Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Star Trek IV: The Voyage Home (1986)

    Den er så hygsom.

    Elwood27-03-21 13:49

  • ★★★0

    Jeg overvejer at se The kindness of Strangers engang i næste uge. Den har fået blandende anmeldelser, nogen der kan anbefale den - eller det modsatte?

    Måske skulle vi have en separat tråd til at spørge efter gode råd til film/serier vi er i tvivl om at anvende tid på....?

    Gormanden27-03-21 13:58

  • ★★★★★1

    Jeg overvejer at se The kindness of Strangers engang i næste uge. Den har fået blandende anmeldelser, nogen der kan anbefale den - eller det modsatte?

    Måske skulle vi have en separat tråd til at spørge efter gode råd til film/serier vi er i tvivl om at anvende tid på....?

    Jeg synes, den er ganske forfærdelig. Sødmefyldt, utroværdig og ideforladt.  Jeg har svært ved at forstå, at nogen kan synes, den skulle være mere end middelmådig - selv ligger jeg nok på 2-3/10.

    David Lund27-03-21 14:54

  • ★★1

    Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge(2017)

    Weird_J27-03-21 14:58

  • ★★★★★0

    Den er så hygsom.

    Det er en meget rammende beskrivelse :)

    Kruse27-03-21 15:39

  • ★★1

    Top Gun!!!!

    Weird_J27-03-21 17:02

  • ★★★★★0

    The Great Silence (1968)

    Kruse27-03-21 19:33

  • ★★★0

    Jeg synes, den er ganske forfærdelig. Sødmefyldt, utroværdig og ideforladt.  Jeg har svært ved at forstå, at nogen kan synes, den skulle være mere end middelmådig - selv ligger jeg nok på 2-3/10.

    Ok tak. Moovys anmeldelse gav 4/6, så det er en film der deler vandene lidt. Tror jeg springer over med mindre hustruen insisterer :)

    Gormanden27-03-21 19:34

  • ★★★★★★0

    The Great Silence (1968)

    Hvor henne?!?

    T. Nielsen27-03-21 20:32

  • ★★★★★0

    Hvor henne?!?

    Blu-Ray købt fra amerikansk forhandler :)

    Kruse27-03-21 20:55

  • ★★★★★★0

    Blu-Ray købt fra amerikansk forhandler :)

    Har selv kigget efter den, men kun fundet den til en ret krydret pris. Tak for svar. Var den god?

    T. Nielsen27-03-21 20:57

  • ★★★★★1

    Har selv kigget efter den, men kun fundet den til en ret krydret pris.

    Den kan købes til ca. 116 kr. hos Deep Discount. De plejer at sende gennem er EU-land, så deres pakker bliver ikke snuppet i tolden.

    Var den god?

    Ja, den var fremragende! Det er tydeligt at Quentin Tarantino var inspireret af den til “The Hateful Eight”. Det er ikke fair at sammenligne filmen med en Sergio Leone-film, da han ikke bare var en Spaghetti Western-instruktør, men en af de bedste instruktører nogensinde. Ser man filmen på egne præmisser, så er den virkelig stærk. Især dens slutning er ret vild. Fedt at se en western der næsten ekslusivt foregår i et vinterlandskab.

    Kruse27-03-21 22:10

  • ★★★★★★1

    Den kan købes til ca. 116 kr. hos Deep Discount. De plejer at sende gennem er EU-land, så deres pakker bliver ikke snuppet i tolden.

    Ja, den var fremragende! Det er tydeligt at Quentin Tarantino var inspireret af den til “The Hateful Eight”. Det er ikke fair at sammenligne filmen med en Sergio Leone-film, da han ikke bare var en Spaghetti Western-instruktør, men en af de bedste instruktører nogensinde. Ser man filmen på egne præmisser, så er den virkelig stærk. Især dens slutning er ret vild. Fedt at se en western der næsten ekslusivt foregår i et vinterlandskab.

    Har aldrig handlet derfra, men det var en del billigere end de 400-450 jeg har fundet den til (og derfor ikke har købt den). Jeg må lige tjekke siden ud. Tak for link.

    Leone var i en liga for sig. Corbucci har til gengæld også lavet en del der kun var lidt over middel, men dog også ikoniske film som Django. The Great Silence regnes som en af hans bedste og også en af de helt store italienske westerns. Jeg har desværre aldrig set den. 

    T. Nielsen27-03-21 22:21

  • ★★★0

    Er startet på The Stand (2020)

    Gormanden29-03-21 07:22

  • ★★★★★0

    The Miracle of Morgan’s Creek (1943)

    Kruse29-03-21 19:31

  • ★★★★★0

    Jeg fortsætter turen med Winchester brødrene og tager i aften hul på sæson 14 af horror-fantasy serien Supernatural. :) 

    Der var et helt genialt stand alone afsnit i den forrige sæson, hvor Sam og Dean - efter at have hjulpet en pantelåner med at besejre en besat dinosaurer-bamse - bliver suget ind i et fortryllet fjernsyn og havner i en tegnefilms-episode af "Scooby-Doo". Her forsøger Dean bl.a. at score Daphne undervejs deres forsøg på at løse mysteriet og vende tilbage til virkeligheden.

    Jeg elsker, når de bare gakker helt ud i "Supernatural" serien. :D

    youtu.be/_JkwZok_GHw

    NightHawk31-03-21 19:07

  • ★★★★★0

    Who Can Kill a Child? (1976)

    Kruse31-03-21 19:34

  • ★★★★★0

    The Twentieth Century (2019)

    Kruse 1-04-21 19:32

  • ★★★0

    A Cure for Wellness

    Essal 2-04-21 18:41

  • ★★★★★0

    A New Leaf (1971)

    Kruse 2-04-21 19:25

  • ★★★★★★1

    Sidder og ser Scooby-Doo Møder Batman sammen med pigerne. Den er egentlig meget hyggelig. 

    T. Nielsen 2-04-21 19:49

  • ★★★0
    • As Tears Go By

    Steffan Rasmussen 2-04-21 20:25

  • ★★★★★0

    A Cure for Wellness

    Den er jeg ret vild med. Men det er også en film som deler vandende, så hvad syntes du om "A Cure for Wellness"? :) 

    NightHawk 4-04-21 17:55

  • ★★★★★0

    Sidder og ser Scooby-Doo Møder Batman sammen med pigerne. Den er egentlig meget hyggelig. 

    Er det den gamle fra 1972 eller den nye film fra 2018?

    Men ja, "Scooby-Doo" er nu ret sjovt og hyggeligt at se også som voksen. Jeg så også tegnefilms-serien trofast dengang jeg var barn og teenager. :) 

    NightHawk 4-04-21 17:59

  • ★★★★★0

    Jeg snupper en omgang sci-fi ramasjang i aften i form af Men In Black : International. :)

    NightHawk 4-04-21 21:53

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen