Forum - Forum-tråd: Interview med fotografen Jess Hall om "WandaVision": Vi sprang heldigvis 1980'erne over!

Interview med fotografen Jess Hall om "WandaVision": Vi sprang heldigvis 1980´erne over!

  • 1

    Hvad mener han med at de sprang 80'erne over? Som ses på billedet af Agness lige under den tekst, så er det netop i 80'erne.

    Nagash 5-03-21 18:01

  • 0

    Jeps - manden vrøvler... , der refereres specifikt til både Familly Ties (Blomsterbørns børn på dansk) og Full House. Det bliver vist ikke mere 80er-agtigt end det.

    Dslacker12-03-21 00:35

  • ★★★★★0

    Tror der noget kommunikation der gået tabt under interviewet. Har lige set hele BTS og de snakker både om scenografien til 80’eren samt musikken Elizabeth Olsen voksede op på settet i den tidsperiode.

    Så jeg vælger mest at tro noget er gået tabt under interviewet.

    Elwood12-03-21 21:42

  • ★★★★★★0

    Hvad mener han med at de sprang 80'erne over? Som ses på billedet af Agness lige under den tekst, så er det netop i 80'erne.

    Undrede mig også, da jeg fandt at netop Blomsterbørns Børn var meget flot ramt.

    T. Nielsen12-03-21 21:58

  • ★★3

    Da det var roundtable interview, hvor begrænsede spørgsmål går på skift - og det tilmed var aftenens allersidste spørgsmål - var der desværre ikke mulighed for at følge op.

    Efter at havde genlyttet interviewet siger Jess Hall, at han mener de sprang 1980erne, som specifik reference over, men det i stedet kom med i en sammensmeltet omfatning - hvilket passede ham fint, da det var et grimt årti. Hvordan det så hænger sammen med tydelige Full House-referencer osv. skal jeg ikke kunne sige, men måske han var Marvel-træt. :-) 

    Mikkel Abel13-03-21 08:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen