Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Pis! Nu knækkede mine briller også! Argh!

    Kan se, at der er 75% på alle stel hos Thiele, hvor jeg har mit kontaktlinseabonnement, til og med i morgen, så jeg må vel ud at kigge. :/

    (Jeg har et abonnement med linser til hver anden dag, men bruger dem faktisk mest, når jeg skal ud blandt andre eller i biografen. Til hverdag bruger jeg oftest bare brillerne). 

    thomsen26-01-18 10:17

  • ★★★★★★0

    Man kan måske godt få indtrykket af at nu de har bidt sig fast, så strammer de garnet. Har altid fundet det nemt og problemfrit at handle der. Men ja, Amazon er blevet dårligere.

    T. Nielsen26-01-18 10:30

  • ★★★★★★0

    Det er sgu da en dyr måned Thomsen??

    davenport26-01-18 10:53

  • ★★★★★★0

    Briller er da også svinedyre! “Heldigvis” er det ofte glassene der koster har jeg fået indtrykket af efter selv at være begyndt at bruge briller....lidt. Men stadig øv at få ødelagt stellet. 

    T. Nielsen26-01-18 12:31

  • ★★★0

    Før i tiden kunne man via en formular, kontakte amazon hvis en order ikke var ankommet. Husker noget om at man så kunne vælge det er hed "where's my stuff". Jeg går ud fra at systemet er ens, uanset hvilken udgave af amazon man benytter. I dette tilfælde den tyske dog.

    Når man gjorde det, kunne man måske få beskeden at der først skulle gå X antal dage, før man kunne angive at en forsendelse ikke var ankommet. Det var sådan set fint nok, så ventede man et par dage mere.

    Men nu kan jeg slet ikke finde et link der fører til at jeg kan angive at en pakke ikke er ankommet. Jeg kan bedømme sælger med ratings osv, hvis det er en privat udbyder og lignende, men jeg kan ikke anmelde at jeg intet har modtaget synes jeg? 

    Måske de har ændret systemet, så muligheden først dukker op, når X antal dage er gået, men ville da være rart at vide så? Jeg bestilte pakken 1-1 (den stod til at ankomme den 10-1, men det tillægger jeg mindre værdi, da det sjældent passer synes jeg). Jeg har forsøgt i flere dage nu, at tjekke om jeg kunne kontakte dem, for at skrive at jeg stadig intet har modtaget. Er der et klogt hoved her, der ved noget eller kan give mig et vink om hvad jeg kan gøre eller skal gøre?

    Kan kun fortælle, at hvis man bestiller hos en tredjepart, er der en "Garantieantrag stellen/anzeigen"-knap, men det er der ikke på Amazons egne forsendelser.

    Steffan Rasmussen26-01-18 15:28

  • ★★★★0

    Så fik Federer booket endnu en finaleplads med god mulighed for sin tyvende grand slam titel. Cilic er god, men Federer plejer at have styr på ham, så det må glæde ham. Helt vildt i en alder af 36 være så meget ovenpå. Jeg håber han når at vinde en French Open mere, som han kun har vundet en gang og det er KUN fordi Nadal var så meget bedre på grus og Federer har kun tabt til ham adskillige finaler. 

    Babo26-01-18 17:01

  • ★★★★★★0

    Kan kun fortælle, at hvis man bestiller hos en tredjepart, er der en "Garantieantrag stellen/anzeigen"-knap, men det er der ikke på Amazons egne forsendelser.

    Synes nu heller ikke at støde på en sådan? Den ene ud af de to pakker var nemlig igennem en tredjepart. De står dog som er de sendt som en pakke. De blev også bestilt samlet.

    T. Nielsen26-01-18 17:18

  • ★★★3

    Man føler sig sgu lidt speciel når kassedamen siger "God weekend" og personen bag mig kun får et "God aften".

    MOVIE100026-01-18 17:17

  • ★★★★★0

    Man føler sig sgu lidt speciel når kassedamen siger "God weekend" og personen bag mig kun får et "God aften".

    Personen foran fik nok "Hav en god uge". 

    Lars!26-01-18 17:26

  • ★★★★★★1

    Bedre end den nedladende "Hav et godt liv!"

    davenport26-01-18 18:21

  • ★★★★★★1

    Har fået “bræksyge”:-( Men ligger og ser et program på DRK om”Gøg & Gokke” mellem opkastede. Elskede dem som barn og ung og det gør jeg sgu egentlig nok endnu. Man kan dog godt have tendens til at hvor geniale, nyskabende og talentfulde de var indenfor deres felt. De var vitterligt blandt de store pionerere for komedie på film!

    T. Nielsen26-01-18 18:23

  • ★★★★★★0

    God bedring - husk: tænk ikke på lunken remulade! Og lad være med at erindre lugten af rå løg!

    davenport26-01-18 18:37

  • ★★★★★★0

    Ahhh

    T. Nielsen26-01-18 18:38

  • ★★★★★★0

    :D

    davenport26-01-18 18:40

  • ★★★0

    Har fået “bræksyge”:-( Men ligger og ser et program på DRK om”Gøg & Gokke” mellem opkastede. Elskede dem som barn og ung og det gør jeg sgu egentlig nok endnu. Man kan dog godt have tendens til at hvor geniale, nyskabende og talentfulde de var indenfor deres felt. De var vitterligt blandt de store pionerere for komedie på film!

    Er det dokumentaren Gøg og Gokke Et umage par?

    Så den selv for en uge siden, synes den var god og kom godt rundt, glæder mig også til filmen om dem som kommer senere i år, er dog skeptisk over at det er Steve Coogan og John C Reilly der skal spille rollerne også ud fra et billede af dem 

    i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/05/15/15/405983F500000578-0-image-m-2_1494859535694.jpg

    MOVIE100026-01-18 19:52

  • ★★★★★0

    Er det dokumentaren Gøg og Gokke Et umage par?

    Så den selv for en uge siden, synes den var god og kom godt rundt, glæder mig også til filmen om dem som kommer senere i år, er dog skeptisk over at det er Steve Coogan og John C Reilly der skal spille rollerne også ud fra et billede af dem 

    i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/05/15/15/405983F500000578-0-image-m-2_1494859535694.jpg

    I og med at John C. Reilly og Steve Coogan begge er ret awesome, er jeg knap så skeptisk.

    David Lund26-01-18 19:55

  • ★★★★★★0

    Ja det var den dokumentar. Jeg anede faktisk ikke at der kom en film om dem. Tak for info.

    T. Nielsen27-01-18 08:58

  • ★★★★★★0

    SkaS vi bruge fodboldtråden til at snakke tennis? 

    Guldager27-01-18 09:42

  • ★★★★★★0

    Det var godt Caro:)

    T. Nielsen27-01-18 12:38

  • ★★★★★0

    Jep, en rigtig fed kamp af to tæt på utrættelige fightere. Jeg havde det dog noget ambivalent, da jeg plejer at holde med Simona Halep. Men jeg kunne selvfølgelig også godt unde Caroline sin første grand slam. Så stort tillykke med sejren til hende. Håber bare ikke at Halep bliver for påvirket af nederlaget (det skærer sgu i hjertet på mig at se hende stå med det skuffede ansigtsudtryk nok engang) og hun kommer igen, så hun også kan vinde sin første grand slam. Synes sgu hun fortjener det, da hun er en fantastisk spiller ud over at være en yderst sympatisk person. 

    NightHawk27-01-18 13:35

  • ★★★★★★0

    Synes sgu hun fortjener det, da hun er en fantastisk spiller ud over at være en yderst sympatisk person. 

    Det kan vel siges både om Wozniaicki og Halep? De er begge meget gode ambassadører for sporten.

    Guldager27-01-18 13:53

  • ★★★★★0

    Det kan vel siges både om Wozniaicki og Halep? De er begge meget gode ambassadører for sporten.

    Ja, selvfølgelig. Jeg har da heller ikke sagt, at Caroline ikke er sympatisk eller, at hun ikke er en ligeså fremragende spiller, da jeg også rigtig godt kan lide hende både som person og spiller. Jeg gav såmænd blot udtryk for, hvorfor jeg er fan af Simona Halep. Det er jo så ikke ensbetydende med, at jeg mener det modsatte om Caroline. :) 

    NightHawk27-01-18 14:14

  • ★★★★0

    Nu ligner det noget, Caro :)

    Babo27-01-18 14:08

  • ★★★★★★0

    Ja, selvfølgelig. Jeg har da heller ikke sagt, at Caroline ikke er sympatisk eller, at hun ikke er en ligeså fremragende spiller, da jeg også rigtig godt kan lide hende både som person og spiller. Jeg gav såmænd blot udtryk for, hvorfor jeg er fan af Simona Halep. Det er jo så ikke ensbetydende med, at jeg mener det modsatte om Caroline. :) 

    Jeg har heller ikke sagt, du ikke har sagt det :D

    Tror du misforstod mit indlæg, det var ikke for at sige dig imod, det var egentlig bare en konstatering af, at man kunne sige det samme om begge to. 

    Guldager27-01-18 14:27

  • ★★★★★0

    Jeg har heller ikke sagt, du ikke har sagt det :D

    Tror du misforstod mit indlæg, det var ikke for at sige dig imod, det var egentlig bare en konstatering af, at man kunne sige det samme om begge to. 

    Ah, ok. Jamen så er vi jo helt enige.  :) 

    NightHawk27-01-18 14:54

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen