at det ofte har været film jeg ikke har hørt alt for meget om på forhånd, der har fænget mig mest.

    Men spørgsmålet gik jo på, hvilken en, du ser mest frem til, ikke hvilken en, du regner med, der efter året er omme vil have fænget dig mest ;) Så på den led svarede du jo meget rigtigt ;)

    HonoDelLoce28-12-17 12:36

  • ★★★★★0

    Men spørgsmålet gik jo på, hvilken en, du ser mest frem til, ikke hvilken en, du regner med, der efter året er omme vil have fænget dig mest ;) Så på den led svarede du jo meget rigtigt ;)

    Det, han ser mest frem til, er at blive positivt overrasket af en endnu ukendt film. 

    Lars!28-12-17 12:41

  • ★★★★★★0

    Men spørgsmålet gik jo på, hvilken en, du ser mest frem til, ikke hvilken en, du regner med, der efter året er omme vil have fænget dig mest ;) Så på den led svarede du jo meget rigtigt ;)

    Jep og på den måde ser jeg på en måde også mest frem til “anden film. Uanset, det er hvad det er.

    T. Nielsen28-12-17 13:05

  • ★★★★★★0

    Det, han ser mest frem til, er at blive positivt overrasket af en endnu ukendt film. 

    Nemlig:-D

    T. Nielsen28-12-17 13:05

  • ★★★★0

    Predatoren!

    Gasivodo28-12-17 13:25

  • ★★★0

    Jep og på den måde ser jeg på en måde også mest frem til “anden film. Uanset, det er hvad det er.

    Så må vi håbe, at der kommer en film, der fænger dig, som du ikke havde regnet med/hørt om på forhånd ;)

    HonoDelLoce28-12-17 13:25

  • ★★★★★★0

    Så må vi håbe, at der kommer en film, der fænger dig, som du ikke havde regnet med/hørt om på forhånd ;)

    Tak;-)

    T. Nielsen28-12-17 13:31

  • ★★0

    Anden film; "You Were Never Really Here" eller "Phantom Thread". Kan ikke vælge. :)

    Mikkel Abel28-12-17 14:31

  • 0

    Kommer der ikke både Pacific Rim 2 og Mortal Engines i 2018?

    duuk7428-12-17 19:59

  • ★★★★0

    Anden film; "You Were Never Really Here" eller "Phantom Thread". Kan ikke vælge. :)

    Også to, jeg tror bliver rigtig gode. 

    Babo28-12-17 20:03

  • 0

    "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri" er nok den jeg glæder mig mest til i den nærmeste fremtid.

    Oh yeah! Jeg kan virkelig ikke forestille mig hvordan den kan fejle, med det cast og det jeg har set af trailere indtil videre. 

    Derudover glæder jeg mig faktisk ret meget til Ready Player One. Bogen var skøn, og genren er jeg gået hen og blevet totalt pjattet med. (LitRPG / GameLit)

    moulder66628-12-17 22:21

  • 0

    Nu går jeg normalt efter den amerikanske udgivelsesato, da jeg sjældent går i biografen, men til gengæld er en ivrig følger af awardssæsonen. Jeg glæder mig meget til at se hvad Scorsese og De Niro kan få ud af The Irishman. Hvad der ellers kommer af interessante film har ikke, endnu, overblik over.

    Whispering Horse29-12-17 00:08

  • ★★★★★1

    På listen med de udvalgte film stemte jeg på Avengers -Infinity Wars. Men ellers ser min liste af film jeg glæder mig til i det nye år således ud:

    • Lady Bird 
    • Love Child 
    • Where'd You Go, Bernadette 
    • The House That Jack Build 
    • Wind River 
    • Black Panther 
    • Ant-Man & The Wasp 
    • Call Me By Your Name 
    • Molly's Game 
    • The Shape of Water 
    • Red Sparrow 
    • Isle of Dogs 
    • The Incredibles 2 
    • Mission Impossible 6 
    • Marry Poppins Returns 

    NightHawk29-12-17 01:17

  • ★★★★0

    Soldado

    De 10

    • Brawl in Cell Block 99
    • Dragged Across Concrete
    • Outlaw King
    • Soldado
    • E-Book
    • Three Billboards Outside Ebbing Missouri
    • Phantom Thread
    • Incredibles 2
    • Lizzie
    • The Shape of Water

    Bruce29-12-17 11:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen