Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Westworld - sæson 1

  • ★★★0

    Stort set enig i en god anmeldelse. Jeg ville dog give filmen 5 Stjerner, den er forrygende spændende og intelligent opbygget.  Dog går den lidt i tomgang et par steder, hvor det netop føles at filmens elementer gentages for at få længde på serien. Men ved et forrygende afsluttende afsnit tilgives den detalje. Glæder mig til at få tid til at se sæson 2 ud i en køre, hvis samme spænding fastholdes.

    Gormanden25-01-19 15:29

  • ★★★★0

    Fuldt hus. 

    Babo25-01-19 15:35

  • ★★★★0

    Glæder mig til at få tid til at se sæson 2 ud i en køre, hvis samme spænding fastholdes.

    Det synes jeg desværre ikke, at den gør. Jeg skulle selv kæmpe mig lidt igennem og kan stort set ikke huske noget fra sæson 2. Men flot er den da.

    chandler7525-01-19 15:36

  • ★★★★0

    Jeg ligger på 6 af 6 for første sæson, men ryger én ned til 5 for sæson 2, som jeg dog tror kunne bevæge sig opad ved gensyn, hvis jeg formår at fange hele kontinuiteten denne gang :)

    Bruce25-01-19 15:47

  • ★★★0

    IJeg ligger på 6 af 6 for første sæson, men ryger én ned til 5 for sæson 2, som jeg dog tror kunne bevæge sig opad ved gensyn, hvis jeg formår at fange hele kontinuiteten denne gang :)

    Ned til 5! Det tror jeg så godt lige jeg kan holde ud :)

    Det synes jeg desværre ikke, at den gør. Jeg skulle selv kæmpe mig lidt igennem og kan stort set ikke huske noget fra sæson 2. Men flot er den da.

    okay. Tja jeg skal se den, så må jeg håbe at den virker for mig. Glæder mig til at høre titelmelodien igen til ukendte afsnit - det giver en god stemning :)

    Gormanden25-01-19 19:20

  • ★★★★★0

    Meh.

    Lars!25-01-19 20:21

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen