Forum - Forum-tråd: "The Batman 2" er udsat til 2026

"The Batman 2" er udsat til 2026

  • ★★★★★★0

    Ærgerligt, de har gang i noget godt med den, ellers.

    Wayne14-03-24 13:32

  • ★★★★★0

    Må prøve at tage mig sammen til at se den første...

    chandler7514-03-24 17:33

  • ★★★0

    Må prøve at tage mig sammen til at se den første...

    Du behøv inte å skynd' dig

    Essal14-03-24 18:30

  • 0

    Gør ikke mig noget, den første er den ringeste batman film endnu, men bryder mig heller ikke om måden er lavet, så det hænger jo nok sammen :)

    Geekalot15-03-24 07:12

  • 0

    Bare vent noget længere.  Efter makværket etteren er, behøver de ikke lave mere 

    Spike15-03-24 09:08

  • 0

    Det er fedt med forskellige holdninger. Jeg elsker den første og kan ikke vente på to'eren. Ventetiden bliver så lidt længere. I mellemtiden kommer der The Penguin senere på året. Colin Farrell var fuldstændig outstanding i The Batman.

    Johnny4215-03-24 09:24

  • 0

    Ser bestemt frem til nr.2. Synes den første er klart den bedste Batman film til dato, det er fra en serie af film der har nogle ret stærke udgivelser.

    Mads4715-03-24 09:38

  • ★★★★★1

    Jeg var ikke vild med den ved første syn, men jeg blev virkelig glad for den ved gensyn. Jeg ser meget frem til en 2’er.

    Kruse15-03-24 09:51

  • 0

    Godt være man skulle tage at gense den 1. Igen ja :)

    Geekalot15-03-24 09:56

  • ★★★0

    Jeg havde ikke det store behov for at se endnu en Batman-film, da WB/DC altid falder tilbage på det, når tingene går lidt skidt, samtidig med at jeg har været træt af lange film i et stykke tid. Men nogle af mine venner skulle ind og se den, så jeg tog med for at hænge ud med dem og endte med at placere den i toppen af live-action Batman-film til dato.

    Mine to eneste anker var at jeg aldrig helt synes at det fungerer, når Batman optræder i dagslys og at man valgte at tease en efterfølger, i stedet for bare at lave en afsluttet film.

    Jeg har ikke fået genset den siden biografen, men har en 4K-udgave stående, som måske kunne komme på i weekenden, nu da jeg ikke har store planer.

    NSF15-03-24 11:17

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen