Forum - Forum-tråd: Trumps slogan til 2020 kommer fra en horror-film

Trumps slogan til 2020-præsidentvalget kommer fra en horror-film

  • ★★★★★0

    In America no one can hear you scream. 

    Lars! 9-07-18 21:21

  • ★★★★★★0

    Don’t be afraid. Be very very afraid!

    T. Nielsen10-07-18 07:48

  • ★★★★0

    Tvivler på at de får brug for det. Jeg tror sgu ikke han bliver siddende til næste valg.

    gi-jones10-07-18 07:56

  • ★★★★★0

    Troede ikke han ville sidde der så længe som han har siddet der nu, men det der impeachment tager sin tid. 

    Lars!10-07-18 08:03

  • ★★★★0

    Troede ikke han ville sidde der så længe som han har siddet der nu, men det der impeachment tager sin tid. 

    Mon ikke det ændrer sig hvis Demokraterne vinder midtvejsvalget?

    gi-jones10-07-18 08:50

  • ★★★★0

    Indtil videre har de jo ikke noget at impeache ham for. Jeg er ret sikker på, at han kommer til at sidde indtil 2024, medmindre Demokraterne kan diske op med en virkelig stærk kandidat.

    chandler7510-07-18 09:50

  • ★★★★★0

    Indtil videre har de jo ikke noget at impeache ham for. Jeg er ret sikker på, at han kommer til at sidde indtil 2024, medmindre Demokraterne kan diske op med en virkelig stærk kandidat.

    Jeg tror desværre det samme. Det er satme ikke ofte, at en præsident kun sidder i en periode - ligegyldig hvor inhabil han end måtte være.

    David Lund10-07-18 09:53

  • ★★★★★0

    Indtil videre har de jo ikke noget at impeache ham for.

    For nogle måneder siden havde jeg sagt "what! u serious?!", men når alt det korrupte junk man foreløbig har fundet frem fra ham selv og hans kampagne (misbrug af pengemidler, leaks af fortrolig information, samarbejde med Rusland, osv) ikke har kunnet gøre det, ja, så har jeg da også min tvivl om, at det overhovedet kommer til at ske. Mere sandsynligt kommer han bare til at fyre alle omkring sig 20-30 gange (som en slags Boris Jeltsin på speed), indtil amerikanerne igen føler, det er tid med lidt stabilitet.  

    Lars!10-07-18 10:33

  • ★★★★★★0

    Tradionelt er der ikke modkandidater fra den siddende præsidents parti. Men til 2020 er der spekuleret meget i, om der er andre republikanere,  der vil udfordre ham, for internt er han ikke specielt populær.

    Guldager10-07-18 10:36

  • ★★★★★★0

    Synes lidt i glemmer alt det gode han står for???

    ;D

    davenport10-07-18 11:07

  • ★★★★★0

    Synes lidt i glemmer alt det gode han står for???

    ;D

    Lange røde slips? 

    Lars!10-07-18 11:14

  • ★★★★0

    Indtil videre har de jo ikke noget at impeache ham for. Jeg er ret sikker på, at han kommer til at sidde indtil 2024, medmindre Demokraterne kan diske op med en virkelig stærk kandidat.

    Det er jo netop grunden til han sidder der nu.

    Hillary var jo en ynk som modstander. Korrupt, løgner og i lommen på lobbyister og Saudi Arabien og Qatar.

    Stram op og begynd arbejdet med at finde en ordentlig kandidat og drop båndene til antifa, kønsidentitetspolitikken og at stå på mål for historierevision på universiteter og colleges.

    Bruce10-07-18 11:21

  • ★★★★0

    Jeg siger ikke at demokraterne vinder i 2020 - jeg tror bare ikke at Donald Trump kan holde taburetten længe nok til at komme på valg igen. Det bliver sikkert Mike Pence imod hvem de andre nu kan fiske op af hatten.

    Og Trump jo gjort masser af ting der er åbentlyst forbryderiske - men kombinationen af både en republikansk kongress og senat gør bare at der ikke sker noget. Men sandsynligheden for at det ændrer sig til midtvejsvalget i november er ret god, og så tror jeg der kommer til at ske noget.

    gi-jones10-07-18 16:22

  • ★★★★★0

    Jeg tror Bernie Sanders gør comeback i 2020 og vælter Trump af pinden. 

    NightHawk10-07-18 16:26

  • ★★★★★0

    Tænk at de mest realistiske kandidater stadigvæk er 80 år gamle hvide mænd.

    Lars!10-07-18 17:48

  • ★★★★★0

    Ja, det er ret absurd faktisk, men jeg kan umiddelbart ikke komme på en bedre kandidat lige nu end Bernie Sanders.

    NightHawk10-07-18 18:04

  • 0

    Sanders kan ikke slå Trump. Det er de færreste der kan. Tanken om en seriøs udfordrer internt fra Republikanerne mener jeg heller ikke er realistisk. Det har været meget småt med folk, der har turde udfordre ham åbent, og dem der har, er alle faldet til patten. 

    Med det vi ved nu, får Trump en periode mere. Men det kan jo ændre sig med en ny superkandidat, men der spøger ikke lige en i kulissen. 

    Patriarch11-07-18 09:10

  • ★★★★★0

    Ret tankevækkende. Næsten ingen troede Trump ville vinde, og nu tror folk, han ikke kan tabe. 

    Lars!11-07-18 23:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen