Så fik jeg endeligt svar fra Domino's omkring den pizza m.m., som de aldrig leverede til mig i forrige uge. Det tog dem så også kun 10-11 dage at vende tilbage.
De tilbyder mig et "plaster på såret", og det er jo fint. Men det også her, at det bliver virkeligt sjovt ...
Lad mig lige først slå fast, at Domino's selvfølgelig ikke skylder mig noget - altså udover de penge, de har modtaget fra mig for en vare, som de ikke har leveret, selvfølgelig. Men de har naturligvis ingen forpligtelse til at give mig mere.
Når det er sagt, så er det, de tilbyder mig som kompensation for ikke at få min mad og tage mere end ti dage om at svare på mine henvendelser ... et gavekort på "3 x gratis medium pizzaer" ELLER pengene tilbage for den ordre, de ikke leverede.
Så er det, at jeg tænker, at så kan de jo egentligt lige så godt lade være med at tilbyde noget.
For jeg har jo sådan set betalt størstedelen af det gavekort selv med pengene for den ordre, som de aldrig bragte ud.
Prisforskellen på min ordre og deres tilbud er rundt regnet 40 kr. - det kan man ikke engang for én medium pizza for. Og så skal man selvfølgelig også tænke på, at deres produktionspris nok er væsentligt lavere.
Det er lige før, at jeg ville synes, at det er fornærmende, hvis ikke det var så håbløst morsomt.
En reel kompensation for ikke at levere en bestilling og tage mere end ti dage om at vende tilbage på trods af adskillige henvendelser, ville i mine øjne være en uforbeholden undskyldning, pengene tilbage for ordren der aldrig blev bragt ud og så måske et gavekort til en pizza.
Men jeg ville da være idiot, hvis jeg satsede det hele på et gavekort, når jeg ikke engang er sikker på, at jeg kan få leveret varen, eller at jeg kan få fat i dem, hvis det igen går galt?
Jeg behøver vel næsten ikke at skrive, at jeg takkede pænt nej tak til de 3 x "gratis" pizza og bare bad om mine penge retur. :D
Det er helt ærligt nok den mest chokerende dårlige kommunikation og kundeservice, jeg har oplevet fra en international virksomhed.
Jeg kan se, at de søger mindreårige chauffører lige nu, og jeg spekulerer seriøst på, om det også er teenagere, der sidder i deres kunderservice ...