Forum - Forum-tråd: "Jurassic World 2" rammer biograferne i juni 2018

"Jurassic World 2" rammer biograferne i juni 2018

  • ★★★★2

    Jeg begræder ikke skiftet. JW var på alle måder en dum film og jeg burde normalt hade den mere, end tilfældet var. Håber på en mere fornuftig historie næste gang. 

    Babo25-07-16 11:53

  • ★★★★★1

    "Jurassic World" var en ringe film, så jeg begræder ikke ændringen. Men hvis filmen på manus-plan er ligeså dårlig, så kommer det nok ikke til at betyde nogen større forskel.

    Kruse25-07-16 12:03

  • 0

    Trevorrowowowowowow producerer også, så han er desvære ikke helt ude... (Og gosh, hvor jeg ikke glæder mig til Star Wars Episode XI...)

    BusinessMonkey25-07-16 12:30

  • ★★★★★★0

    Jeg er så lidt ligeglad med hvad de gør. Det er kun første film der vitterligt har leveret varen. Sidste var som de resterende ret middelmådige. Så medmindre de kommer op med et totalt godt manus, tror jeg ikke forskellen på instruktør gør det store.

    T. Nielsen25-07-16 12:31

  • ★★★★★0

    Jeg begræder ikke skiftet. JW var på alle måder en dum film og jeg burde normalt hade den mere, end tilfældet var. Håber på en mere fornuftig historie næste gang. 

    Jeg begræder, Colin Trevorrow nu er Star Wars-mand. 

    Lars!25-07-16 12:52

  • 0

    Jeg er så lidt ligeglad med hvad de gør. Det er kun første film der vitterligt har leveret varen. Sidste var som de resterende ret middelmådige. Så medmindre de kommer op med et totalt godt manus, tror jeg ikke forskellen på instruktør gør det store.

    Hvis du er lidt ligeglad betyder det vel egentligt, at du går ret meget op i det. ;)

    BusinessMonkey25-07-16 16:36

  • ★★★★★★0

    Pis, busted!

    T. Nielsen25-07-16 16:50

  • ★★★0

    Det afhænger mere af manuskriptforfatteren, end instruktøren, om den her bliver værd at se. Selvfølgelig kan en elendig instruktør til en vis grad forværre et ellers godt manuskript med elendig instruktion, men da manuskriptet er udgangspunktet for hele filmen skal dette også være i orden, ellers kan selv verdens bedste instruktør ikke gøre meget.

    Der var gode idéer i JW, men de var desværre dårligt eksekveret i en lidt for klichéfyldt og papirstynd fortælling.

    Essal25-07-16 19:11

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen