Jeg har været lidt bagud i denne tråd...så her kommer lige mine meninger :)
Stalker - god og æstetisk. 8/10
The Raid - En fornøjelig actionbasker, men så heller ikke mere. 7/10
Au Hasard Balthazar - virkelig god film af den franske mester. 9/10
My Neighbor Totora - var tæt på at komme med på listen - fantastisk film. 9/10
Three Colors: Blue - for mig den bedste i trilogien. 9/10
No Man's Land - har ikke set den, men kan godt huske da den kom frem.
Seven Samurais - også en fantastisk film, som der ville være på min top50...måske endda bare på 26. pladsen...9/10
Betty Blue - har jeg heller ikke fået set, men den har tit været på vej i indkøbskurven.
Castle in the Sky - den fangede mig ikke helt på samme måde som så mange andre Ghibli-film. 7/10
Michael the Brave - den kendte jeg ikke - men kan se, den er blevet sammenlignet med den fantastiske Marketa Lazarova, så den skal da købes.
Blue is the Warmest Colour - bestemt en god film. 8/10
The Girl With the Dragon Tattoo - den har jeg ikke set, og det er heller ikke en, jeg er interesseret i at se.
Son of Saul - fandt den utrolig banal. 6/10
Apocalypto - lidt mere end bare en actionbasker, og generelt en af de bedste actionfilm, der er lavet. 9/10
Har ingen film med på listen endnu...og et ÅT=4, og ud af de 4 er der en enkelt, jeg aldrig havde hørt om.