Kæft hvor har du mange komedier på listen Babo:D Jeg tror heller ikke jeg har mange faktisk....
Komedier... well, I’m a funny guy :)
Kæft hvor har du mange komedier på listen Babo:D Jeg tror heller ikke jeg har mange faktisk....
Komedier... well, I’m a funny guy :)
Komedier... well, I’m a funny guy :)
Ja man skulle tro du var jyde....Oh wait a minute....Hey, det er du;-) Men mange gode titler....Men sådan er det nok med (næsten) alle der laver en liste, at man ofte vil finde en del man selv synes om.
Min Åkepool tal for din liste er 2. Jeg må med skam indrømme, at jeg ikke har set Cronenberg's Dead Ringers:-/
T. Nielsen 8-10-19 10:00
Det er kun "Mit liv som hund", jeg ikke har set. :-)
Hehe samme her:)
En dejlig varm film, ligesom Gilbert Grape.
Få den set.
Ja man skulle tro du var jyde....Oh wait a minute....Hey, det er du;-) Men mange gode titler....Men sådan er det nok med (næsten) alle der laver en liste, at man ofte vil finde en del man selv synes om.
Min Åkepool tal for din liste er 2. Jeg må med skam indrømme, at jeg ikke har set Cronenberg's Dead Ringers:-/
Det er blevet min favorit Cronenberg film. Selvom det kan skifte lidt.
En dejlig varm film, ligesom Gilbert Grape.
Få den set.
Javel Hr. Sergent:-D En gang var jeg ret glad for flere af Hallström's film. Men de senere han lavede var noget pladder. Ved ikke om de muligvis altid har været det, så det bare er min smag der har ændret sig, eller om GilBert Grape og Cider House stadig holder. Begge film jeg oprindeligt var ret glad for.
T. Nielsen 8-10-19 10:04
Det er blevet min favorit Cronenberg film. Selvom det kan skifte lidt.
Har vi haft en poll? Vi kunne her på Moovy også kalde det en Åkepoll...Nu vi også har en Åkepool tal:-D
T. Nielsen 8-10-19 10:05
Jeg har også lavet en uden at bruge ALT for lang tid på og i morgen
4½ i Åkepool her. Den ½ skyldes Assassination of Jesse James.
Kæft hvor har du mange komedier på listen Babo:D Jeg tror heller ikke jeg har mange faktisk....
Hvis jeg ikke havde Dum og dummere på min liste, så er det en fejl.
Vi kunne her på Moovy også kalde det en Åkepoll
Ha ha :)
Hvis jeg ikke havde Dum og dummere på min liste, så er det en fejl.
Kæft hvor jeg mindes den med glæde. Skulle jeg alene dømme ud fra hvor meget jeg og to tætte venner dengang trillede rundt af grin, så burde den jo være en top 10 film:)
T. Nielsen 8-10-19 10:44
Kæft hvor jeg mindes den med glæde. Skulle jeg alene dømme ud fra hvor meget jeg og to tætte venner dengang trillede rundt af grin, så burde den jo være en top 10 film:)
Helt enig. Kæft den er sjov.
Lloyd Christmas: [sees framed newspaper article about moon landing] No, way! That's great.
[chuckles]
Lloyd Christmas: WE'VE LANDED ON THE MOON!
Jeg vil også stemme i, og sige tusind tak for det store arbejde til Steffan Rasmussen! Det har været en fornøjelse at deltage og følge med i projektet!
Min Åkepool-score er desværre skræmmende højt med 35-35 stykker. :(
Og min personlige liste, og skulle den laves i dag, ville den nok se lidt anderledes ud omkring bunden og midten.
1 The Fountain
2 Blade Runner
3 Mononoke-hime (Princess Mononoke)
4 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
5 The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
6 The Lord of the Rings: The Return of the King
7 The Thin Red Line
8 Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
9 Memento
10 Gone with the Wind
11 Unbreakable
12 Låt den rätte komma in
13 The Lord of the Rings: The Two Towers
14 Tonari no Totoro (My Neighbour Totoro)
15 Children of Men
16 Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
17 Zodiac
18 Kaze no tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of the Wind)
19 Alien
20 Kingdom of Heaven
21 Terminator 2: Judgment Day
22 What We Do In The Shadows
23 The Dark Knight
24 Wo hu cang long (Crouching Tiger Hidden Dragon)
25 Toki o kakeru shôjo (The Girl Who Leapt Through Time)
26 Willow
27 Tenkû no shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the Sky)
28 Blade Runner 2049
29 Se7en
30 Ying xiong (Hero)
31 Casino Royale
32 Moon
33 Star Wars
34 Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away)
35 Stardust
36 The Last of the Mohicans
37 The Prestige
38 The Conjouring
39 How to Train Your Dragon 2
40 WALL·E
41 Kôkaku Kidôtai (Ghost in the Shell 1995)
42 The Revenant
43 Ookami kodomo no Ame to Yuki (Wolf Children)
44 Bridge to Terabithia
45 Arrival
46 Serbuan Maut (The Raid: Redemption)
47 (500) Days of Summer
48 El laberinto del fauno (Pan's Labyrinth)
49 The Last Samurai
50 Mary & Max
Top 100 listen på ICM:
www.icheckmovies.com/lists/moovys+top+100+film/kisbye/
Top 100 listen på Letterboxed:
letterboxd.com/kisbye/list/moovys-top-100-film/
Jeg har på ICM versionen gjort brug af Moovys logo. Det håber jeg er i orden, ellers sig til.
Min top 50 liste med nominerede ligger her:
www.imdb.com/list/ls090677463/
Da TV-film viste sig at være forbudt, blev disse ikke talt med i optællingen. (Min nr 2 blev til nr 1 osv.)
Aranyhajú Nyárszépe 8-10-19 14:20
Top 100 listen på ICM:
www.icheckmovies.com/lists/moovys+top+100+film/kisbye/Top 100 listen på Letterboxed:
letterboxd.com/kisbye/list/moovys-top-100-film/Jeg har på ICM versionen gjort brug af Moovys logo. Det håber jeg er i orden, ellers sig til.
Min top 50 liste med nominerede ligger her:
www.imdb.com/list/ls090677463/Da TV-film viste sig at være forbudt, blev disse ikke talt med i optællingen. (Min nr 2 blev til nr 1 osv.)
Flot, jeg har allerede en liste over superheltefilm hos IMDb
www.imdb.com/list/ls076180427/
Men jeg skal da også have lavet en ren liste for film, generelt, det gør det hele en del nemmere.
Jeg har ikke selv deltaget i top 100 men har i stedet læst med på sidelinjen. Det har været ganske spændende at følge med i og derudover kan jeg kun lette på hatten over Steffan Rasmussens imponerende arbejde med at sammensætte listen.
Min top 50 ser således ud. Den er stort set identisk med min gamle liste, men jeg har byttet "Emma" - 1996 ud med "The Graduate" og har taget "The Hours" ud til fordel for "Blue Is The Warmest Color" og "The Good Girl" ud og erstattet den med "Zombieland". Sidstnævnte plejede at ligge som nr. 15. Den plads er nu gået til "Moonlight". På plads nr. 7 er "Defendor" (som oprindeligt var placeret alt for højt) blevet skiftet ud med "Shame". Det var de få ændringer. :)
Wow Nighthawk. Du har dæleme mange ældre fuldfede film med! Det kan jeg kun beundre:)
T. Nielsen 8-10-19 15:29
Wow Nighthawk. Du har dæleme mange ældre fuldfede film med! Det kan jeg kun beundre:)
Tak. :)
Tak. :)
Ingen tak (hellere kontanter som vi aftalte;)
T. Nielsen 8-10-19 15:35
Ingen tak (hellere kontanter som vi aftalte;)
Haha, Jeps. Jeg sender en kuffert med et bundt sedler en af dagene. ;)
Haha, Jeps. Jeg sender en kuffert med et bundt sedler en af dagene. ;)
En rød kuffert tænker jeg:)
T. Nielsen 8-10-19 15:43
En rød kuffert tænker jeg:)
Haha, ja med Bedford Diamanterne nederst og pengene øverst. :D
Haha, ja med Bedford Diamanterne nederst og pengene øverst. :D
:D
T. Nielsen 8-10-19 15:55
Ingen tak (hellere kontanter som vi aftalte;)
:-)
Hvis jeg ikke havde Dum og dummere på min liste, så er det en fejl.
Jeg har til gengæld den bedste komedie på listen. Big Lebowski. Personligt har jeg fået at vide jeg er ret sjov (eller var det provokerende?, selvom min smag ikke lige afspejler humor :)
Mit Åkepooltal på jeres lister er på 7 til sammen. Men snart 6, for Sauls Søn er lige bestilt :)
Hvis A. N. poster Hansen liste, vil tallet dog stige betragteligt, kunne jeg forestille mig.