Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★0

    Hvis jeg kan få billet, så tager jeg 100% sikkert derind.

    dyg12-04-24 08:53

  • ★★★★0

    Det ser desværre sort ud mht at få billet til pokalfinalen. Jeg er selv i den gruppe, der kan købe billetter fredag, og der ser det ud til, at der allerede vil være udsolgt. Så jeg har forsøgt at få hjælp fra Århusianske venner, krydser fingre for, at det virker!

    dyg25-04-24 13:02

  • ★★★★★★0

    Det ser desværre sort ud mht at få billet til pokalfinalen. Jeg er selv i den gruppe, der kan købe billetter fredag, og der ser det ud til, at der allerede vil være udsolgt. Så jeg har forsøgt at få hjælp fra Århusianske venner, krydser fingre for, at det virker!

    Nogen har tilmeldt sig som abonnent, det kan man gøre pr månedsbasis - og fik tilbud billetter blandt de første. Det var ufint i forhold til andre, så det lukkede de vist ned for.

    Wayne25-04-24 13:36

  • ★★★★0

    Nogen har tilmeldt sig som abonnent, det kan man gøre pr månedsbasis - og fik tilbud billetter blandt de første. Det var ufint i forhold til andre, så det lukkede de vist ned for.

    Ja, det så jeg godt, og det er jeg lidt træt af, at så mange har udnyttet. Jeg er selv tilmeldt et AGF Play+ abonnement, men det giver adgang i pulje 3, hvilket er fredag :( Var jeg ikke medlem der, så var det først endnu senere jeg kunne købe billetter.

    dyg25-04-24 13:46

  • ★★★0

    Har opgivet at få billet. Så det bliver på skærmen med en flok venner og øl :)

    Gormanden25-04-24 23:06

  • ★★★★0

    Øv, jeg gik tomhændet fra pulje 3 salget.

    dyg26-04-24 11:06

  • ★★★★★★0

    Øv, jeg gik tomhændet fra pulje 3 salget.

    Trist - jeg fik heller ikke held med det. Det bliver også på skærmen, desværre.

    Wayne26-04-24 12:34

  • ★★★0

    Oss mig, det bliver så på skærm i aarhus i stedet

    Gormanden26-04-24 19:36

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen