Forum - Forum-tråd: Tanker, oplevelser og øjebliksbilleder fra Berlinalen 2017 - Del 1

Berlinalen 2017 – tanker, oplevelser og øjebliksbilleder (del 1)

  • 2

    Åååhh, mit filmhjerte går ud til dig, Mattia, og din ømme pande efter mødet med (Berlin)muren. Håber det er okay, jeg sad og småfniste hele vejen :-)

    "Træder fortumlet ind på færgedækket og mærker min ubetydelige krop i det massive skrog." - jeg ser i den grad frem til næste kapitel.

    Oberst Kurtz24-02-17 19:45

  • ★★★2

    Jeg ser frem til at læse hvordan fortællingen udvikler sig. Dejligt med fokus på sådan noget som filmfestivaler. Gerne mere af det. Nu i er igang, kan i vel også tage Cannes med når den tid kommer ;)

    Aranyhajú Nyárszépe25-02-17 08:46

  • ★★★★★1

    Haha! :D jeg er beæret over, at mine skrækkelige dansemoves bliver nævnt (og gudskelov ikke udpenslet!), Mattia :D men jeg kunne aldrig finde på at udsætte andre for mit pinagtige danseri! Selvom det kunne være mægtigt at lave noget med Keshtkar - jeg kunne virkelig godt lide ham i Nibe! Selvom han kun var med i én scene, så husker jeg ham tydeligt!

    Og FEDT med Berlinale-reportage, man!

    The Insider25-02-17 16:12

  • 1

    Yay! Tusind tak for de herlige kommentarer. Berlin var en kamp, og jeg er glad for at kunne dele ud af alle de dejlige fejl jeg foretog mig undervejs! (Tag det lidt som et eksperiment!) :)

    Der er dog ingen tvivl om, at tingene skal gøres helt anderledes, hvis der skal være en mere seriøs dækning (og det skal der!!!) af festivalen næste år!

    Hehe. Bliver helt glad af at læse jeres kommentarer!!! Det kunne ikke gøre mit amatørhjerte lykkeligere! :D

    Haha! :D jeg er beæret over, at mine skrækkelige dansemoves bliver nævnt (og gudskelov ikke udpenslet!), Mattia :D men jeg kunne aldrig finde på at udsætte andre for mit pinagtige danseri! Selvom det kunne være mægtigt at lave noget med Keshtkar - jeg kunne virkelig godt lide ham i Nibe! Selvom han kun var med i én scene, så husker jeg ham tydeligt!

    Og FEDT med Berlinale-reportage, man!

    Husker dig fra Robert for to år siden, og der dansede du skønt! (Så dig ikke danse i år desværre!) :D

    BusinessMonkey25-02-17 18:35

  • ★★★★★★1

    Underholdende læsning og meget levende beskrevet:-D

    T. Nielsen25-02-17 19:17

  • ★★★★★0

    Du var tydeligvis stærkt, stærkt beruset for to år siden, Mattia! ;-)

    The Insider25-02-17 20:34

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen