Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Inception

  • ★★★★★1

    Jeg havde en fest med den, første gang jeg så den, og kedede mig helt utrolig meget anden gang jeg så den - men nu er det mange år siden, så måske det snart er tid for et nyt gensyn. 

    Lars!29-01-19 11:06

  • ★★★★0

    Der er så meget godt i den, men også ting, der dræner tempoet. Jeg synes ‘forklaringerne’ virkede unaturlige om jeg så må sige. Jeg så en analyse af The Matrix engang, som blev rost for måden den integrerede exposition på. Det kan nogle gange være en del af legen. Men sys generelt blockbusters er lidt slemme til at forklare sig og oversovse tingene verbalt. Det er oftest den nemmeste måde at komme fra a til b på. Og kedeligst. Kan huske første halve time af Wonder Woman var en lang smøre om den verden via voice over. Zzz. 

    Babo29-01-19 11:19

  • ★★★★★★1

    Jeg havde en fest med den, første gang jeg så den, og kedede mig helt utrolig meget anden gang jeg så den - men nu er det mange år siden, så måske det snart er tid for et nyt gensyn. 

    Det er også tæt på min oplevelse. 

    T. Nielsen29-01-19 14:28

  • 0

    Haha, troede sgu ikke den ville blive udvalgt. :) Jeg føler, at der stadig er bred enighed om, at Inception er blandt Nolans bedste film. Googlede mig til et par top 10 Nolan-film lister på nettet, og den er næsten altid top 3. Omvendt er Interstellar og Dunkirk enten i toppen eller på bunden. Der kan man tale om noget der deler vandene. 

    IK29-01-19 18:37

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen