Forum - Forum-tråd: Star Wars-instruktør sletter 20.000 tweets efter Disney-fyring

Star Wars-instruktør sletter 20.000 tweets efter "Guardians of the Galaxy"-fyring

  • ★★★★★★0

    ‘amen det snart så latterligt at det ender med at en del kunstnere/filmfolk med mere jo dårligt kan/gider have en “offentlig” mening, lukke lidt sjovt shit ud eller andet. I fald skal det nok være en eller anden krænkelsesfetichist der bliver våd i trussen eller får stiv tisser ved tanken om lidt opmærksomhed og så starter en skovbrand, som alt for mange hopper og løber med på. Træls!!!

    T. Nielsen29-07-18 19:11

  • ★★★★★★0

    Selv før hele balladen med Gunn, fandt jeg det noget underligt, at stjerner brugte Twitter, Instagram osv. i stor stil. Ikke fordi jeg synes at de ikke må have meninger, men fordi jeg slet ikke forstår, at man gider at udsætte sig selv for millioner af trolls og andre negative væsner online.

    Zero Cool29-07-18 19:16

  • ★★★★★0

    Jeg kan sagtens følge Rian Johnsons tankegang tidsånden taget i betragtning. Men på den anden side er det nu ikke nogen særlig smart taktik at gå ud offenligt og sige, at han har slettet sine tweets. Denne handling vil jo netop gøre trolls og andre tosser ekstra interesseret i at få gravet de gamle tweets frem og se om de ikke kan spinne dem på en eller anden måde, så Johnson kommer i problemer. Jeg tænker, at det da ville have været en bedre løsning for ham bare at have holdt lavt profil og så er det slet ikke sikkert, at nogen havde givet at interessere sig for dem.

    NightHawk29-07-18 19:23

  • ★★★★0

    NightHawk, det skal siges, at han ikke var den første til at melde det ud, men det er svært at skjule for hans næsten 1 mio. følgere, når der på hans profil i toppen pludselig står 1150 tweets i alt i stedet for 21.150 :)

    Han skrev så det citerede som en kommentar til en anden, der havde lagt mærke til det.

    chandler7529-07-18 19:38

  • ★★★★★0

    NightHawk, det skal siges, at han ikke var den første til at melde det ud, men det er svært at skjule for hans næsten 1 mio. følgere, når der på hans profil i toppen pludselig står 1150 tweets i alt i stedet for 21.150 :)

    Han skrev så det citerede som en kommentar til en anden, der havde lagt mærke til det.

    Ah, ok. :)

    Men er det ikke under alle omstændigheder forkert af ham at fjerne de tweets, da det jo blot vil øge trolls og andre tossers opmærksomhed imod ham. Ligesom vi andre jo heller ikke kan lade være med at tænkte, om der mon så lå noget virkelig kontroversielt siden, at han mente det var nødvendigt at slette dem?

    Jeg havde da overhoved ikke selv tænkt noget i Rian Johnsons retning, hvad det angår før end, at det dukkede op i medierne, at han havde slettet mange af sine tweets.

    NightHawk29-07-18 19:48

  • ★★★★0

    Jeg har som Bruno også lidt svært ved at forstå behovet, men det er vel egentlig ikke så meget anderledes end alle andre "almindelige" Twitter-brugere, der også lige får et skud dopamin, når der er mange, der læser, liker og kommenterer deres tweets.

    Men jeg forstår generelt ikke rigtig Twitter, selvom jeg har en profil. Det er stort set udelukkende ligesindende meningsdannere eller journalister fra enten den ene eller anden politiske fløj, der følger og liker hinanden - eller sviner hinanden til, hvis den ene part hedder Rasmus Jarlov.

    Jeg ved dog også, at der er en del "almindelige" Twitter-brugere, der bruger det til at  "få afløb" på en måde, de ikke synes de kan på fx FB.

    chandler7529-07-18 20:40

  • ★★★★0

    Fornuftigt

    Tavshed er GULD især mht. sociale medier.

    FOX nu = Disney.. og Taco Bell ÉR alle restauranter ;-)

    Gasivodo30-07-18 04:19

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen