Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

E.T. (1982)

  • ★★★★★★0

    Den første rigtige film jeg så i biografen. Jeg er 75er, så var skræmt fra vid og sans, og ser den stadig som en gyser. Kan heller ikke tåle at se billeder af ET, selvom jeg er en gammel mand på 43 nu. (Elsker den film!!)

    davenport 4-11-18 16:50

  • ★★★★★★0

     

    Den første rigtige film jeg så i biografen. Jeg er 75er, så var skræmt fra vid og sans, og ser den stadig som en gyser. Kan heller ikke tåle at se billeder af ET, selvom jeg er en gammel mand på 43 nu. (Elsker den film!!)

    Haha meget sødt alligevel:-)

    Jeg aner ikke hvilken film der var min første biografoplevelse, da min far har slæbt mig med i biffen siden jeg kun kunne kravle næsten. Men grundet min alder var jeg en garvet biografgænger da E.T. landede.

    T. Nielsen 4-11-18 16:57

  • ★★★★★★0

    Troede vi var jævnaldrende, men jeg kan da godt se, at du er en ret gammel mand egentlig!

    ;D

    davenport 4-11-18 17:39

  • ★★★★★★0

    Troede vi var jævnaldrende, men jeg kan da godt se, at du er en ret gammel mand egentlig!

    ;D

    Ja hvem skulle have troet jeg var ældre end dig;-)

    T. Nielsen 4-11-18 17:45

  • ★★★★★★1

    Kun Gud og Hans søn Kai Løvring!

    davenport 4-11-18 18:00

  • ★★★★★★0

    Kun Gud og Hans søn Kai Løvring!

    Hahaha

    T. Nielsen 4-11-18 18:12

  • ★★★★★0

    Føler mig helt ung nu. Min første biografoplevelse var Valhalla.

    David Lund 4-11-18 18:37

  • ★★★★★★0

    Føler mig helt ung nu. Min første biografoplevelse var Valhalla.

    Den husker jeg at jeg var inde og besøge selskabet bag og se lidt af, under processen. Det var en større oplevelse end selve filmen som skuffede mig fælt. Jeg elskede tegneserierne bag, så måske det også var derfor jeg blev lidt skuffet? 

    T. Nielsen 4-11-18 20:34

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen