Forum - Forum-tråd: Kevin Spacey taber forsøg på at omstøde bøde på 200 mio. kroner efter grov chikane

Kevin Spacey formår ikke at omstøde bøde på 200 mio. kroner efter grov sexchikane

  • ★★★★★1

    Selv så lang tid efter det første gang kom frem med historien fra Anthony Rapp, så bliver en del af mig stadig overrasket over hvor helt utrolig hæmningsløst, den mand har opført sig. 

    Lars! 5-08-22 13:32

  • ★★★★★1

    Selv så lang tid efter det første gang kom frem med historien fra Anthony Rapp, så bliver en del af mig stadig overrasket over hvor helt utrolig hæmningsløst, den mand har opført sig. 

    Han har formået at slippe afsted med det i så mange år, at hans opførsel helt sikkert er steget i hæmningsløshed i årenes løb, fordi han har følt sig urørlig. At der stadig er mange, der mener, han bør slippe afsted med det, er også vildt.

    The Insider 5-08-22 13:51

  • ★★2

    Hvor er jeg træt af at overskriften omregner beløbet til 200 mio, når det amerikanske beløb lyder på 31 mio dollars. Bevares det er da et svimlende beløb at skulle af med. Men håber Spacey har summen til det og at han får stablet karrieren tilbage på sporet. Og ej at misforstå, jeg synes selvf at upassende opførsel, skal have sin konsekvens 

    Ryder666 5-08-22 14:04

  • ★★★★★3

    Hvor er jeg træt af at overskriften omregner beløbet til 200 mio, når det amerikanske beløb lyder på 31 dollars.

    Undskyld, jeg burde selvfølgelig have skrevet 200 kroner.

    The Insider 5-08-22 13:58

  • ★★1

    Undskyld, jeg burde selvfølgelig have skrevet 200 kroner.

    Lol, havde glemt at tilføje mio.... jeg mente selvf 31 mio dollars det er nu rettet

    Ryder666 5-08-22 14:05

  • ★★★★★★0

    Undskyld, jeg burde selvfølgelig have skrevet 200 kroner.

    <3

    Wayne 6-08-22 04:35

  • ★★★★1

    "...og hans forunderligt loyale fanskare."

    Det lyder jo næsten som om du er biased :-)

    Bare rolig - jeg er ikke en del af hans fanskare og har absolut ingen sympati for hvad han har gjort. Jeg gætter på, at der næppe er mange fans tilbage her i Danmark.

    S. Rico 6-08-22 18:01

  • ★★★★★2

    Det lyder jo næsten som om du er biased :-)

    Sandt. Jeg må simpelthen indrømme, at jeg er biased mod systematisk seksuelt krænkende, ikke-angrende individer. Jeg beklager naturligvis den frustration, som denne ubegribelige bias potentielt medfører.

    The Insider 6-08-22 18:37

  • ★★★★1

    Sandt. Jeg må simpelthen indrømme, at jeg er biased mod systematisk seksuelt krænkende, ikke-angrende individer. Jeg beklager naturligvis den frustration, som denne ubegribelige bias potentielt medfører.

    Det er hermed tilgivet.

    Jeg sidder i øvrigt og zapper forbi Fox News en del gange her på ferien. Og der er journalisterne også biased. Faktisk ret underholdende. Er det ikke herligt at blive sat i bås med dem? :-)

    S. Rico 6-08-22 19:02

  • ★★★★★2

    Jeg sidder i øvrigt og zapper forbi Fox News en del gange her på ferien. Og der er journalisterne også biased. Faktisk ret underholdende. Er det ikke herligt at blive sat i bås med dem? :-)

    Jo, jeg har vitterligt en fest over det. Tucker Carlson og jeg er simpelthen som to dråber vand. Det er decideret skandaløst, at alle andre journalister derude er robotter, der ikke tager stilling til noget som helst.

    Til gengæld kan jeg ikke undgå at spekulere over, om du mon kender min gamle kollega Søren fra CinemaxX? Altså, siden begge jeres navne starter med S…

    The Insider 6-08-22 19:14

  • ★★★★0

    Jo, jeg har vitterligt en fest over det. Tucker Carlson og jeg er simpelthen som to dråber vand. Det er decideret skandaløst, at alle andre journalister derude er robotter, der ikke tager stilling til noget som helst.

    Til gengæld kan jeg ikke undgå at spekulere over, om du mon kender min gamle kollega Søren fra CinemaxX? Altså, siden begge jeres navne starter med S…

    S. Rico 6-08-22 20:18

  • 0

    Søren, var det ham vi mødte, da vi var inde og se star trek II i Cinemaxx?

    Kay 8-08-22 00:11

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen