Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Jeg synes én, der er til pop, men får et skud hævi mædl! 

    davenport12-04-24 17:21

  • ★★★1

    Skal i biografen og vise film. En ekstravagt og de samme film skal jeg vise igen i morgen. Heldigvis er billatøren ikke så meget for uhyggeligt film, så regner med at kunne bytte sal i dag. Der er ikke så fedt at skulle se den samme film to dage i træk. Så i dag bliver det nok "Håndtering af udøde" og i morgen "Birthday girl". Søndag er der møde i Operatørgruppen, så det er en biografweekend. Der er også godt nok, for så bliver jeg ikke fristet til at tage i byen igen. Det er hyggeligt, men lidt hårdt dagen derpå.

    Aranyhajú Nyárszépe12-04-24 18:35

  • ★★★★★★1

    Kan du ikke drikke en sjus i operatørrummet? ;) 

    davenport12-04-24 19:38

  • ★★★1

    Kan du ikke drikke en sjus i operatørrummet? ;) 

    Der er plads til at der kan hænge et dram-skab, men tror det vil tage overhånd.

    Byttede som forventet sal med billatøren. Der blev så ikke solgt nogle billetter til den lille sal, men da jeg alligevel blev nød til at blive der, for at vente på at filmen sluttede i den store, så så jeg filmen alligevel. Kunne så sidde i fred og ro, og prutte løs (har fået kål til aften). Det var også dejligt bare at kunne sætte filmen på pause, da jeg skulle ud at pisse.

    Aranyhajú Nyárszépe12-04-24 22:00

  • ★★★★★★0

    Så fik jeg slået græs for første gang i år. Det var sgu noget af en høst, det gør ondt i lænden, men det dufter dejligt :)

    Om lidt bliver jeg nok beordret til at skovle hestemøg i højbedene...

    davenport13-04-24 13:12

  • ★★★★0

    Jeg har sat robotplæneklipperen på græs i dag. Det var også hårdt.

    gi-jones13-04-24 21:11

  • ★★★★★★1

    Troede ikke i havde græsplæner dernede?? Men selvfølgelig har du en robotslave..

    davenport13-04-24 22:20

  • ★★★1

    Operatørmøde i formiddags. Folk havde meget på hjertet, så det tog næsten 3 timer. Men vi var så også på tur igennem det meste af bygningen inklusiv kælderen. Derefter har jeg lavet boller i karry til den kommende uge og lige været nede for at træne. Så er den dag jo næsten gået. Nu er det bare noget aftensmad og så tror jeg at jeg vil sætte en film på.

    Aranyhajú Nyárszépe14-04-24 18:15

  • ★★1

    Jeg har lige varmet en dåse Matilde kakao i en kop, i mikroovnen som jeg hygger mig med mens jeg ser Unbreakable . Det var nemt lige at åbne en dåse, hælde den i en kop, for tilsidst at varme koppen i mikroovnen. Har syv dåser endnu...

    Ryder66614-04-24 20:21

  • ★★★★1

    Jeg ligger på en solseng på terrassen i feriehytten og kigger på udsigten over byerne nedenfor Dolomitterne i 21 graders varme her kl 21. Hvorfor er det vi bor i Danmark?

    dyg14-04-24 21:04

  • ★★★★★★1

    Af alle andre grunde end vejret ;)

    Næsten...

    Guldager14-04-24 21:10

  • ★★★★★★0

    Ja...

    davenport14-04-24 21:28

  • ★★★★0

    Af alle andre grunde end vejret ;)

    Næsten...

    Og bjergene! Elsker bjerge! Kunne godt undvære alle de bredtæger der er i feriehytten, men selv de små skorpioner gør mig ikke noget.

    Maden og vinen ville jeg også gerne have, men jeg ville komme til at savne vores øl-scene hjemme i kbh. 

    dyg14-04-24 22:18

  • 0

    Fordi folk er født der. Det er oftest derfor at folk bliver boende i det samme land og for mange mennesker også i det samme område, så længe det selvfølgelig er i et land de ikke bliver fordrevet fra. Det er en komfortzone som mange ikke ønsker at begive sig væk fra.

    Kiyonji14-04-24 22:40

  • ★★★★★★0

    Jeg ligger på en solseng på terrassen i feriehytten og kigger på udsigten over byerne nedenfor Dolomitterne i 21 graders varme her kl 21. Hvorfor er det vi bor i Danmark?

    Nice :-)

    Wayne15-04-24 06:22

  • ★★★★1

    Nice :-)

    Nej, det er i Frankrig. 

    thomsen15-04-24 08:36

  • ★★★★★★1

    Nej, det er i Frankrig. 

    Arrrgh ;-D

    Og knap så kuperet sidst jeg var der.

    Wayne15-04-24 08:47

  • ★★★1

    Nej, det er i Frankrig. 

    Ja, Nice er i Frankrig…..

    :)

    Gormanden15-04-24 20:27

  • ★★★★★★0

    Vildt nok at Børsen brænder. Kan nogen af jer fra Hovedstaden se det?

    davenport16-04-24 09:24

  • ★★★0

    Nah, Novozymes er i vejen.

    NSF16-04-24 09:24

  • ★★★0

    Nah, Novozymes er i vejen.

    Hedder Novonesis nu efter fusion med Chr. Hansen Holding :)

    Gormanden16-04-24 13:26

  • ★★★★1

    Nah, alperne er i vejen.

    dyg16-04-24 13:54

  • ★★★★★★0

    Nah, alperne er i vejen.

    Du står bare for lavt på alperne....

    Wayne16-04-24 14:04

  • ★★★★★★0

    Er i København med 9. årgang.

    Det er ganske hyggelig. En god og dejlig årgang, hvor jeg kender alle elever ret godt

    Guldager18-04-24 13:28

  • ★★★★★★0

    ..Og så er pusher street lige lukket? Argh, pis oss :D 

    davenport18-04-24 13:56

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen