Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

The Long Kiss Goodnight (1996)

  • ★★★★★0

    Herlig action film, så mange gode moments i den.

    Elwood28-08-19 14:23

  • ★★★★★★0

    Kæft, det må da være længe siden jeg har haft skrevet om den:-D Men jeg er stadig helt enig med mig selv.

    T. Nielsen28-08-19 14:29

  • 1

    Fed actionfilm fra den periode hvor de kunne lave dem :) lige før jeg tror den skal ses i aften igen, efter at have læst anmeldelsen :)

    Geekalot28-08-19 14:58

  • ★★★★★1

    Helt enig i anmeldelsen og bedømmelsen. :)

    "The Long Kiss Goodnight" hører bestemt til blandt de bedste actionfilm fra 90'erne og blandt de bedste actionfilm i genren i det hele taget. Geena Davis er rockersej i hovedrollen som hårdtslående heltinde og Samuel Jackson det samme i sin rolle som gangster-alfons fyldt med swagger og stodder-attituder. Og så er Craig Bierko sgu herlig som den sadistiske og små-perverse skurk.

    Jeg elsker især finalen hvad action-scenerne angår, hvor Renny Harlin bare går herligt over-the-top i et rent action-inferno, som er vanvittigt underholdende.

    NightHawk28-08-19 15:04

  • ★★★★0

    Nød den dengang. Men tvivler jeg ville være enig med mit gamle jeg :) Den type rører mig bare ikke så meget i dag. 

    Babo28-08-19 15:15

  • ★★★★★★0

    Men tvivler jeg ville være enig med mit gamle jeg

    Hvis du bare kunne blive enig med dit nye jeg, så ville du nok finde en fred der ville få dig til at skide ned af dig selv af bare ro;-)

    T. Nielsen28-08-19 15:16

  • ★★★0

    Jeg tror, jeg ligger på 4/6. Jeg mindes den som fornøjelig, og det er - som anmeldelsen så rigtigt nævner - primært fordi, at Shane Blacks dialog er så afsindig underholdende, og fordi Samuel L. Jackson er så herlig som snusket detektiv.

    Benway28-08-19 15:26

  • ★★★★0

    Jeg har det skam skide godt :)

    Babo28-08-19 15:30

  • 1

    Super fed actionfilm og Gina Davids bliver ret hot når hun går i ninja mode!

    I øvrigt, kan vi ikke starte en kampagne for at få trailer speak manden tilbage på trailers ?!

    Dominar Rygel XVI28-08-19 17:36

  • ★★★★★0

    Super fed actionfilm og Gina Davids bliver ret hot når hun går i ninja mode!

    I øvrigt, kan vi ikke starte en kampagne for at få trailer speak manden tilbage på trailers ?!

    Der ikke så mange af de store aktive mere. Blev ganske overrasket da jeg hørte Jon Baily i en trailer for en rigtig film, når jeg mest har hørt ham i honest trailers.

    Elwood28-08-19 22:26

  • 0

    Der ikke så mange af de store aktive mere. Blev ganske overrasket da jeg hørte Jon Baily i en trailer for en rigtig film, når jeg mest har hørt ham i honest trailers.

    Det er derfor vi skal starte en "bring back the voice over dude in movie trailers" Hashtag # så vi kan give nye unge voice over talenter muligheden :)

    Det er en forblændede følelse, at læne sig tilbage uden at skulle forholde sig til traileren for en VO gengiver hvad der sker scene for scene :)

    Dominar Rygel XVI29-08-19 21:38

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen