Forum - Forum-tråd: FRI "Titanic"-megafan har 1.560 eksemplarer af den på VHS – og går efter millionen

"Titanic"-megafan har 1.560 eksemplarer af den på VHS – og går efter millionen

  • ★★★★1

    Erstat "Titanic" med "Battleship", og så har Johan ham nemt slået!

    dyg 9-06-23 11:17

  • ★★★★★1

    Erstat "Titanic" med "Battleship", og så har Johan ham nemt slået!

    Åh, I wish, man! Men eftersom der blev trykt 7,88 mia. eksemplarer i 2012 (fordi man selvfølgelig var klar over, at hvert menneske på planeten gerne ville have en kopi) kan jeg simpelthen ikke overskue at klemme 1/25 af samtlige "Battleship"-disks ind i mit hjem :-/

    The Insider 9-06-23 11:28

  • ★★★★★2

    Erstat "Titanic" med "Battleship", og så har Johan ham nemt slået!

    Det du siger er, at de er lidt i samme båd. 

    Lars! 9-06-23 11:46

  • ★★★★★2

    Undskyld. Det var ikke meningen at samtalen med det samme skulle synke ned på det niveau. 

    Lars! 9-06-23 11:47

  • 1

    Jeg tror faktisk jeg har den til at ligge et sted. Og så samplige 007 film op til Goldeneye. Men den mest elskede i min VHS samling er alligevel Young Frankenstein. Jeg må se om mine folældres gamle VHS maskine virler, så jeg kan få genset den.

    Johnny42 9-06-23 14:06

  • ★★★★0

    Hvor mange m³ fylder en 1.000.000 VHS'er egentligt?

    ^Spørger for en ven med knap 15 styks tilbage - her i år 2023.

    EDIT: Har 'The Insider' egentlig nogensinde set: Otoko-tachi no Yamato(2005) 

    ^Nu dét med STORE skuder..osv? 

    Gasivodo10-06-23 00:49

  • ★★★1

    Det kommer an på hvilket land båndet var udgivet i. I USA havde man ofte blot et papiromslag, mens det var meget almindeligt i Europa at have et plastikcover.

    Selve båndet er let nok at finde ud af, det er blot at finde dimensionerne og så gå i gang med at regne.

    NSF10-06-23 09:16

  • ★★★★1

    Lidt konservativt (hvis vi taler om båndene alene uden covers) må vi gå ud fra at der skal bruges minimum 476.8 Kubikmeter. Det er også en sjat.

    Jeg bor i et almindeligt parcelhus - vi har ca. 450 kubikmeter. Måske hvis jeg tog carporten i brug... 

    Så god tid har jeg i dag.

    gi-jones11-06-23 11:24

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen