Forum - Forum-tråd: Netflix-tråden

Netflix-tråden

  • ★★★★★1

    Første afsnit af 2. sæson af "Better Call Saul" er dukket op UK Netflix. Jeg tror måske også at den ligger på DK Netflix, men jeg har endnu ikke tjekket.

    Kruse16-02-16 12:18

  • ★★★★★0

    Jeps, kommer et nyt afsnit hver tirsdag. Wuhu! 

    Lars!16-02-16 12:36

  • ★★★0

    Sejt. Jeg hader nu det der med at sidde og vente, så må nok hellere holde mig i skindet, indtil hele sæsonen er der.

    gi-jones16-02-16 12:42

  • ★★★0

    Sjovt, jeg er lige blevet færdig med sæson 1 i forgårs. Så kan jeg jo ligesågodt fortsætte :)

    Aranyhajú Nyárszépe16-02-16 13:09

  • 0

    Så vidt jeg lige ved, Netflix egne produktioner udkommer på alle regioner samtidig, så vidt jeg lige ved :)

    Geekalot16-02-16 21:33

  • ★★★★★0

    Men nu er "Better Call Saul" ikke en decideret egenproduktion fra Netflix. De har bare købt distributions rettighederne til den i en lang række lande udenfor USA. Om det vitterligt er alle andre lande end USA skal jeg ikke kunne sige.

    Kruse16-02-16 22:08

  • ★★★0

    Det ligger ihvertfald ikke på US Netflix endnu.

    Er der ikke også noget med at de smider en hel sæson op af gangen, hvis det er en egenproduktion?

    Aranyhajú Nyárszépe16-02-16 22:28

  • ★★★★★0

    Jo, her er de tvunget til at følges med AMC, altså et afsnit om ugen.

    Lars!16-02-16 22:37

  • ★★★0

    Forresten, så er første afsnit af Stephen King og J.J. Abrams nye serie 11.22.63 netop kommet på Hulu idag.

    Har endnu ikke fået det set, så skal ikke kunne sige om det er godt.

    Aranyhajú Nyárszépe16-02-16 22:46

  • ★★0

    Efter blot 2 måneder med Nexflix har jeg besluttet at droppe tjenesten. På trods af at jeg forlængst via deres hjemmeside har fejlmeldt en hel stribe film, som jeg ikke kan afspille, er der ikke sket noget. Jeg har også chattet med deres supportere og givet dem alle relevante oplysninger - heller ikke dét har ført til forbedringer eller forslag til en løsning.

    Jeg kan se de fleste af filmene fra deres udvalg, men der er simpelthen alt for mange film, som jeg gerne vil se, men som ikke kan afspilles. (Der er kun lyd; ikke noget billede.)

    Sikke noget bras! En streamingtjeneste, hvor brugerne bare overlades til sig selv, mens der månedligt trækkes en fast sum penge, kan jeg virkelig ikke bruge til noget. 

    BN17-02-16 07:35

  • ★★★★★★0

    Underligt. Jeg har aldrig oplevet dette problem en eneste gang. Enkelte gange i løbet af det år eller to vi har haft Netflix, har vi ikke kunne logge på og måtte vente til senere. Men det er sjældent og ofte hurtigt løst.

    T. Nielsen17-02-16 09:06

  • ★★★★★★0

    Eller logge på passer måske ikke, men vi har ikke kunne oprette forbindelse, selv om forbindelsen var der.

    T. Nielsen17-02-16 09:07

  • ★★★0

    Jeg er i stigende grad også begyndt at få periodisk fejlmeddelser på min boks når jeg forsøger at afspille noget, men når det først er begyndt at spille, så virker det også fint. Har aldrig oplevet hvad BN beskriver. Ville måske gætte på at det er noget med hans internetforbindelse eller enhed han benytter.

    Har en gang haft fat i deres Chat support, fordi jeg havde et problem med at min historik var forsvundet. Supporteren havde mere travlt med at skylden på at jeg brugte VPN, end at hjælpe med at løse problemet. Med tiden løste problemet sig af sig selv.

    Aranyhajú Nyárszépe17-02-16 09:25

  • ★★★★★0

    Jeg har ikke oplevet hvad BN beskriver, men det siger nok lidt sig selv, når jeg kun har brugt Netflix på tablet, PC og chromecast. Her har den til gengæld kørt meget bedre end fx HBO Nordic. Jeg kan dog sagtens se for mig, at tjenesten giver problemer på de lidt mere alternative platformer. Deres app til android er heller ikke ligefrem supersmooth, særligt katalogen, som jeg altid har følt kunne forbedres væsentligt. Det er muligvis den bedste streamingtjeneste derude, men det betyder ikke, det er godt nok (endnu). 

    Lars!17-02-16 10:17

  • ★★★★★0

    Jeg bruger primært Netflix via Samsung Smart Tv, og til tider bruger jeg den også på PS4 og endnu mere sjældent på Xbox One og iPad. Har heller aldrig oplevet de problemer BN har. Heldigvis da.

    David Lund17-02-16 10:26

  • 0

    Jeg har ikke oplevet hvad BN beskriver, men det siger nok lidt sig selv, når jeg kun har brugt Netflix på tablet, PC og chromecast. Her har den til gengæld kørt meget bedre end fx HBO Nordic. Jeg kan dog sagtens se for mig, at tjenesten giver problemer på de lidt mere alternative platformer. Deres app til android er heller ikke ligefrem supersmooth, særligt katalogen, som jeg altid har følt kunne forbedres væsentligt. Det er muligvis den bedste streamingtjeneste derude, men det betyder ikke, det er godt nok (endnu). 

    Kan kun melde mig under fanerne her. Netflix er uden tvivl det der har kørt mest smooth og problemfrit ved mig - på Android, PC og Chromecast. Jeg tror at jeg 2 gange på 2 år har skullet genstarte min tablet hvor appen frøs. HBO Nordic har sådan set også kørt ret problemfrit (men jeg er dog kommet ret sent med på HBO Nordic - de skulle vist have haft en del børnesygdomme)

    Viaplay derimod har været den ringeste streamingoplevelse. Periodevis begrænset eller ingen forbindelse og ufatteligt svingende streamingkvalitet.

    moulder66617-02-16 10:45

  • ★★★★★★0

    Det er ganske sikkert et problem enten med appen/apparatet eller forbindelsen til internettet. Ud fra beskrivelsen, lyder det mest til at være appen/apparatet. Jeg er ikke 100% sikker på hvordan det virker med apps til de forskellige enheder, om det er Netflix der udvikler dem eller om det er producenten.

    Jeg ved dog, at appen i mit Samsung-tv er noget bras, det samme gør sig overraskende gældende for appen i min hundedyre Denon Blu-ray-afspiller, men min Apple TV og min Xbox 360 kører glimrende, det samme gør sig gældende på alle mine PC'ere, mobiltelefon og tablet.

    Zero Cool17-02-16 11:03

  • ★★★★★★0

    Appen på mit Sony kører Netflix glimrende og klart den streaming der er bedst. Vi har også HBO, Viaplay og C More via Chromecast. Der er HBO ret stabil, mens C More ofte pixilerer (eller hvad det hedder). Viaplay er lidt bedre end C More. Værste streaming tjeneste jeg har prøvet er Blockbuster. 9 ud af 10 gange har vi oplevet filmen er gået i stå og er begyndt at loade igen og igen med få minutters mellemrum. Har haft fat i dem. Alt skulle være i orden mht hastighed, Down- og/eller upload osv. Men det forsatte. Så den bruger jeg aldrig mere. Købte eller nogle gange deres 3 nye film for 99 kroner, for at være lidt opdateret på de nyere film. Ved ikke om den er blevet bedre? Det er måneder siden jeg sidst forsøgte.

    T. Nielsen17-02-16 11:17

  • 0

    Har først lige afmeldt mit HBO, men der har dælme kørt bedre en Netflix på mit tv, af en eller anden grund blive lyd og billede usynkroniseret efter 15 min ca, så skal man spole lidt tilbage så virker det 15 min igen. Hbo køre bare derud af uden problemer.

    Geekalot17-02-16 15:03

  • ★★★★★0

    Pudsigt. Jeg har næsten altid problemer med HBO. Halvvejs igennem et afsnit går det i stå. Om det er på iPad, PS4 eller Samsung TV er problemet det samme. Netflix oplever jeg problemer med ca. 1% af gangene, og her er det blot et pixeleret billede, der er problemet. Til at overkomme.

    David Lund17-02-16 15:10

  • ★★★★★0

    HBO har voldt mig en del problemer på chromecast, mest "buffering". Ret slidsomt. Men lykkedes mig da at komme gennem en sæson af True Detective.

    Lars!17-02-16 15:31

  • 0

    Det er blevet så slemt med tv og Netflix at jeg kun ser det på pc nu. Så HBO på tvet. Den her www.lydogbillede.dk/test/philips-55pdl8908/ og kan ikke lige finde nogle der har samme problem :/ men jeg har en tro på det er selve appen det er galt med, da der aldrig er noget med HBO via Chromecast selvfølgelig.

    Geekalot17-02-16 15:32

  • ★★0

    Det der undrer mig mest, er at det hele tiden er ved de samme filmtitler - og altså langtfra ved alle film. Hvordan kan det hænge sammen med, at der f.eks. skulle være noget galt med mit tv eller min internet-forbindelse?? Ingen af disse er vel i stand til at lege HAL fra "2001" og udvælge de samme film hver gang de vil lave kuk i det?

    BN18-02-16 20:55

  • ★★0

    Har først lige afmeldt mit HBO, men der har dælme kørt bedre en Netflix på mit tv, af en eller anden grund blive lyd og billede usynkroniseret efter 15 min ca, så skal man spole lidt tilbage så virker det 15 min igen. Hbo køre bare derud af uden problemer.

    Det problem har vi også haft indimellem. Men så har vi genstartet vores TDC-boks, og derefter har vi kunnet se hele den pågældende film uden yderligere problemer.

    BN18-02-16 20:57

  • ★★★★★★0

    Nævn et par titler BN, så tester jeg dem her.

    T. Nielsen18-02-16 21:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen