Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★0

    sider og ser lidty wrestling på YouTube.. The Undertaker var en underholdende mand :-)

    Weird_J 8-06-20 20:11

  • ★★★★★★0

    Hvorfor skal det være så svært at komme igennem til Postnord??? De var forbi for at aflevere en pakke fra Amazon.uk i går og der var ingen hjemme. Men har så intet hørt siden (og smider de ikke en seddel i postkassen længere?). Tænkte at jeg så ville ringe til dem, da jeg ikke har modtaget en sms om hvor og hvornår den kan hentes. Måske er jeg bare utålmodig. Men synes jeg burde have hørt noget efterhånden. Men man skal åbenbart smides af telefonen to gange, efter små 5 min og her 3. gang har jeg indtil videre ventet 10 min.

    T. Nielsen 9-06-20 09:05

  • ★★★★★★0

    Venter stadig.............

    T. Nielsen 9-06-20 09:10

  • ★★★★0

    Venter stadig.............

    Hvad med nu?

    gi-jones 9-06-20 09:21

  • ★★★★★★0

    Hvad med nu?

    Jep....30 min. Og med nul info om hvad nummer man er i køen, så aner man intet. Blot den samme trættende muzak der kører i sløjfe. Faktisk tænker jeg de forventer man lægger på til sidst efterhånden. 

    T. Nielsen 9-06-20 09:23

  • ★★★★★★0

    Så lykkes det.....

    T. Nielsen 9-06-20 09:29

  • ★★★★★★0

    Hvorfor skal det være så svært at komme igennem til Postnord??? De var forbi for at aflevere en pakke fra Amazon.uk i går og der var ingen hjemme. Men har så intet hørt siden (og smider de ikke en seddel i postkassen længere?). Tænkte at jeg så ville ringe til dem, da jeg ikke har modtaget en sms om hvor og hvornår den kan hentes. Måske er jeg bare utålmodig. Men synes jeg burde have hørt noget efterhånden. Men man skal åbenbart smides af telefonen to gange, efter små 5 min og her 3. gang har jeg indtil videre ventet 10 min.

    PostNord er det ringeste transportselskab, uden sammenligning. De tager som regel flere dage flere om levering - mere end andre.

    Jeg har fået plakater leveret, hvor de valgte at komme elastik omkring - hvilket medførte at over halvdelen var ødelagte. Da jeg klagede til dem, henviste de bare til at jeg måtte kontakte leverandøren - og på trods af at jeg talte med den post som kom med dem, så lykkedes det at ødelægge mere end 20 plakater i alt.

    Jeg har masser af andre oplevelser hvor det heller ikke har fungeret - ærgerligt at det før så skønne danske postvæsen skal ende sådan.

    Men har du overvejet modtagerflex - det aftalte jeg med vores søde postbud for et par uger siden, så slipper man for at vente uendeligt - eller at skulle vente til dagen efter for at hente et andet sted?

    Wayne 9-06-20 09:34

  • ★★★★★★0

    PostNord er det ringeste transportselskab, uden sammenligning. De tager som regel flere dage flere om levering - mere end andre.

    Jeg har fået plakater leveret, hvor de valgte at komme elastik omkring - hvilket medførte at over halvdelen var ødelagte. Da jeg klagede til dem, henviste de bare til at jeg måtte kontakte leverandøren - og på trods af at jeg talte med den post som kom med dem, så lykkedes det at ødelægge mere end 20 plakater i alt.

    Jeg har masser af andre oplevelser hvor det heller ikke har fungeret - ærgerligt at det før så skønne danske postvæsen skal ende sådan.

    Men har du overvejet modtagerflex - det aftalte jeg med vores søde postbud for et par uger siden, så slipper man for at vente uendeligt - eller at skulle vente til dagen efter for at hente et andet sted?

    Ja utroligt at det kan være så svært at levere en bare lidt bedre service. Kan jeg selv vælge, når jeg får leveret fra Amazon?

    T. Nielsen 9-06-20 10:15

  • ★★★★★★0

    Ja utroligt at det kan være så svært at levere en bare lidt bedre service. Kan jeg selv vælge, når jeg får leveret fra Amazon?

    Modtagerflex betyder at posten aftaler et sted på din grund, hvor de må aflevere posten, hvis du ikke er hjemme. Det kan være i en carport, ved en bagdør eller en overdækket terrasse.

    Til gengæld overtager du ansvaret for pakken, når de har leveret den.

    Tror mange firmaer er tvunget til at bruge Postnord - når det er internationale leveringer.

    Wayne 9-06-20 10:35

  • ★★★0

    Jeg har fået plakater leveret, hvor de valgte at komme elastik omkring - hvilket medførte at over halvdelen var ødelagte. Da jeg klagede til dem, henviste de bare til at jeg måtte kontakte leverandøren - og på trods af at jeg talte med den post som kom med dem, så lykkedes det at ødelægge mere end 20 plakater i alt.

    Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener. Det er vel ikke Postnord der pakker forsendelserne, men afsender? Så har de vel ret i at du skal snakke med leverandøren?

    Jeg er meget tilfreds med Postnord. Pakkerne kommer for det meste dagen efter. Også om lørdagen. Deres App fungerer rigtigt fint. Pakkerne jeg bestiller dukker op der helt automatisk, så det kan ikke være meget nemmere.

    Har så ikke fået leveret til døren i årevis. Det er for det meste billigere at få leveret til en pakkeboks og det syntes jeg også er nemmere. Så skal jeg ikke side hjemme og vente på et bud. Samtidig ligger de bokse gerne hvor jeg alligevel handler, så jeg kan lige snuppe pakkerne med hjem på vejen. Nogen andre budfirmaer lægger bare pakke foran døren, men det syntes jeg måske virker en kende risikabelt.

    Aranyhajú Nyárszépe 9-06-20 10:40

  • ★★★★★★0

    Vågnede kl. lidt i 5 i morges - som jeg ofte gør - men kunne ikke falde i søvn igen pga. nyseanfald. Og nu er jeg helt bombet, sat til i næsen, øjnene løber og er godt ør i hovedet. Overvejer om jeg ikke skal have en allergivaccine. Jeg tror det her lærerjob er det job, jeg har haft, hvor det er mest træls at være megatræt.

    Guldager 9-06-20 10:48

  • ★★★★★★0

    Modtagerflex betyder at posten aftaler et sted på din grund, hvor de må aflevere posten, hvis du ikke er hjemme. Det kan være i en carport, ved en bagdør eller en overdækket terrasse.

    Til gengæld overtager du ansvaret for pakken, når de har leveret den.

    Tror mange firmaer er tvunget til at bruge Postnord - når det er internationale leveringer.

    Nå ja, selvfølgelig. Det tilbydes man over sms, at om må lægge pakken et sted. Har jeg ikke valgt, da den så kommer til at ligge udendørs og alt efter vind og vejr, er det ikke så smart.

    T. Nielsen 9-06-20 10:50

  • ★★★★★★0

    Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener. Det er vel ikke Postnord der pakker forsendelserne, men afsender? Så har de vel ret i at du skal snakke med leverandøren?

    Jeg er meget tilfreds med Postnord. Pakkerne kommer for det meste dagen efter. Også om lørdagen. Deres App fungerer rigtigt fint. Pakkerne jeg bestiller dukker op der helt automatisk, så det kan ikke være meget nemmere.

    Har så ikke fået leveret til døren i årevis. Det er for det meste billigere at få leveret til en pakkeboks og det syntes jeg også er nemmere. Så skal jeg ikke side hjemme og vente på et bud. Samtidig ligger de bokse gerne hvor jeg alligevel handler, så jeg kan lige snuppe pakkerne med hjem på vejen. Nogen andre budfirmaer lægger bare pakke foran døren, men det syntes jeg måske virker en kende risikabelt.

    Det var som sagt plakater, fra mange forskellige leverandører som PostNord valgte at samle med kraftige gummibånd - nogle af plakaterne var næsten gået midt over.

    Det var helt åndsvagt og fortsatte gennem et par uger - selvom jeg gjorde opmærksom på at de skulle stoppe med at binde dem sammen.

    Jeg synes ikke at jeg som forbruger skal stå med aben - og kontakte mere end 10 leverandører, på grund af en fejl som jeg har gjort opmærksom på - men som ignoreres alligevel.

    Kun 6 - ud af ca 35 overlevede - fordi de ikke var bundet sammen.

    Jeg kan tilføje at hverken sorteringspersonalet eller buddet kunne være i tvivl om at det var ødelagt post.


    Jeg foretrækker klart de budfirmaer som kan levere til et modtagersted i nærheden. Dels skal jeg ikke være hjemme, og dels ved jeg via tracking præcist hvornår det leveres.

    Wayne 9-06-20 11:20

  • ★★★★★★0

    Jeg kunne ønske mig, at Postnord bare leverede post 2 gange om ugen på dage, hvor man hurtigt kunne se det...

    F.eks. på min adresse kunne de levere mandag og torsdag, så f.eks. hvis afsenderen sender mandag, tirsdag og onsdag, så får jeg det næste mandag. Så er der gennemskuelighed.

    Guldager 9-06-20 10:55

  • ★★★★★★0

    Jeg har ikke de store problemer med PostNord længere, men de er stadig forholdsvis hårdhændet, når det kommer til pakker. Jeg modtog en pakke i går med en LP og den havde fået en del tæv, så for en sikkerheds skyld, tog jeg en håndfuld billeder, før jeg pakkede den op. Indholdet var heldigvis helt i orden, men det er mere reglen end undtagelsen, at pakkerne får nogle tæv.

    For år tilbage, havde jeg så mange problemer med dem i en periode, at jeg fik et direkte nummer til "postmesteren" i området.

    En af de episoder jeg bedst husker, var at et bud havde forsøgt at mase en forsendelse gennem min brevsprække, som helt tydeligt var for stor til at komme ind og havde bare efterladt den der. Da jeg åbnede den, var noget at coveret på dvd'erne blevet skrællet af.

    Jeg måtte sende en mail til dem tre gange og derefter ringe til dem, samt bruge en god portion tid på at forklare dem, at jeg fint forstod, at de normalt ikke erstatter forsendelser, der er sendt som brev, men det burde ikke give deres bud carte blanche til at ødelægge forsendelserne. Efter en del debat, endte de med at betale for skaderne, hvilket var nice nok.

    Et par dage senere, modtog jeg en pakke fra dem med "undskyldschokolade" - kuverten var gennemvåd, ødelagt og pakken med chokolade var helt i stykker.

    Zero Cool 9-06-20 11:00

  • ★★★★★★0

    Jeg har haft et par udfordringer med dem. For ikke så længe siden, da var pakken ikke indleveret i Kvickly sådan som de havde skrevet til mig. I stedet havde de sendt den retur fandt jeg ud af. Kan dårligt huske, hvordan det blev løst. Men synes jeg igennem årene har haft flere sådanne oplevelser. Men personligt finder jeg det bare også ret træls når det skal tage så lang tid at kontakte dem. Om den så falder tilbage på mig selv, ved jeg ikke.

    T. Nielsen 9-06-20 11:04

  • ★★★★0

    Vågnede kl. lidt i 5 i morges - som jeg ofte gør - men kunne ikke falde i søvn igen pga. nyseanfald.

    Det oplever jeg også jævnligt i Pollensæsonen. Jeg vågner midt om natten eller tidligt om morgenen af et nyseanfald og så kan jeg ikke sove i lang tid pga. åndedrætsproblemer, som jeg altid får af da jeg har astma. det er pisse irriterende.

    Overvejer om jeg ikke skal have en allergivaccine.

    Jeg blev stukket i armene i 3 år med de to ting jeg er mest allergisk overfor (Birk og en af de to typer husstøvmider jeg er allergisk overfor) og det har hjulpet gevaldigt med lige de to ting. Jeg er så multiallergiker, så der er så meget andet godt der kan gøre dagen sur for en ;)

    Et par dage senere, modtog jeg en pakke fra dem med "undskyldschokolade" - kuverten var gennemvåd, ødelagt og pakken med chokolade var helt i stykker.

    Ha ha, ikke engang det kunne de klare :) 

    Åkepool 9-06-20 11:13

  • ★★★0

    Syntes generelt der er mange der har problemer med deres telefonsupport/kundeservice, men ved også at mange firmaer ikke regner det for noget og sparer meget på det. Det er jo sjovere at sælge, end at skulle servicere noget.

    Sidst skulle jeg have fat i Playstation-supporten. Ventede i 40 minutter og da jeg kom igennem kunne jeg intet hører på grund af skrat, så måtte lægge på og ringe op igen. Efter længere ventetid, blev jeg så viderestillet til en der snakkede engelsk. Der var det så blevet noget bedre med skrat, men kunne stadig ikke hører alt han sagde. Vil nu sige at ham englænderen var flink og hjælpsom nok, men det var nok ikke gået med gamle fru Olsen.

    Aranyhajú Nyárszépe 9-06-20 11:24

  • ★★★★★★0
    Ha ha, ikke engang det kunne de klare :) 

    Chokoladen var helt fin, men det var et ret fjollet punktum på en ret så fjollet affære.

    Zero Cool 9-06-20 11:58

  • ★★★★★★0

    Min datter er kommet til at tage min computer med i skole, fordi de er ret ens :D Hun har nok fået sig en overraskelse :D 

    davenport 9-06-20 12:42

  • ★★★★★★0

    Ja, så står jeg der igen med Postnord. Efter at have siddet i telefon-kø i lidt over 30 min tidligere i dag, kom jeg jo igennem, de slog min pakke op og jeg fik svaret at jeg inden kl 13 i dag ville få en sms, hvor den kunne afhentes. Inden kl 13 kan jo være kl.11.00, 12.07, 12.59. Men ikke kl 13.30. Jeg har intet modtaget. Skal jeg så atter ringe og spilde så meget tid eller skal jeg væbne mig med tålmodighed og til i morgen og se om der sker noget (med risiko for de har haft større chance og bedre tid til at de måske har smidt min pakke helt tilbage til afsender som sidst). Træls!

    T. Nielsen 9-06-20 13:32

  • ★★★★★★1

    Ja, så står jeg der igen med Postnord. Efter at have siddet i telefon-kø i lidt over 30 min tidligere i dag, kom jeg jo igennem, de slog min pakke op og jeg fik svaret at jeg inden kl 13 i dag ville få en sms, hvor den kunne afhentes. Inden kl 13 kan jo være kl.11.00, 12.07, 12.59. Men ikke kl 13.30. Jeg har intet modtaget. Skal jeg så atter ringe og spilde så meget tid eller skal jeg væbne mig med tålmodighed og til i morgen og se om der sker noget (med risiko for de har haft større chance og bedre tid til at de måske har smidt min pakke helt tilbage til afsender som sidst). Træls!

    Held og lykke :-)

    Wayne 9-06-20 13:36

  • ★★★★★★0

    Held og lykke :-)

    Ha den kom nu:-) De har så, modsat af hvad de plejer, afleveret den i "Sydbazar"? Det er nede i "ghettoen" som den er blevet påstemplet, kan jeg se. Så må hellere ned og få hentet den.

    T. Nielsen 9-06-20 13:40

  • ★★★0

    Ja, så står jeg der igen med Postnord. Efter at have siddet i telefon-kø i lidt over 30 min tidligere i dag, kom jeg jo igennem, de slog min pakke op og jeg fik svaret at jeg inden kl 13 i dag ville få en sms, hvor den kunne afhentes. Inden kl 13 kan jo være kl.11.00, 12.07, 12.59. Men ikke kl 13.30. Jeg har intet modtaget. Skal jeg så atter ringe og spilde så meget tid eller skal jeg væbne mig med tålmodighed og til i morgen og se om der sker noget (med risiko for de har haft større chance og bedre tid til at de måske har smidt min pakke helt tilbage til afsender som sidst). Træls!

    Ellers installer Postnords app. Så dukker pakkerne automatisk op deri. 

    Aranyhajú Nyárszépe 9-06-20 14:19

  • ★★★★★★0

    Ellers installer Postnords app. Så dukker pakkerne automatisk op deri. 

    Tak, det må jeg gøre..........

    T. Nielsen 9-06-20 14:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen