Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★0

    Det virker meget som om at det er mentaliteten og mindsettet der er forskellen. I CL er de simpelthen koncentreret og på hele kampen igennem.

    Lidt det samme som landsholdet, når de møder en mindre foldboldnation vs. en stor.

    chandler7513-12-23 12:07

  • ★★★★0

    Jamen for helvede da også. Håber inderligt på, at der allerede er en aftale med Xabi Alonso om fremtiden!

    dyg26-01-24 12:03

  • ★★★★★0

    Som fan af en rival (altså, i hvert fald indtil for et par år siden) tænker jeg, det kun er en kompliment, at nyheden gør mig enormt glad. Selvfølgelig bare lidt frusterende, at han så runder af med en quadrouple, nu hvor Chelsea er i en af finalerne…

    The Insider26-01-24 12:09

  • ★★★★0

    Jeg har slet ikke noget comeback. Den her gør mere ondt end da Stevie stoppede. Det bliver nok umuligt, men vil se om jeg kan komme over og se en af hans sidste kampe her i foråret.

    Klopp: "If you ask me, ‘Will you ever work as a manager again?’ I would say now no. But I don’t know obviously how that will feel because I never had the situation. What I know definitely – I will never, ever manage a different club in England than Liverpool."

    dyg26-01-24 12:18

  • 0

    Det giver god mening at han stopper. Han har været der i lang tid og du kan se at det slider på personerne at være cheftræner. Mange af toptrænerne ligner jo nogen der ikke har sovet i flere dage.

    Jeg tror også at Pep stopper indenfor 1-2 år. De kan simpelthen ikke holde til det i længden.

    Kiyonji26-01-24 13:07

  • ★★★★★★0

    Flot arbejde Klopp

    Wayne26-01-24 13:22

  • ★★★★0

    Det bliver en spændende træner-rokade, der kommer til at ske til sommer. Bayern, Barca og Liverpool. Hvem scorer Xabi Alonso? Skal Tuchel til Barca? Skal Nagelsmann have en af posterne?

    dyg21-02-24 11:19

  • ★★★★★★0

    Det bliver en spændende træner-rokade, der kommer til at ske til sommer. Bayern, Barca og Liverpool. Hvem scorer Xabi Alonso? Skal Tuchel til Barca? Skal Nagelsmann have en af posterne?

    Er Klopp ikke et godt bud i Bayern?

    Wayne21-02-24 11:51

  • ★★★★0

    Er Klopp ikke et godt bud i Bayern?

    Jeg stoler på, at han holder sit ord om, at han ikke vil arbejde som træner det næste år. Så umiddelbart nej. Skulle han tage et job nu, så ville det måske nærmere passe ham med landstrænerjobbet i Tyskland.

    dyg21-02-24 12:09

  • ★★★★★★0

    Jeg stoler på, at han holder sit ord om, at han ikke vil arbejde som træner det næste år. Så umiddelbart nej. Skulle han tage et job nu, så ville det måske nærmere passe ham med landstrænerjobbet i Tyskland.

    Ok - jeg troede kun han ikke ville træne andre Premier League hold.

    Wayne21-02-24 12:16

  • ★★★★0

    Kommer der nogensinde nye trænere til? Det virker, som om den samme lille gruppe trænere bliver roteret rundt mellem klubberne. Det er det samme i superligaen.

    chandler7521-02-24 12:18

  • ★★★★1

    Ok - jeg troede kun han ikke ville træne andre Premier League hold.

    Han sagde:

    “I will not manage a club or a country at least for a year, that's not possible, I cannot do that and I don't want to,”

    Men han sagde også, at han aldrig ville træne et andet EPL hold end LFC.

    dyg21-02-24 12:37

  • ★★★★0

    Kommer der nogensinde nye trænere til? Det virker, som om den samme lille gruppe trænere bliver roteret rundt mellem klubberne. Det er det samme i superligaen.

    Nye top-trænere kommer naturligvis ikke så tit, men altså Xabi Alonso er jo ret ny på den store scene. Han startede i Leverkusen i 22, og før det var han kun træner for Real Madrid U14 og Real Sociedads andethold.

    dyg21-02-24 12:39

  • ★★★★★★0

    Han sagde:

    “I will not manage a club or a country at least for a year, that's not possible, I cannot do that and I don't want to,”

    Men han sagde også, at han aldrig ville træne et andet EPL hold end LFC.

    Stærkt, og klogt.

    Wayne21-02-24 13:06

  • ★★★★0

    Jeg har respekt for, at han siger fra og har brug for en pause. Men jeg må ærligt indrømme, at der lige røg en tåre eller to, da jeg så hans video til os tilhængere. Nu krydser jeg fingre for, at vi kan få Xabi hjem, men det bliver nok ikke nemt!

    dyg21-02-24 13:13

  • ★★★0

    Personligt håber jeg, at Klopp lige tager sig en pause på et år og så kommer til Real. Jeg tror, han ville kunne lave vilde ting med spillerne der (selvom jeg allerhelst havde set, at han bare blev i Liverpool).

    Kommer der nogensinde nye trænere til? Det virker, som om den samme lille gruppe trænere bliver roteret rundt mellem klubberne. Det er det samme i superligaen.

    Jeg forstår sagtens din pointe. Men i virkeligheden kommer der hele tiden nye trænere til. Ofte er det bare navne, der allerede er kendte i fodboldverden (fordi de enten er tidligere spillere eller har haft andre roller i stabene inden de bliver cheftrænere).

    Bare i Superligaen er der jo en del trænere med meget få års erfaring - selv i de største klubber. Neestrup i FCK, Thorup i FC Nordsjælland, Hoseth i Lyngby og så videre. Det ser MEGET lysere ud på den front end for bare 5-10 år siden.

    Men der er selvfølgelig noget om, at de største klubber i verden også går efter de største trænere og nogle, der har bevist sig allerede, og på den måde vil det jo sjældent være helt nye navne, der er i spil der. Men i for eksempel Premier League er der i skrivende stund mindst 5 trænere, der har under 2 års erfaring fra øverste niveau. Så det sker da :)

    HonoDelLoce21-02-24 13:41

  • ★★★★0

    Personligt håber jeg, at han lige tager sig en pause på et år og så kommer til Real. Jeg tror, han ville kunne lave vilde ting med spillerne der (selvom jeg allerhelst havde set, at han bare blev i Liverpool).

    Nej for hulen! Lad ham tage Tyskland i 10 år, og så gå på pension (eller alternativt komme til AGF). Jeg kan slet ikke forestille mig, at skulle se ham i spidsen for et andet hold.

    dyg21-02-24 13:42

  • ★★★0

    Nej for hulen! Lad ham tage Tyskland i 10 år, og så gå på pension (eller alternativt komme til AGF). Jeg kan slet ikke forestille mig, at skulle se ham i spidsen for et andet hold.

    Jeg ser næsten ikke engang det danske landshold spille - og da slet ikke det tyske. Og jeg ville være ærgerlig over ikke at se mere Klopp-fodbold. Så rent selvisk (og som Real-fan) holder jeg nu fast i mit eget håb ;)

    Men din idé er da mere fodboldromantisk, det vil jeg medgive - og hvis jeg var tysker, ville jeg nok dele den (uden jeg sådan har en idé om, hvad tyskere generelt synes om Klopp som trænere - hvis man overhovedet kan generalisere en nations fodboldfans syn på én træner på den måde, FØR han bliver landstræner :-D)

    HonoDelLoce21-02-24 13:49

  • 0

    Real Madrid har jo allerede en top træner i Carlo Ancelotti, så med mindre han vælger at stoppe kan jeg ikke se at de skulle vælge ham fra.

    Jeg håber at Bayern vælger Conte. Mest af alt fordi han er rygtet til Milan og jeg ikke ønsker ham der. Han passer ikke ind. Milan er et offensivt boldbesiddende hold. Det modsatte af Conte.

    Hvad angår trænere er det meget populært med tidligere spillere. Det er også billigere at opfinde sin egen træner. Nogle få af dem er gode. De fleste er ikke. Milan kan skrive under på det efter at have prøvet sig med Pippo Inzaghi, Clarence Seedorf, Gennaro Gattuso og Cristian Brocchi. Alligevel håber jeg på Thiago Motta da han har gjort det godt i Bologna og spiller en type fodbold som Milan praktiserer. Så kan han passende overtale Zirkzee til at skifte også 

    Kiyonji21-02-24 16:43

  • ★★★★★★1

    Vild kamp Man U - Liverpool lige nu.

    Wayne17-03-24 19:04

  • ★★★★★★0

    Heldig sejr til AGF, men tre point er tre points.

    Wayne17-03-24 19:05

  • ★★★1

    Heldig sejr til AGF, men tre point er tre points.

    Vi tager det vi kan få :)

    Gormanden17-03-24 22:23

  • ★★★★★★1

    AGF er i pokalfinalen 9 maj i parken!

    Det kan blive den første titel i dette årtusinde - og alligevel pokaltitel nr 10 i alt.

    Kom så .. …..!

    Wayne12-04-24 05:52

  • ★★★1

    AGF er i pokalfinalen 9 maj i parken!

    Det kan blive den første titel i dette årtusinde - og alligevel pokaltitel nr 10 i alt.

    Kom så .. …..!

    Måske skulle man tage et smut i parken :)

    Gormanden12-04-24 08:35

  • ★★★★★★0

    Måske skulle man tage et smut i parken :)

    Jeg overvejer det kraftigt :-)

    Wayne12-04-24 08:48

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen