Forum - Forum-tråd: "Wonder Woman 1984" udkommer samtidigt i biograferne og på streaming

"Wonder Woman 1984" udkommer samtidigt i biograferne og på streaming

  • ★★★★★★0

    I Wonder om ikke HBO har nok betalt Max for det ...

    Wayne20-11-20 10:20

  • 0

    Spørger dumt - men hvem er bag HBO?
    Havde faktisk fået forståelsen af, at Warner havde andel i HBO, eftersom det er der det meste Batman mm. er...

    Gladiator20-11-20 10:23

  • ★★★★★★0

    Spørger dumt - men hvem er bag HBO?
    Havde faktisk fået forståelsen af, at Warner havde andel i HBO, eftersom det er der det meste Batman mm. er...

    Det kunne se sådan ud - ifølge Wikki er HBO Nordic ejet af Warner. Så er det jo en win/win

    Wayne20-11-20 10:30

  • ★★★★★★0

    Spørger dumt - men hvem er bag HBO?
    Havde faktisk fået forståelsen af, at Warner havde andel i HBO, eftersom det er der det meste Batman mm. er...

    en.wikipedia.org/wiki/HBO

    Home Box Office (HBO) is an American pay television network owned by WarnerMedia Studios & Networks and the flagship property of parent subsidiary Home Box Office, Inc.

    Zero Cool20-11-20 10:44

  • 1

    Spørger dumt - men hvem er bag HBO?
    Havde faktisk fået forståelsen af, at Warner havde andel i HBO, eftersom det er der det meste Batman mm. er...

    Warner har ejet HBO i mange år efterhånden. Warner blev så opkøbt af telegiganten AT&T og blev omdøbt til Warner Media for et par år siden. HBO Max er ikke kun for HBO indhold, men alt der ejes af Warner. (HBO, Warner, Turner Classic, DC osv). Grunden til de bruger HBO navnet til tjenesten er ene og alene fordi HBO er mest kendt, når det kommer hjemmeunderholdning. Det er jo trods alt en streamingtjeneste og de konkurrerer direkte med TV kanaler, så klart det er mest nærliggende at bruge HBO navnet så.

    Men det er jo heller ikke kun Wonder Woman de laver Det nummer her med. Justice League Snyder Cut bliver jo også lagt direkte op på HBO Max. Nu må vi så se om vi når at få HBO Max til DK inden den. Det når vi desværre ikke med Wonder Woman. Og jeg skal dælme ikke se film på HBO Nordic. Jeg har ikke købt fancy OLED for at se på gryn. 

    Nagash20-11-20 11:54

  • 0

    I skriver, at den danske premiere er 16. december. Kino.dk og Nfbio.dk siger 25. december.

    Har selskabet udsendt en ændring for nylig, som Kino og Nfbio blot ikke har set endnu?

    steadi20-11-20 12:03

  • ★★★★★★0

    HBO Max er en af de få streamingtjenester der kan friste mig, når/hvis den rammer Danmark. Det er et ret stabilt katalog af film og serier, som de potentielt ligger inde med.

    Zero Cool20-11-20 12:10

  • ★★★0

    Så ser jeg den nok bare i hjemmebiffen :)

    Essal20-11-20 12:32

  • ★★★★★0

    I skriver, at den danske premiere er 16. december. Kino.dk og Nfbio.dk siger 25. december.

    Har selskabet udsendt en ændring for nylig, som Kino og Nfbio blot ikke har set endnu?

    Det er meget normalt, at store superheltefilm udkommer en uges tid tidligere i Europa end i USA, og jeg kan ikke forestille mig, at den ikke også udkommer den 16. i DK, hvis den udkommer den 16. i UK. Og eftersom det er en spritny nyhed giver det mening, at den danske distributør ikke har fået det bekræftet endnu fra HQ, og derfor skriver jeg også "tilsyneladende" :-)

    The Insider20-11-20 12:57

  • 1

    Det er meget normalt, at store superheltefilm udkommer en uges tid tidligere i Europa end i USA, og jeg kan ikke forestille mig, at den ikke også udkommer den 16. i DK, hvis den udkommer den 16. i UK. Og eftersom det er en spritny nyhed giver det mening, at den danske distributør ikke har fået det bekræftet endnu fra HQ, og derfor skriver jeg også "tilsyneladende" :-)

    Cinemaxx har netop skrevet på facebook, at WW1984 får premiere den 17. december i IMAX... Så den 16. lyder sandsynligt :)

    steadi20-11-20 13:23

  • ★★★★★0

    Cinemaxx har netop skrevet på facebook, at WW1984 får premiere den 17. december i IMAX... Så den 16. lyder sandsynligt :)

    Niiiiiiiiiiiice

    The Insider20-11-20 13:23

  • 0

    Bliver HBO Nordic til HBO Max?

    Edit: Hvad er det jeg gør forkert, siden at alle mine indlæg bliver svar til et andet indlæg? Skriver bare i boksen helt nederst...

    ZimaBlue21-11-20 11:45

  • ★★★★★★0

    Bliver HBO Nordic til HBO Max?

    Det er ikke besvaret endnu.

    Zero Cool21-11-20 11:46

  • 0

    Bliver HBO Nordic til HBO Max?

    ZimaBlue21-11-20 11:47

  • 0

    Det er ikke besvaret endnu.

    Ok. Tak for svar :)

    ZimaBlue21-11-20 11:48

  • ★★★★0

    Edit: Hvad er det jeg gør forkert, siden at alle mine indlæg bliver svar til et andet indlæg? Skriver bare i boksen helt nederst...

    Sådan ser Moovy-forummet bare ud - ens egne indlæg står i modsatte side.

    chandler7521-11-20 13:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen