Forum - Forum-tråd: Wonder Woman 1984

Wonder Woman 1984 (HBO Nordic)

  • 0

    Utroligt Warner forlænger med Jenkins på en 3’er, med den modtagelse WW84 har fået.. Er spændt på at se den.

    Gladiator21-03-21 13:16

  • 0

    1’eren var ellers en uventet og positiv bekendtskab. 

    Hvad mon der gik galt med 2’eren såfremt kvalitet er som anmelderen antyder?

    Dominar Rygel XVI21-03-21 20:28

  • 0

    TO stjerner!?!?
    TO?!?!
    Det er jo helt vildt - hvordan kan den film kommer op på så mange stjerner?!?
    Anmelderen har vist en lille crush på Gal Gadot ;-)

    Pistolprinsen22-03-21 11:08

  • ★★★★★★0

    Den lyder så ringe at man er nødt til at se den :-)

    Wayne22-03-21 11:57

  • ★★★★3

    Anmelderen har vist en lille crush på Gal Gadot ;-)

    Hvem har ikke det?

    chandler7522-03-21 12:42

  • ★★★★★0

    Det her er en bedre film.

    Wonder Woman 1984 | Retro Remix

    Elwood22-03-21 13:45

  • ★★★★★0

    Hvem har ikke det?

    I mener vel Giggle Gadot, som Chris Pine kalder hende :)

    WW84 Fraklip

    Elwood22-03-21 13:46

  • ★★★★★★0

    I mener vel Giggle Gadot, som Chris Pine kalder hende :)

    WW84 Fraklip

    No Wonder, det gik så galt :-)

    Wayne22-03-21 14:44

  • ★★★★★★0

    Der skal advares om spoilere i nedenstående link:

    www.themarysue.com/patty-jenkins-responds-wonder-woman-1984-body-swap-criticism/

    (Rasmus var så venlig at slette det sidste indlæg, så jeg kunne smide en spoileradvarsel på)

    Zero Cool22-03-21 15:10

  • 0

    Spoiler alert, men, boy, rammer han rigtigt:
    www.youtube.com/watch

    Pistolprinsen22-03-21 18:25

  • ★★★★★★1

    Er det ikke lidt ulækkert at Steve “besætter” en andens krop og så har han og Wonder Woman sex? Sad og tænkte det var lidt voldtægtsagtigt?

    T. Nielsen26-03-21 12:23

  • ★★★★1

    Tillader mig at smide den i spoiler...

    chandler7526-03-21 12:24

  • ★★★★★★0

    Tillader mig at smide den i spoiler...

    Helt fair! Det burde jeg nok have gjort.

    T. Nielsen26-03-21 12:25

  • ★★★★★0

    bla bla bla.

    Det en af de første ting som der blev snakket om da filmen kom frem, og den del flest også har ja parodieret f.eks. i HISHE (How It Should Have Ended) episoden omkring filmen, samt Pitch Meetings og diverse artikler omkring filmen, der har diskuteret hele dette aspekt, Patty Jenkins har vidst også været ude og snakke om det, men kan ikke lige huske, hvor jeg læste det nu her.

    Elwood26-03-21 12:31

  • ★★★★★★0

    Det en af de første ting som der blev snakket om da filmen kom frem, og den del flest også har ja parodieret f.eks. i HISHE (How It Should Have Ended) episoden omkring filmen, samt Pitch Meetings og diverse artikler omkring filmen, der har diskuteret hele dette aspekt, Patty Jenkins har vidst også været ude og snakke om det, men kan ikke lige huske, hvor jeg læste det nu her.

    Jeg har ikke læst noget særligt om den, så har ikke været stødt på det. Men sgu da ret bizart!?! I 80’erne, hvor man ikke tænkte helt så langt var de måske “sluppet” af sted med det, i deres samtid. Ved godt at filmen netop foregår der, men så er det en ret creepy homage:/

    T. Nielsen26-03-21 12:37

  • ★★★★★0

    Om man har stødt på det før eller ej, er det ret bizart, ja. Vildt nok ikke at tænke over den detalje under produktionen. Den kunne nemt være undgået ved at rykke lidt rundt på detaljerne.

    David Lund26-03-21 12:43

  • ★★★★★★0

    Om man har stødt på det før eller ej, er det ret bizart, ja. Vildt nok ikke at tænke over den detalje under produktionen. Den kunne nemt være undgået ved at rykke lidt rundt på detaljerne.

    Ja mine grænser er ret vide normalt, men det her fandt jeg altså upassende. Ikke engang Big er så dum (læste lige artiklen der var postet længere oppe) og den fandt jeg allerede en smule problematisk da jeg så den i sin tid (var så heller ikke specielt vild med den dengang mindes jeg).

    T. Nielsen26-03-21 13:01

  • ★★★★0

    Jeg har lige set den og hold nu op hvor er den ringe.

    Det minder om en dårlig tv-film og historien er bare så dårlig og tilfældig.

    Og modsat vores kære anmelder, så synes jeg at Pedro Pascal (kendte ham kun af navn inden denne film og ja, "The Mandalorian", men der ser man ikke meget til hans ansigt) var piv ringe. Han kunne såmænd også have kommet direkte fra en dårlig soap (jeg kan så se at jeg har set ham i flere film, men han har ikke gjort meget væsen af sig i dem, tilsyneladende).

    Jeg synes så til gengæld, at det er Gal Gadot der trækker den et karakter eller to op.

    Åkepool30-03-21 20:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen