Forum - Forum-tråd: What we saw

What we saw

  • ★★★0

    Star Trek: Enterprise Sæson 1

    Temasangen - som åbenbart er nok til at ødelægge det for nogen ægte trekkies - giver utrolig god mening i forhold til de første par afsnit. 

    8/10

    Nu har jeg aldrig selv set et eneste afsnit af nogle af Star Trek serierne, men da du nævnte temasangen tænkte jeg straks på om det var "Faith of the Heart" og det var det minsandten. Takket være Giant Bomb, og ikke mindst Matt Rorie, kan jeg efterhånden sangen udenad.

    Matt Rories fremførsel af Faith of the Heart: www.youtube.com/watch

    Essal 4-07-18 19:06

  • ★★★★★1

    This Is The End (2013)

    Tilbage i det herrens år 2007 tog komikeren og gavflaben Seth Rogen, i herlig blasfemisk selskab med manuskriptforfatteren Evan Goldberg, første gang et fast greb om djævelens svirpende svabergast i kortfilmen "Jay and Seth vs. The Apocalypse", der udgjorde en grotesk og liderlig lummer profeti for, hvad der seks år senere skulle forvandle sig til et satans meta-bæst af en anden verden i erotisk buttet form af den helvedes humoristiske dommedagsfilm "This Is The End". For at tingene kunne gå op i en højere enhed, skulle der dog først en guddommelig indgriben til, der gjorde det muligt for de mange skuespillere, kollegaer og nære venner til Seth Rogen at medvirke i filmen på samme tid, og da det store kalender-miraklet indtræf, var der endegyldigt åbnet op for sluserne til en selvironisk omgang af de helt store i Seth Rogen og Co’s selvreflekterende gokkesok.

    For at klinke skårene i deres efterhånden temmelig tyndslidte venskab drager skuespilleren Jay Baruchel til det solbeskinnede og sleske Los Angeles for at besøge sin gamle kammesjuk Seth Rogen, som Jay ikke længere har den samme respekt for, da han er af den overbevisning, at Seth har solgt sin sjæl til Hollywood for ussel mammon og pervers rygklapperi. Dette påstår Seth dog ingenlunde er tilfældet, så for at få Jay ned fra sin kunstneriske høje hest og få ham til at indse, at folk i Hollywood bare er helt almindelige mennesker som alle andre dødkedelige, tvinger han Jay til en storladen housewarming fest hos hans dekadente bongkammerat James Franco, der har inviteret samtlige af sine mere eller mindre selvoptagede celebrity venner.

    Efter lettere modvilligt at være blevet introduceret for den ekstreme spytslikker Jonah Hill og den ultimative fissekarl Craig Robinson, har Jay fået nok og overtaler den efterhånden temmelig hash-omtågede Seth til at smutte en tur i kiosken efter cigaretter, så han kan få en tiltrængt pause fra den overfladiske festivitas, da Los Angeles pludselig rammes af et gigantisk jordskæv af apokalyptiske propositioner. En hysterisk og farefuld løbetur senere befinder duoen sig atter tilbage hos James Franco, hvor de sammen med husets ejer, samt Jonah Hill og Craig Robinson nu må forskanse sig mod kaosset, alt imens de øvrige gæster er spredt for alle vinde i en stank af panik og tre store eksistentielle spørgsmål melder deres ankomst. For er fanden virkelig løs i Laksegade? Eller er det blot laksen, der er løs i Fandengade? Og kan Jay og Seth overhovedet nå at redde deres vakkelvorne venskab inden, at det hele er for sent?...

    Trods utallige meget platte indslag af den mere eller mindre vulgære og underlødige slags langt under bæltestedet er Seth Rogen og Evan Golbergs invitation til perversiteternes højborg, her i skikkelse af lidderbukken og den selvhøjtidelige charlatan James Francos selv-designede luksus-villa, heldigvis meget mere end munter mandehørm og herlige referencer til denne generation af komikeres farverige bagkatalog. For midt i det sexfikserede og selvironiske manuskript hvor der uhæmmet og befriende bramfrit tages pis på alt og alle i det sammenspiste Hollywood-miljø, inklusiv en klukkende morsom stikpille til Hollywood-maskinens brug af produkt placement, er der rent faktisk gemt et smukt budskab og en række fine pointer om venskab, integritet og loyalitet, der bedst kommer til udtryk i forholdet mellem Seth og Jay, samt det nærmest stalkeragtige forhold mellem James Franco og Seth Rogen, der har stærke homoerotiske undertoner.

    Det kan umiddelbart, selv om det indrømmet er på en let og luftig facon, lyde absurd at man bliver både rørt og eftertænksom midt i al galskaben, men Seth Rogen og Co. slipper både overraskende og ganske overbevisende af sted med deres zigzag kurs takket være skuespillernes evne til periodevis at formidle deres jævnt karikerede selvportrætter med tilstrækkelig dosis alvor, at man køber præmissen uden at tænke nærmere over det. Ligeledes spiller skiftet i tone også ind i den herligt åndssvage konflikt på egoer, der foregår løbende i filmen mellem James Franco og Danny McBride, hvis smålige og patetiske pik-svinger konkurrence tilføres den helt rette mængde alvor og seriøsitet i deres diskussioner, hvilket dermed blot gør selv samme verbale slagudvekslinger endnu sjovere og til et vidunderligt højdepunkt i en tæt på genial eksekveret film, som er et sandt overflødighedshorn af opfindsom improviseret dialog og forfriskende politisk ukorrekt humor.

    9/10

    NightHawk 5-07-18 01:54

  • ★★★★0

    The Strange Thing About the Johnsons (2011)

    Ari Aster er en kontroversiel instruktør, der er værd at lægge mærke til og som vi forventer os meget af i fremtiden. ‘The Strange Thing About The Johnsons’ er en kortfilm fra 2011 om en African American familie, hvor sønnen tænder på sin far. Ja, det er dét, den handler om. Det er tydeligt, at Aster gerne vil beskæftige sig med ømfindtlige temaer med særligt fokus på forældrenes forhold, som er kørt skævt. Den ryster sit publikum og det er både vovet og godt udført. Filmen kan forresten ses på youtube. 8/10

    Babo 5-07-18 10:02

  • ★★★★0

    Thelma

    Jeg havde set frem til Joachim Triers nye film. Filmen er lidt langsom om at ‘starte’ og finder desværre først fodfæste næsten halvvejs. Men så synes jeg også den begyndte at fænge og være spændende. Filmen manglede noget nerve, men er for så vidt interessant nok fortalt. Jeg ender på den gode side af skalaen, trods en snert af skuffelse. 7/10

    Babo 5-07-18 10:03

  • ★★★★★0

    Filmen er lidt langsom om at ‘starte’ og finder desværre først fodfæste næsten halvvejs.

    Pudsigt - mig tog den i et jerngreb fra første scene, hvor

    far retter sit gevær mod datter.

    Chills! 

    Lars! 5-07-18 10:16

  • ★★★★0

    Pudsigt - mig tog den i et jerngreb fra første scene, hvor

    far retter sit gevær mod datter.

    Chills! 

    Ja ok, den scene er god. Men derfra kører den lidt med håndbremsen trukket og jeg var som sagt først fænget af den lidt senere. Måske lidt sent, derfor synes jeg den står lidt svagt dagen derpå :(

    Men virkelig gode enkeltstående sekvenser. 

    Babo 5-07-18 10:27

  • ★★★★★★1

    The Curse of Frankenstein (1957)

     

    Det siges at engelske Hammer film, oprindeligt ville havde lavet en sort og hvid udgave med Boris Karloff som Baron Frankenstein. Men da Universal truede med at anlægge sag (de havde jo indspillet filmen mange år tidligere), blev manuskriptet skrevet en del om og man valgte desuden at optage filmen i farver. Det skulle så siden vise sig at være en god beslutning, for filmen blev en af de største succeser i britisk filmhistorie.

    Det blev samtidig starten på en lang række film om Frankenstein fra Hammer film, der havde deres storhedstid i slutningen af 50’erne og begyndelsen af 60’erne, hvor de med dristige og ofte kvalitative gyserfilm, der var mere blodige og sensuelle end tidligere set, lavede hits som denne her, samt ”The Horror Of Dracula” og andre.

    I hovedrollen som Frankenstein er Peter Cushing intet mindre end fantastisk. Hans portræt af en besat mand der er så optaget af en ide, at han ikke går af vejen for noget, er så skræmmende gennemført at han fremstår mere farlig end det menneskelige ”monster” han har skabt. Det elegante ved dette er også, at i Cushing’s spil kommer Frankenstein samtidig til at fremstå som et menneske, ikke bare en gemen skurk eller bare ond. Han er amoralsk, utro og han går ikke af vejen for mord. Hele vejen mener han dog stadig at han tjener en større sag.

    I rollen som ”skabningen”, eller ”monstret” er Christopher Lee egentlig også god, selv om hans rolle ikke er specielt dominerende og han vil under alle omstændigheder, til evig tid stå i skyggen af Boris Karloff’s fremstilling af den ugudelige skabning.

    Historien er en variant den gammelkendte, men her mere minimalistisk end i ældre versioner. Det giver den et mere hverdagsagtigt præg, der understøttes af filmens scenografi (set i forhold til at Frankenstein er Baron og lever derefter). Det skal siges, at filmen næppe vil skræmme mange i dag. Den er nu stadig ikke ueffen, slet ikke hvis man har interesse i ældre film. Den har en fængende og godt fortalt historie.

    Filmen ”The Horror Of Frankenstein” fra 1970 skulle efter sigende være et remake af denne her.

     

    Bedømmelse: 8/10

    T. Nielsen 5-07-18 12:27

  • ★★★★★★1

    The Revenge of Frankenstein (1958)

     

    Instruktør Terence Fisher iscenesætter atter, i denne solidt kvalitative efterfølger til ”The Curse Of Frankenstein” og legendariske Hammer Film står nok engang bag. I dag vil den som sin forløber, næppe forekomme specielt skræmmende målt op imod nyere horrorfilm.

    Selv synes jeg dog stadig den er et kig værd. Hammer Film havde jo ry for at være vovede og blodige i forhold til de mere etablerede filmselskaber, hvilket filmen også beviser i flere scener. Men ud over det, så er det også en meget atmosfærefyldt og elegant produktion.

    Den hæmmes mest af alt, ved at være lige langsommelig nok om at komme i gang. Jeg har intet imod at en film tager sig god tid til at opbygge og fortælle sin historie, men den skal dog stadig fænge og det gør den ikke altid helt i starten.

    Til gengæld er Peter Cushing som skabt til denne (disse) rolle(r), hvorpå han da også har bygget sin karriere. Han spiller så man bagefter mere eller mindre har glemt alt om de andre medvirkede.

     

    Bedømmelse: 7/10

    T. Nielsen 5-07-18 18:48

  • ★★★★★★0

    Once Were Warriors (1994)

     

    Det er med rødderne i en mytologisk fortid som krigere på New Zealand, at instruktør Lee Tamahori har skabt dette barske hverdagsdrama, hvis styrke ligger i den illuderende stil om hvad det vil sige at voksne op i en socialt belastet familie, stolt fortid eller ej.

    Der er i hvert fald ikke meget stolt kriger i den afstumpede og storskrydende Jake (en velcastet Temuera Morrison), hvis medmenneskelige kvaliteter og manglende empati for sin familie, gør historien til en fortælling om et spændende valg, hvor den ofte gennembankede Beth (En ligeledes velcastet Rena Owen) må gøre op med sig selv om hun har styrken til at begynde forfra med sine børn, eller om hun vil forsætte tilværelsen som hun kender den.

    Spillet er naturalistisk og handlingen fri for glorificerende glamourøse tiltag, hvor der gøres op med fortidens meritter og hvor stoltheden ligger i at finde frem til et værdigt liv. En film ingen brude snyde sig selv for, bedre socialrealistisk drama er svært at finde.

     

    Bedømmelse: 9/10

    T. Nielsen 5-07-18 19:28

  • ★★★★★★2

    Sen to Chihiro no kamikakushi (2001)

     

    For alle os der op igennem barndommen er blevet ”Disneyficeret”, er mødet med japansk anime, altså den japanske stil og måde at lave tegnefilm på, det være sig selve stregen eller levendegørelsen af figurerne, ny og spændende, anderledes og helt igennem dejlig forfriskende. Mødet med ”Sen to Chihiro no Kamikakushi” må høre til et af de helt igennem fantastiske.

    Historien om pigen Chihiro, der som en anden Alice i eventyrland ender i en magisk verden fyldt med hekse, spøgelser og andet overnaturligt, er i bund og grund en klassisk eventyrfortælling om alt det man må igennem for at komme til et givent mål.

    Og den har det hele for at leve op til disse kriterier, såsom alle de fristelser man må afstå og prøvelser man skal bestå, før man klarer den. Men det er her fortalt så originalt, boblende af kreativitet og overrumplende ideer at man sjældent har set noget lignende, og man får aldrig hvad man tror man nu skal have, der er hele tiden en ny overraskende drejning eller indfaldsvinkel. Derfor bliver det vidunderligt afvekslende og konstant nyskabende.

    Det er på samme tid tempofyldt, uden at blive hysterisk, og dybt underholdende, men har også tid og mod til at finde de rolige perioder og smukke (eller en anelse skræmmende) øjeblikke. Det lykkes noget nær perfekt at ramme både en komisk og indimellem også lettere nervepirrende tone.

    Stregen er enkel, smuk og dragende og alligevel så rigt illustreret og fuld af detaljer, at det er en fryd for øjet, såvel som for hjernen, mens den sammen med den omfangsrige historie, der både vil appellere til børn og voksne, danner et poetisk, men også begavet univers. For som så meget god kunst, så formår den både at rumme den gode fortælling og samtidig sparke flere gode påfund ind, som spøgelses der laver guld og på grund af sin købekraft ender som et altfortærende grådighedens monster.

    Har du endnu ikke set ”Sen to Chihiro no Kamikakushi”, så kan du meget vel have en af de bedste tegnefilm i vente i dit liv. Og selv om det er store ord, så kan den i den grad leve op til det, for den er en sjælden funklende perle i en skål af gennemsigtige glaskugler.

     

    Bedømmelse: 9/10

    T. Nielsen 6-07-18 08:32

  • ★★★★0

    Meget enig med Chihiro. En af de bedste animerede film overhovedet.

    Bruce 6-07-18 08:44

  • ★★★★★★0

    The Gauntlet (1977)

     

    Underholdende og morsom actionfilm i for sin tid, typisk Clint Eastwood-stil, og for Eastwood selv en rimelig karakteristisk rolle, som han udfylder med glans og bedre end de fleste.

    Historien skal man næppe give alt for mange tanker, for den holder ikke, plottet er fyldt med huller og ret så utroværdigt. Men når Eastwood ene mand, sammen med sin fange, går imod det korrupte system for at retfærdigheden skal ske fyldest, så er der en pris at betale, det koster at falde udenfor og systemet tager man ikke pis på.

    Byen som Eastwood i filmen skal bringe en kvindelig fange til er Phoenix, som også er ment metaforisk, da historien handler om en politimand der rejser sig som fugl Phoenix. Det kan dog også ses som en morsom ide om denne lille mand, der tvinger "Phoenix", altså systemet i knæ.

    Se scenerne hvor et hus skydes i sænk og bussen der forvandles til en si, ret så overdrevne og ret så fornøjelige.

     

    Bedømmelse: 7/10

    T. Nielsen 6-07-18 09:04

  • ★★★★★★0

    Pieces of April (2003)

     

    Pieces Of April” er en bittersød lille independent produktion, der holdes i en tragikomisk tone, uden den store ydre dramatik og det gør den godt. Det er Hedges instruktør-debut, efter at have skrevet manuskripter til film som blandt andet ”What’s Eating Gilbert Grape” (hvilken han også havde skrevet bogen bag til) og det er han sluppet vellykket fra.

    Han har også selv stået bag manuskriptet her og det er blevet til en vedkommende lille historie om at prøve at elske og acceptere sin familie, ikke på grund af, men på trods af ens forskelligheder og om at turde se indad.

    Stilen er skrabet, hvad der giver den en naturalistisk udtryk og skuespillerne giver alle facetterede og meget ægte præstationer, mens den simple historie fint udfolder sig i to parallelle forløb (og en lille og måske lidt unødig side-historie om April’s kæreste), hvor man følger familiens tur til deres datter og hende der prøver at lave det perfekte måltid, begge dele ikke uden problemer der fint afspejler de problemer familien slås med.

    Det er en rørende fortælling, uden at blive rørstrømsk og det er livsbekræftende og nedtrykkende på samme tid, for til sidst at give os et optimistisk håb for eftertiden.

     

    Bedømmelse: 7/10

    T. Nielsen 6-07-18 09:43

  • ★★★★★★0

    Ray (2004)

     

    Instruktør Taylor Hackford er en lettere gådefuld filmskaber, der sjældent gør det store væsen af sig, men alligevel har en række særdeles glimrende film på sit cv. Tag film som ”An Officer And A Gentleman” eller ”Dolores Claiborne” for at nævne et par stykker.

    At han står bag en film om Ray Charles er så mindre gådefuldt, for Hackford har igennem sin karriere skabt indtil flere værker der bevæger sig over i eller beskæftiger sig med musikkens verden, som for eksempel ”The Idolmaker” og dokumentarfilmen ”Chuck Berry Hail! Hail! Rock ’n’ Roll”.

    Som film er ”Ray” intet mesterværk. Den er til gengæld en virkelig vejdrejet biografisk film om en af den moderne musiks største navne, hvor det eminente filmhåndværk og fantastiske skuespil, sammen med den fremragende musik, løfter det lidt banale og skematiske manuskript op. Det så man både fænges, bevæges og lever med i fortællingen, uden at det kommer til at virke for billigt.

    Historien er skåret som de fleste af de film der prøver at presse et menneskes liv og karriere ned til et par timer. Handlingen kan af den grund virke en anelse springende, for at vi kan få næsten alle højdepunkterne, samtidig med at den også skal prøve at gå i dybden. Noget der måske sjældent helt fungerer optimalt, da begge dele kommer til at lide under det.

    Men når nu det er en biografisk film, så forventes det naturligvis også, at vi som publikum ser hvad der gjorde manden til den legende han var. Det lykkes også Hackford i et vid udstrækning af gøre dette og samtidig holde et fokus på Ray Charles som menneske, hans mange op- og nedture og hans kampe med sig selv for at overvinde både handicap og manglende selvværdsfølelse, hans mange kvinder og manden som skabende kunstner.

    Der fokuseres også på den raceadskillelse der dengang var, da Ray Charles var sort og født i et syden, hvor de hvide havde magten og undertrykte den sorte befolkning. Ray Charles kunne nemlig hvad enten han selv ville det eller ej, ikke undgå at blive et forbillede på den kamp for lige rettigheder der foregik og et symbol både på og for på den sorte del af befolkningen. Et forbillede Ray gerne påtog sig og en kamp han gerne, lidt tøvende til at begynde med, gik ind i.

    Det kan lyde som mange temaer presset ind og det gør, selv om fokus mest er på Ray Charles, at man ikke ofte nok går i dybden med de problemstillinger der berøres. Men i det store hele er det trods alt en alt i alt en fin præstation som Hackford yder filmen, der er både seværdig, flot produceret og vedkommende.

    Største ros skal i den forbindelse så gå til Jamie Foxx, der giver sin livs bedste og mest overbevisende præstation, i en for øvrigt generelt velspillet film. Han er ganske enkelt den han spiller, men tvivler aldrig. Det er verdensklasse og så lidt til. Han menneskeliggør i den grad Ray Charles, både legemligt hvor udtrykket er optimalt, men også de indre psykologiske karakteregenskab, så vi tror fuldt og fast på ham som både menneske, kunster og musikalsk legende.

    Sammenarbejdet mellem Hackford og Foxx kan i hvert fald kun kaldes vellykket, da de har skabt en flot hyldest til og et fint eftermæle for en af musikkens store og det uden at glorificere mennesket bag og samtidig uden at pille for meget ved myten. Det er jo alligevel en beundringsværdig præstation.

    Musikken genskabes desuden suverænt og alene af den grund kan filmen være en stor nydelse. Jeg var i hvert fald vild med den. Ray Charles har i øvrigt selv medvirket til og deltaget i skabelsen af filmen.

     

    Bedømmelse: 7/10

    T. Nielsen 6-07-18 09:58

  • ★★★★0

    Red Sparrow

    Jeg havde ingen forventninger til denne film, set ud fra et blik på IMDB og Metacritic. Jeg forventede en gang Atomic Blonde afart, men blev faktisk positivt overrasket.

    Det var absolut ikke på niveau med John Le Carré fortællinger, men den havde sine momenter og især kunne jeg godt lide

    ... at man ikke er bevidst om Lawrences karakter indimellem bare handler som en novice, eller med professionel overlagthed.

    Derudover er den ret hård i sine tortursekvenser.

    7/10

    Bruce 6-07-18 12:12

  • ★★★★★★0

    Charro! (1969)

     

    Det er muligt at Elvis Presley har gået med et ønske om at blive taget alvorligt som skuespiller. Han har sikkert også haft et ønske om, at lave en kvalitativ western i stil med dem italienske Sergio Leone på dette tidspunkt lavede. Men når han så endelig igen laver en film, som ikke hører til i den lette genre og hvor han ikke synger (i filmen), så er det desværre noget forfærdeligt lort som dette her.

    Titelmelodien lyder ellers lovende, men er desværre det bedste ved hele affæren. Historien, skuespil og mere eller mindre alt andet virker totalt uinspirerende iscenesat og serveret. Det ligner og føles som slatten venstrehåndsarbejde eller det der er værre.

    Havde man dog blot gidet ofre lidt penge og talent, eller købt sig til nogle talentfulde folk til at lave den, som for eksempel netop Leone, så havde vi muligvis fået en i det mindste anstændig film, som Elvis kunne have været bare lidt stolt af. Nu sidder man i stedet og er irriteret over, at når Kongen endelig er fri for at optræde i yderst jævne og indimellem pinlige (u)musikalske komedier, som han har lavet en del af på dette tidspunkt, så fremkommer han med noget som om muligt er endnu værre.

    Nå, sangen ”Charro” gider jeg heldigvis stadig at høre. Den er et tydeligt forsøg på at ramme det samme som de italienske westerns på dette tidspunkt ofte benyttede. Heldigvis er forsøget ret vellykket.

    Bedømmelse: 2/10

    T. Nielsen 6-07-18 13:44

  • ★★★★★★0

    NIelsen - hvor lang tid er du om at skrive disse anmeldelser?

    davenport 6-07-18 17:21

  • ★★★★★★1

    NIelsen - hvor lang tid er du om at skrive disse anmeldelser?

    Ca 2 min:) Det er gensyn og har haft skrevet om en del af disse før. Så passer det jeg skrev for en del år tilbage nogenlunde stadig, rettes den hurtigt til. Hvis jeg skriver noget “nyt”, så max 10 min tror jeg. Før i tiden kunne jeg bruge lang tid på dette. Det gider jeg ikke mere. Så hvad der kan nås i en pause, mens jeg spiser (hvis der ikke er andet, hvad der ofte er), i toget eller under skideture. Så det ser vildere ud end det faktisk er og ofte smides de ikke ind før senere. Derfor de kommer lidt i bølger.

    T. Nielsen 6-07-18 17:55

  • ★★★★★★0

    Jeg lover dog der ikke kommer mere i dag:-D

    T. Nielsen 6-07-18 17:56

  • ★★★★0

    Du lokums-digter spar din flid og sæt dig stille hen og skid ;)

    Babo 6-07-18 18:04

  • ★★★★★★0

    Nåe, det var ikke fordi jeg synes du laver wall of txt. Jeg synes bare du er ret quick til at poste en hel masse film, og set i lyset af at du er familiefar og har et fuldtidsarbejde, kom jeg bare til at tænke på, hvornår du dog får tiden til det. (Både at se og anmelde) Jeg har nemlig, i samme situation, ca. 4, 23 sek privattid i løbet af dagen ;) 

    davenport 6-07-18 20:55

  • ★★★★★★0

    Nåe, det var ikke fordi jeg synes du laver wall of txt. Jeg synes bare du er ret quick til at poste en hel masse film, og set i lyset af at du er familiefar og har et fuldtidsarbejde, kom jeg bare til at tænke på, hvornår du dog får tiden til det. (Både at se og anmelde) Jeg har nemlig, i samme situation, ca. 4, 23 sek privattid i løbet af dagen ;) 

    Jeg tænker ofte det samme om mange af jer andre, dig undtaget, hvordan i ser så meget i gør og endnu mere, finder tid til så mange biografture, glo diverse youtube videoer, læse anmeldelser flere steder osv osv. Teoretisk kunne jeg indrømmet se en film næsten hver aften. Børnene lægges fast mellem 19.00 og 19:30 og ofte (ofte, bestemt ikke altid:) sover de hurtigt. Jeg har godt nok skiftende arbejdstider, men er for det meste ikke så sent hjemme når jeg har aftenvagter. Men synes ikke jeg ser så meget som jeg burde:/

    T. Nielsen 6-07-18 21:31

  • ★★★★★0

    Jeg ser mest film sammen med en kammerat. Sidste weekend snuppede vi lige 19 film.

    David Lund 6-07-18 21:43

  • ★★★★★★0

    Ja,  det er vel et prioritetsspørgsmål? Jeg ser sjældent en film, mest fordi jeg er færdig med mine opgaver kl 20.30 og egentlig helst bare vil se noget Søren Ryge-agtigt, eller i den dur. Jeg orker det sgu ikke. Så det bliver mest til nogle Star Trek afsnit, og pt passer det godt med VM. Et enkelt afsnit efter kampen, og så er det i seng :) 

    davenport 6-07-18 21:45

  • ★★★★0

    Jeg ser mest film sammen med en kammerat. Sidste weekend snuppede vi lige 19 film.

    Seriøst? Fatter ikke du kan. 

    Babo 6-07-18 21:48

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen