Heh, fedt nok. Jamen, jeg glæder mig til at se de reklame spots så.
Og jeg tænker du mener "skeptiske" i anden linje og ikke "spektiske" ;)
Reaktionerne på nyheden om, at filmen "Dundee: The Son of a Legend Returns Home" var på trapperne – og at den første trailer var landet – var mildt sagt skeptiske. Og nu kan fans af 80'erne-filmen godt ånde lettet op: Der kommer ikke nogen ny film.
Det viser sig nu, at der blot er tale om en gennemført reklamekampagne, som skal køre under Super Bowl i februar. Bag kampagnen står turistorganisationen Tourism Australia med det formål at få flere besøgende til the land down under.
Instruktøren på projektet, Steve Rogers, har da også en karriere som reklameinstruktør for brands som Nike, Old Spice og Audi bag sig.
Plottet til "filmen" er, at Crocodile Dundee er forsvundet, og det nu er op til hans amerikanske søn, spillet af Danny McBride, at finde ham.
Heh, fedt nok. Jamen, jeg glæder mig til at se de reklame spots så.
Og jeg tænker du mener "skeptiske" i anden linje og ikke "spektiske" ;)
Got me.
Hvem hoppede dog også på den:)
T. Nielsen25-01-18 19:00
Hvem hoppede dog også på den:)
Kan vi snakke om noget andet?
Mon ikke der kommer en udgave alligevel nu når ideen er blevet luftet i hollywood og de ser den omtale det har fået.
Kan vi snakke om noget andet?
Gerne, så slipper jeg for at afsløre mig selv;-)
T. Nielsen25-01-18 21:39