Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Triple Frontier (2019)

  • ★★★★0

    Åh, det var blot en kommentar fra min side, som jeg ikke synes fungerer som en anmeldelse. Men jeg skrev en smule anderledes om den på FB. I må gerne sætte det ind i stedet. 

    Babo13-03-19 15:02

  • ★★★★★★0

    Sjovt, i oversigten står den at der er 3 kommentarer. Men når man så kigger i tråden her, så er der kun 1.

    T. Nielsen13-03-19 15:40

  • ★★★★0

    Sjovt, i oversigten står den at der er 3 kommentarer. Men når man så kigger i tråden her, så er der kun 1.

    Det er fordi jeg har slettet to (Babo havde indsat den opdaterede version og bedt om at indlægget blev slettet, efter den var blevet opdateret. Den anden var mig, der skrev "Done").

    Den tæller åbenbart slettede kommentarer med i forumoversigten...

    chandler7513-03-19 15:49

  • ★★★★★★0

    Det er fordi jeg har slettet to (Babo havde indsat den opdaterede version og bedt om at indlægget blev slettet, efter den var blevet opdateret. Den anden var mig, der skrev "Done").

    Den tæller åbenbart slettede kommentarer med i forumoversigten...

    Tænkte nok det var noget sådan, men tak for svar:-)

    T. Nielsen13-03-19 16:08

  • ★★★★0

    Hmmm, det var ikke lige det, jeg havde forventet af Chandor. Måske også bare ondt at have Sicario i baghovedet, men I guder det var nogle én-dimensionelle paphoveder, men værre endnu. De opførte sig som ekstreme amatører ligeså snart de kom i aktion :( 

    Jeg er midlertidigt på 5/10, men mangler nok stadig i omegnen af 45 minutter.

    Kommet til helikopterstyrtet.

    Bruce14-03-19 23:35

  • ★★★★0

    Især Afflecks karakter, uden at afsløre noget, irriterede mig pga nogle beslutninger, som alene træffes, så pointen kan blive hamret igennem, uagtet at det så var mod hans karakter. 

    Babo15-03-19 00:04

  • ★★★★0

    Blev den bedre, Bruce?

    Babo15-03-19 12:09

  • ★★★★0

    Blev den bedre, Bruce?

    Jeg har ikke fået set mere endnu. Det bliver formentlig søndag.

    Bruce15-03-19 19:44

  • ★★★★0

    4/10. Shiiiiiiiiiiet

    Bruce16-03-19 22:09

  • ★★★★0

    m.youtube.com/watch

    Babo16-03-19 22:16

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen