Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Fright Night (1985)

  • ★★★★1

    Den har jeg vist set pænt mange gange på Kanal 2 (da jeg fik overbevist min om at investere i en dekoder).

    Jeg husker den faktisk mest som uhyggelig, men har også været ret ung :)

    chandler7529-07-19 19:18

  • ★★★★★★1

    Jeg er meget enig i stort set hvert et ord Benway får smidt her. Man skal være lidt af en dødbider (hehe) hvis man ikke morer sig med denne her;)

    T. Nielsen29-07-19 19:20

  • ★★★★★★0

    Jeg har set den en del gange på et slidt VHS-bånd...Men det er så lang tid siden, og jeg husker den ikke rigtig. Kunne være man skulle få købt "Hjælp - naboen har hugtænder" :) 

    Guldager29-07-19 20:33

  • ★★★★0

    Jeg har set den en del gange på et slidt VHS-bånd...Men det er så lang tid siden, og jeg husker den ikke rigtig. Kunne være man skulle få købt "Hjælp - naboen har hugtænder" :) 

    Husker den kun som "Gysertimen" :)

    chandler7529-07-19 20:39

  • ★★★★★0

    Husker den kun som "Gysertimen" :)

    Det hed den også i min lokale VHS-biks! Fed film med en god efterfølger og et godt remake til =)

    David Lund29-07-19 20:55

  • ★★★0

    Jeg husker den også som "Gysertimen" fra Kanal 2. :) Den er i øvrigt på Netflix pt.

    Benway30-07-19 10:56

  • ★★★★★1

    Herlig anmeldelse, Benway. :)

    Jeg er helt enig i det skrevne og kan fuldstændig tilslutte mig ordene omkring skuespillet og effekterne. Jeg synes dog også, at Chris Sarandon som den forførende og potente vampyr, samt filmens score fortjener at blive nævnt og fremhævet i samme åndedrag, da begge også bærer en stor del af æren for den spooky stemning, som "Fright Night" lever højt på.

    Jeg nyder hvert et gensyn med filmen, som altid minder mig om de gode gamle dage med videoaftener på teenageværelset. :)

    NightHawk30-07-19 14:59

  • ★★★★★1

    Ikke så længe siden jeg så den første gang. Underholdende og sjov, og så er de praktiske effekter naturligvis herlige. 

    Lars!30-07-19 15:09

  • ★★★1

    Herlig anmeldelse, Benway. :)

    Jeg er helt enig i det skrevne og kan fuldstændig tilslutte mig ordene omkring skuespillet og effekterne. Jeg synes dog også, at Chris Sarandon som den forførende og potente vampyr, samt filmens score fortjener at blive nævnt og fremhævet i samme åndedrag, da begge også bærer en stor del af æren for den spooky stemning, som "Fright Night" lever højt på.

    Jeg nyder hvert et gensyn med filmen, som altid minder mig om de gode gamle dage med videoaftener på teenageværelset. :)

    Tak. Enig, Chris Sarandon er bestemt virkelig god og fortjente et par rosende ord med på vejen. Scoret er også rigtig godt og stemningsfuldt. Og nu har jeg så lyst til et gensyn. :)

    Benway30-07-19 17:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen