Her er en af de dersens mange lister man kan diskutere i evigheder. Jeg var relativt enig ift. dem jeg har set.
All Marvel Movies Ranked
- ★★★★★0
- ★★★★0
Jeg tror at Winter Soldier er min favorit nu. Den havde den bedste historie at fortælle og godt iscenesat action.
- ★★★★★★1
Det er sgu lidt af en liste og der er et par stykker på, jeg aldrig har set og én som de fleste nok ikke har set, fordi den aldrig er blevet udgivet: Fantastic Four fra 1994. Den kan vist findes rundt omkring på nettet. Men ok, lad os lege med, mest fordi jeg ikke har noget bedre at tage mig til i aften.
- Iron Man
- Guardians of the Galaxy
- Captain America: The Winder Soldier
- The Avengers
- Blade
- Ant-Man
- Captain America: The First Avenger
- Deadpool
- X-Men: Days of Future Past
- Spider-Man 2
- Big Hero 6
- Blade II
- X2
- The Punisher (2004)
- Fantastic Four (2015)
- Thor
- X-Men: First Class
- X-Men
- Spider-Man
- The Wolverine
- Elektra
- Thor: The Dark World
- The Incredible Hulk
- Iron Man 2
- Iron Man 3
- Avengers: Age of Ultron
- Hulk
- X-Men: The Last Stand
- Howard the Duck
- The Amazing Spider-Man
- Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
- Daredevil
- Fantastic Four
- Punisher: War Zone
- X-Men Origins: Wolverine
- Spider-Man 3
- The Amazing Spider-Man 2
- Ghost Rider
- Ghost Rider: Spirit of Vengeance
- Blade: Trinity
- The Punisher (1989)
- ★★★★0
- Iron Man - 7/10
- Guardians of the Galaxy - 8/10
- Captain America: The Winder Soldier - 9/10
- The Avengers - 8/10
- Blade - 7/10
- Ant-Man - 6/10
- Captain America: The First Avenger - 6/10
- Deadpool - 8/10
- X-Men: Days of Future Past - 8/10
- Spider-Man 2 - 8/10
- Big Hero 6 - 7/10
- Blade II - 6/10
- X2 - 8.5/9
- The Punisher (2004) - 6/10
- Fantastic Four (2015) - ?
- Thor - 6/10
- X-Men: First Class - 7/10
- X-Men - 7/10
- Spider-Man - 7/10
- The Wolverine - 5/10
- Elektra - 2/10
- Thor: The Dark World - 4/10
- The Incredible Hulk - 6/10
- Iron Man 2 - 4/10
- Iron Man 3 - 6/10
- Avengers: Age of Ultron - 6-7/10
- Hulk - 8/10
- X-Men: The Last Stand - 5/10
- Howard the Duck - ?
- The Amazing Spider-Man - 6/10
- Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer - 3/10
- Daredevil - 2/10
- Fantastic Four - 4/10
- Punisher: War Zone - 1/10
- X-Men Origins: Wolverine - 4/10
- Spider-Man 3 - 4/10
- The Amazing Spider-Man 2 - 4/10
- Ghost Rider - 4/10
- Ghost Rider: Spirit of Vengeance - 1/10
- Blade: Trinity - 4/10
- The Punisher (1989) - 3/10
Lidt ratings på bordet.
- ★★★★★1
- Iron Man - 7/10
- Guardians of the Galaxy - 8/10
- Captain America: The Winder Soldier - 9/10
- The Avengers - 8/10
- Blade - 7/10
- Ant-Man - 6/10
- Captain America: The First Avenger - 6/10
- Deadpool - 8/10
- X-Men: Days of Future Past - 8/10
- Spider-Man 2 - 8/10
- Big Hero 6 - 7/10
- Blade II - 6/10
- X2 - 8.5/9
- The Punisher (2004) - 6/10
- Fantastic Four (2015) - ?
- Thor - 6/10
- X-Men: First Class - 7/10
- X-Men - 7/10
- Spider-Man - 7/10
- The Wolverine - 5/10
- Elektra - 2/10
- Thor: The Dark World - 4/10
- The Incredible Hulk - 6/10
- Iron Man 2 - 4/10
- Iron Man 3 - 6/10
- Avengers: Age of Ultron - 6-7/10
- Hulk - 8/10
- X-Men: The Last Stand - 5/10
- Howard the Duck - ?
- The Amazing Spider-Man - 6/10
- Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer - 3/10
- Daredevil - 2/10
- Fantastic Four - 4/10
- Punisher: War Zone - 1/10
- X-Men Origins: Wolverine - 4/10
- Spider-Man 3 - 4/10
- The Amazing Spider-Man 2 - 4/10
- Ghost Rider - 4/10
- Ghost Rider: Spirit of Vengeance - 1/10
- Blade: Trinity - 4/10
- The Punisher (1989) - 3/10
Lidt ratings på bordet.
Jeg er godt med på at det var nemmest at kopiere Brunos liste, men nu giver nummeringen bare ikke forfærdeligt meget mening ;)
- ★★★★0
Næh, det tror jeg godt vi kan blive enige om :)
- ★★★★★★0
Her er listen i alfabetisk rækkefølge, hvis man vil smide karaterer på, i stedet for at rangere filmene, som jeg gjorde.
Amazing Spider-Man, The
Amazing Spider-Man 2, The
Ant-Man
Avengers, The
Avengers: Age of Ultron
Big Hero 6
Blade
Blade II
Blade: Trinity
Captain America: The First Avenger
Captain America: The Winder Soldier
Daredevil
Deadpool
Elektra
Fantastic Four
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
Fantastic Four (2015)
Ghost Rider
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Guardians of the Galaxy
Howard the Duck
Hulk
Incredible Hulk, The
Iron Man
Iron Man 2
Iron Man 3
Punisher, The (1989)
Punisher, The (2004)
Punisher: War Zone
Spider-Man
Spider-Man 2
Spider-Man 3
Thor
Thor: The Dark World
Wolverine, The
X-Men
X2
X-Men: The Last Stand
X-Men: First Class
X-Men: Days of Future Past
X-Men Origins: Wolverine - ★★★0
Amazing Spider-Man, The - 4/6
Amazing Spider-Man 2, The - ?
Ant-Man - 4/6
Avengers, The - 4/6
Avengers: Age of Ultron - 3/6 (dog meget tæt på 2/6)
Big Hero 6 - 3/6
Blade - 3/6
Blade II - 3/6
Blade: Trinity - 1/6
Captain America: The First Avenger - 3/6
Captain America: The Winter Soldier - 6/6
Daredevil - 2/6
Deadpool - 2/6
Elektra - 1/6
Fantastic Four - 2/6
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer - 3/6
Fantastic Four (2015) - 4/6
Ghost Rider - 1/6
Ghost Rider: Spirit of Vengeance - 1/6
Guardians of the Galaxy - 3/6
Howard the Duck - 3/6
Hulk - 3/6
Incredible Hulk, The - 3/6
Iron Man - 4/6
Iron Man 2 - 2/6
Iron Man 3 - 3/6
Punisher, The (1989) - 3/6
Punisher, The (2004) - 4/6
Punisher: War Zone - ?
Spider-Man - 4/6
Spider-Man 2 - 2/6
Spider-Man 3 - 2/6
Thor - 3/6
Thor: The Dark World - 3/6
Wolverine, The - 2/6
X-Men - 4/6
X2 - 5/6
X-Men: The Last Stand - 1/6
X-Men: First Class - 5/6
X-Men: Days of Future Past - 4/6
X-Men Origins: Wolverine - 3/6Dolphinfriendly22-02-16 00:52
- ★★★0
Hmm jeg skulle rette, men det kikser lidt her fra iPad'en. X-Men Origins: Wolverine skulle være 1/6, og The Wolverine 3/6.
Dolphinfriendly22-02-16 01:03
- ★0
Fantastic Four (2015) - 4/6
Avengers: Age of Ultron - 3/6 (dog meget tæt på 2/6)
Hva fanden fejler du dog menneske ? hehe :)
- ★★★★★0
Amazing Spider-Man, The - 3/10
Amazing Spider-Man 2, The - 5/10
Ant-Man - 6/10
Avengers, The - 9/10
Avengers: Age of Ultron - 6/10
Big Hero 6 - ?/10
Blade - 7/10
Blade II - 6/10
Blade: Trinity - 2/10
Captain America: The First Avenger - 8/10
Captain America: The Winder Soldier - 9/10
Daredevil - 3/10
Deadpool - ?/10
Elektra - 1/10
Fantastic Four - 3/10
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer - 3/10
Fantastic Four (2015) - 4/10
Ghost Rider - 2/10
Ghost Rider: Spirit of Vengeance - 3/10
Guardians of the Galaxy - 8/10
Howard the Duck - 6/10
Hulk - 5/10
Incredible Hulk, The - 5/10
Iron Man - 7/10
Iron Man 2 - 3/10
Iron Man 3 - 5/10
Punisher, The (1989) - 5/10
Punisher, The (2004) - 4/10
Punisher: War Zone - 6/10
Spider-Man - 7/10
Spider-Man 2 - 8/10
Spider-Man 3 - 5/10
Thor - 7/10
Thor: The Dark World - 3/10
Wolverine, The - 4/10
X-Men - 7/10
X2 - 8/10
X-Men: The Last Stand - 2/10
X-Men: First Class - 8/10
X-Men: Days of Future Past - 8/10
X-Men Origins: Wolverine - 3/10David Lund22-02-16 08:02
- ★★★★★★0
Jeg synes at listen er lidt spøjs. De skriver godt nok, at den er lavet af tre af deres anmeldere, men jeg får mere et indtryk af, at det er en sammenkørsel mellem IMDb og Rotten Tomatoes.
At Amazing Spider-Man 2 er så højt på listen, har jeg lidt svært ved at fange. Der er ikke ret mange film på listen, der er dårligere end den.
- ★★★★★0
Nok ikke så underligt, at tre tilfældige anmeldere på Hollywoodreporter ligger et sted mellem IMDb og Rotten Tomatoes. Faktisk er det hvad jeg ville forvente.
Selv om mange var skuffede over "The Amazing Spider-Man 2", og mange ting gik galt i den, så tror jeg ikke, ret mange ville placere den nede omkring X-Men Origins, Fantastic Four og Electra, osv.. Den er alligevel en klasse over :p
- ★★★★0
- ★★★★★★0
Riqon, der er jeg uenig, nok ikke overraskende, taget min liste i betragtning. Amazing Spider-Man 2 er helt sikkert mere velspillet og bedre produceret end i hvert fald X-Men Origins, men den er fyldt huller i manuskriptet, bl.a. at Electros kræfter konstant ændrer sig og så er den så høj på sig selv, at de bl.a har et konstant behov for at spille det gamle Spider-Man-tema. X-Men Origins har i det mindste nogle gode idéer, selvom den slet ikke matcher resten af X-Men-filmene og er fyldt med dårlig CGI. Jeg kan ikke se ud fra dit indlæg hvilken Fantastic Four du mener, der er trods alt tre med den titel på listen, men du har i hvert fald ret mht. Roger Cormans udgave, selvom jeg ikke har set mere end klip på YouTube. Jo, udgaven fra 2005 er ikke fantastisk, men giv mig en sixpack og en pose pig snacks, så er jeg frisk på at se den, mens Amazing Spider-Man 2 bare føles som tortur, selvom Emma Stone fedter rundt og er pæn.
- ★★★★★★0
Jeg synes forresten det kunne være sjovt, hvis folk gider at rangere filmene, i stedet for bare at smide karakterer på. Hvis man har en håndfuld film, man har givet den ramme karakter, bliver man nødt til at forholde sig til hvorfor X er bedre end Y.
Eksempelvis er nummer 13 til (og med) 27 på samme niveau for mig, så jeg sorterede dem baseret på hvilke af filmene har mest gensynsværdi for mig.
- ★★★0
Hehe too much work - og alt for besværligt fra en tablet. :)
Dolphinfriendly22-02-16 09:57
- ★★★★★★0
Der vel andre end mig, der er gammeldags og faktisk bruger en computer. :D
- ★★★0
Måske - jeg taler også kun ud fra eget ståsted. ;)
Dolphinfriendly22-02-16 10:02
- ★★★★0
- Captain America: The Winder Soldier
- X2
- The Avengers
- X-Men: Days of Future Past
- Hulk
- Spider-Man 2
- Deadpool
- Guardians of the Galaxy
- Iron-Man
- Spider-Man
- Blade
- Big Hero 6
- X-Men:First Class
- X-Men
- The Punisher (2004)
- Thor
- Captain America: The First Avenger
- Blade II
- The Incredible Hulk
- The Amazing Spider-Man
- Avengers: Age of Ultron
- Ant-Man
- Iron-Man 3
- X-Men: The Last Stand
- The Wolverine
- Thor: The Dark World
- Iron-Man 2
- Spider-Man 3
- The Amazing Spider-Man 2
- X-Men Origins: Wolverine
- Ghost Rider
- Fantastic Four
- Blade Trinity
- Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
- The Punisher (1989)
- Daredevil
- Elektra
- Punisher:War Zone
- Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Sådan ca, det er lidt svært. Fra plads 26 og nedefter vil jeg betegne som skidt. Mere eller mindre.
- ★★★★★0
Dette er de Marvel-film jeg har set. "Men in Black" og "Kick-Ass" ejes vist også af Marvel på en måde, så de er inkluderet. Jeg har kun inkluderet film jeg har set fra start til slut, så nogle af de megadårlige kommer ikke med, fx Elektra.
- Spider-Man
- The Avengers
- Iron Man
- Spider-Man 2
- Guardians of the Galaxy
- Men in Black
- Captain America: The Winter Soldier
- Hulk
- The Amazing Spider-Man
- Deadpool
- X-Men
- X-Men: Days of Future Past
- X2
- X-Men: First Class
- Blade
- Avengers: Age of Ultron
- The Punisher
- Men in Black III
- The Amazing Spider-Man 2
- Captain America: The First Avenger
- The Incredible Hulk
- Iron Man 3
- Spider-Man 3
- Blade II
- The Wolverine
- Kick-Ass
- Iron Man 2
- Fantastic Four (2005)
- X-Men: The Last Stand
- Daredevil
- Kick-Ass 2
- Men in Black II
- X-Men Origins: Wolverine
- Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
- Blade: Trinity
Men det dælme svært, og jeg ville nok ikke have placeret dem præcis på samme måde i morgen :p
- ★★★★★★0
Riqon, både DC og Marvel ejer og har udgivet historier, der ikke er en del af deres primære univers. Jeg tror hverken Men in Black eller Kick-Ass nogensinde har lavet et crossover til Marvels superhelteunivers. Det ville i øvrigt også ødelægge hele pointen med Kick-Ass.
- ★★★★0
Er lidt overrasket over dit førstevalg. Er det nostalgi eller?
- ★★★★★0
Fantastisk film. Spider-Man.
- ★★★★0
Jeg er imponeret over at i kan/gider at rangere så mange film.
Men jeg kan godt forstå, at Riqon har "Spider-Man" så højt. Den ville helt sikkert være en Top 5-6 hos mig.