Forum - Forum-tråd: Problemer med DRs app til PS4

Problemer med DRs app til PS4

  • ★★★0

    HBO Nordic er ikke meget bedste trods en årrække af brok over det på deres facebook-side.

    Alene det faktum, at de stadig ikke har en 'se videre'-sektion, men en 'sidst set' sektion i stedet for (i hvert fald på Apple TV), er fandeme nærmest bare at pisse på folk.

    "Du må selv bøvle med at komme ind og finde det næste afsnit af en serie - men hvis du vil gense det sidste afsnit, du så, så er det da lige her til dig på forsiden!"

    Et hurtigt lille tip her, i øvrigt, det er at lade næste afsnit starte og køre i 3-4 sekunder, hvis man er ved at binge en serie. Hvis man følger med i en ny serie, hvor der ikke er noget næste afsnit endnu at starte, så bare ærgerligt. Fordi that's how HBO Nordic thinks it should be...

    HonoDelLoce28-01-19 13:07

  • ★★★★★0

    Et hurtigt lille tip her, i øvrigt, det er at lade næste afsnit starte og køre i 3-4 sekunder, hvis man er ved at binge en serie. Hvis man følger med i en ny serie, hvor der ikke er noget næste afsnit endnu at starte, så bare ærgerligt. Fordi that's how HBO Nordic thinks it should be...

    Godt tip egentlig. Har altid brugt alt for lang tid på at finde næste afsnit frem dagen efter.

    David Lund28-01-19 13:14

  • ★★★0

    Den logik forstår jeg ikke, hvorfor så ikke bare afspille det sidste af det afsnit man så (rulleteksterne) da næste afsnit afspilles bagefter alligevel. Det er jo samme metode, bare et andet sted at stoppe/starte.

    MOVIE100028-01-19 13:34

  • ★★★★★0

    Den logik forstår jeg ikke, hvorfor så ikke bare afspille det sidste af det afsnit man så (rulleteksterne) da næste afsnit afspilles bagefter alligevel. Det er jo samme metode, bare et andet sted at stoppe/starte.

    Sætter næste afsnit så stadig i gang med det samme, eller skal man igennem alle rulleteksterne først? Hvis det er det sidste, er det stadig hurtigere, at finde næste afsnit frem selv.

    David Lund28-01-19 13:40

  • ★★★0

    Sætter næste afsnit så stadig i gang med det samme, eller skal man igennem alle rulleteksterne først? Hvis det er det sidste, er det stadig hurtigere, at finde næste afsnit frem selv.

    Pas, men tror svaret er nej, da jeg lige har prøvet med 2 serier jeg er igang med (Vikings og Six Feet under), ved Vikings startede afsnittet helt forfra, og ved Six Feet Under startede den 1-2 minutter inden afsnittet slutter. Så ja HonoDelLoce tip er nok mere pålidelig. Selvom metoden i teorien burde give samme resultat. Men ved ikke om der er forskel på at afspille det fra PS4 appen også med en smartphone app hvor man caster (som jeg gør).

    Sjovt nok har jeg aldrig set det som et problem med at lede efter det afsnit jeg er kommet til. 

    MOVIE100028-01-19 13:49

  • ★★★★★0

    Sjovt nok har jeg aldrig set det som et problem med at lede efter det afsnit jeg er kommet til. 

    Problem er måske også så meget sagt, men i forhold til Netflix, hvor det første man møder på startsiden, er den serie, man er i gang med, og det næste afsnit starter ved et enkelt tryk, er det i hvert fald ikke en skide smart brugerflade, de har.

    David Lund28-01-19 14:37

  • ★★★0

    Sorry, jeg havde ikke lige set jeres kommentarer til HBO-tricket (Moovy bliver ved med at logge mig ud på min mobil, så jeg får ikke tjekket så meget i pauserne på arbejde mere ;) ).

    Men jeg prøvede først - som MOVIE1000 foreslår - at starte seneste afsnit igen, men det var virkelig hit or miss. Nogle gange startede afsnittet forfra, andre gange med et minut igen, men gav så ikke muligheden for at vælge næste afsnit. At lade næste afsnit køre i nogle få sekunder virker hver gang :)

    Og nej, selvfølgelig er det ikke et altoverskyggende problem. Men det er et irritationsmoment, som bare ikke burde være der hos en af de mest populære streamingtjenester. Se hvordan Netflix konstant opdaterer deres apps og muligheder, krydstester og prøver nye ting af. HBO Nordic? Not a damn thing changed.

    HonoDelLoce30-01-19 09:02

  • ★★★★★0

    Jeg prøver ikke at sammenligne HBO Nordics streamingplatform med Netflix, da det er en lidt urimelig sammenligning. Netflix er så meget større og med så mange flere ressourcer. Men vi snakker altså om forholdsvis basale ting, som burde have været åbenlyse fra starten af. De kunne jo se hvad der virkede på Netflix længe før de selv lancerede, og de burde også kunne se, hvilke mangler de selv har, når de nu har været på markedet så længe.

    Kruse30-01-19 11:30

  • ★★★★0

    Sorry, jeg havde ikke lige set jeres kommentarer til HBO-tricket (Moovy bliver ved med at logge mig ud på min mobil, så jeg får ikke tjekket så meget i pauserne på arbejde mere ;) ).

    Hvis det er et tilbagevende problem, så rapportér det gerne i Om Moovy-forumdelen.

    chandler7530-01-19 11:46

  • ★★★0

    Jeg prøver ikke at sammenligne HBO Nordics streamingplatform med Netflix, da det er en lidt urimelig sammenligning. Netflix er så meget større og med så mange flere ressourcer. Men vi snakker altså om forholdsvis basale ting, som burde have været åbenlyse fra starten af. De kunne jo se hvad der virkede på Netflix længe før de selv lancerede, og de burde også kunne se, hvilke mangler de selv har, når de nu har været på markedet så længe.

    Jeg er med på, at HBO Nordic ikke har resourcer til samme R&D-indsats som Netflix. Men som du siger, så er det helt basale funktioner, vi snakker om.

    Jeg skrev til dem, da vi fik HBO Nordic første gang, om blandt andet "se videre"-funktionen (og en masse andre kommentarer omkring app'en der crashede og sådan). Dengang fik jeg et i øvrigt flinkt svar om, at det kunne vedkommende da faktisk godt se var lidt dumt, og det ville han/hun gå videre med.

    Siden dengang har app'en fået lige nøjagtig nul nye funktioner, og det er i hvert fald over to år siden.

    HonoDelLoce30-01-19 12:08

  • ★★★★★1

    Jeg er med på, at HBO Nordic ikke har resourcer til samme R&D-indsats som Netflix. Men som du siger, så er det helt basale funktioner, vi snakker om.

    Jeg skrev til dem, da vi fik HBO Nordic første gang, om blandt andet "se videre"-funktionen (og en masse andre kommentarer omkring app'en der crashede og sådan). Dengang fik jeg et i øvrigt flinkt svar om, at det kunne vedkommende da faktisk godt se var lidt dumt, og det ville han/hun gå videre med.

    Siden dengang har app'en fået lige nøjagtig nul nye funktioner, og det er i hvert fald over to år siden.

    Ha! Jeg gjorde det samme og fik samme svar! Det var ca. en uge efter lanceringen.

    David Lund30-01-19 12:31

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen