Forum - Forum-tråd: Moovys Filmquiz

Moovys Filmquiz

  • ★★0

    Jeg hører dem i bilen og på arbejdet. Jeg arbejder indenfor anlæg- og ejendomsservice, så jeg kan ofte godt gå rundt med lyd i ørene =)

    Ja, jeg har det også bedst med at være i bevægelse når jeg lytter til dem, og kan ikke sidde i en sofa. Hører dem til nøds færdig hjemme..

    MadMartigan 2-06-21 13:01

  • ★★★★★0

    Ja, jeg har det også bedst med at være i bevægelse når jeg lytter til dem, og kan ikke sidde i en sofa. Hører dem til nøds færdig hjemme..

    Jeg har generelt svært ved at sidde stille - på nær når jeg ser film. Det er vist den eneste undtagelse. Hvis jeg er helt besat af en bog eller et podcast, så hører jeg dem imens jeg laver mad.

    David Lund 2-06-21 16:25

  • ★★★0

    Jeg kan ikke koncentrere mig om at følge med i en lydbog, hvis jeg ikke laver noget aktivt samtidig med. Så begynder mine tanker at vandre. Laver også gerne mad eller gør rent imens. Eller lægger puslespil eller kabale. Det hjælper mig også med at holde fokus på hvad der bliver fortalt.

    Aranyhajú Nyárszépe 5-06-21 03:51

  • ★★★0

    Nyt spørgsmål, David?

    Steffan Rasmussen 5-06-21 11:24

  • ★★★★★0

    Hvor mange Oscars er der blevet uddelt i alt indtil videre?

    Den der kommer tættest på det rigtige svar inden imorgen aften, tager næste runde.

    David Lund 5-06-21 15:45

  • ★★★★★★0

    3200?

    Men jeg har brug for lidt opklaring: hvis der nu er tre producere for en film, så får de alle en Oscar...tæller det som 3 eller 1?

    Guldager 5-06-21 15:58

  • ★★★0

    Hvor mange Oscars er der blevet uddelt i alt indtil videre?

    Den der kommer tættest på det rigtige svar inden imorgen aften, tager næste runde.

    Lige et afklarende spørgsmål. Hvis der er tre producere på en film, og filmen vinder Oscaren, tæller det så for tre Oscars?

    Steffan Rasmussen 5-06-21 15:58

  • ★★★0

    Men jeg har brug for lidt opklaring: hvis der nu er tre producere for en film, så får de alle en Oscar...tæller det som 3 eller 1?

    Lige et afklarende spørgsmål. Hvis der er tre producere på en film, og filmen vinder Oscaren, tæller det så for tre Oscars?

    Weird.

    Steffan Rasmussen 5-06-21 15:59

  • ★★★★★1

    There is a glitch in the Matrix!

    Kruse 5-06-21 16:06

  • ★★★★★1

    Der er ingen opklaring! Jeg er meget fuld og på vandretur, og har mødt mande skønne mennesker, men fundet svaret på Wikipedia! Fyr den af!

    David Lund 5-06-21 21:40

  • ★★★★★0

    3140 var det rigtige svar - Guldager var underligt nok den der kom tættest på.

    David Lund 6-06-21 20:14

  • ★★★0

    3140 var det rigtige svar - Guldager var underligt nok den der kom tættest på.

    Så er det helt sikkert ikke antallet af kategorier, men antallet af fysiske Oscars.

    Steffan Rasmussen 6-06-21 20:21

  • ★★★★★★0

    Det var fandeme tæt på! Jeg tænkte 93 år, 35 Oscars per år = 3255.

    Film trivia quiz:

    [Actress] was only twelve-years-old when this production began shooting and turned thirteen by the time she received her first Oscar nomination.

    Guldager 6-06-21 20:23

  • ★★★0

    Anna Paquin? (The Piano)

    Steffan Rasmussen 6-06-21 20:28

  • ★★★★★★0

    Det er filmen, der skal gættes, men nej, ikke The Piano

    Guldager 6-06-21 20:49

  • ★★★0

    Paper Moon?

    Steffan Rasmussen 6-06-21 21:00

  • 0

    Jodie Foster?

    Popeye 6-06-21 21:37

  • ★★★★★★0

    Paper Moon?

    Nej :)

    Jodie Foster?

    Ikke en film...

    Guldager 6-06-21 22:02

  • ★★★★★★0

    Filming of this movie's three sections was done almost entirely in sequence.

    [Actress] was only twelve-years-old when this production began shooting and turned thirteen by the time she received her first Oscar nomination.

    Guldager 6-06-21 22:03

  • ★★★0

    Taxi Driver?

    Steffan Rasmussen 6-06-21 22:09

  • ★★★★★0

    Beasts of the Southern Wild?

    Kruse 6-06-21 23:52

  • ★★★0

    Guldager?

    Steffan Rasmussen 9-06-21 15:37

  • ★★★★★★0

    Ingen af dem. Ville have postet noget før, men IMDB var helt mærkeligt i min browser...

    Only eight U.K. military ambulances from World War II remain, and this movie made use of them all.

    Filming of this movie's three sections was done almost entirely in sequence.

    [Actress] was only twelve-years-old when this production began shooting and turned thirteen by the time she received her first Oscar nomination.

    Guldager 9-06-21 19:29

  • 0

    Ingen af dem. Ville have postet noget før, men IMDB var helt mærkeligt i min browser...

    Only eight U.K. military ambulances from World War II remain, and this movie made use of them all.

    Filming of this movie's three sections was done almost entirely in sequence.

    [Actress] was only twelve-years-old when this production began shooting and turned thirteen by the time she received her first Oscar nomination.

    Atonement.

    Verbal 9-06-21 19:51

  • ★★★0

    Atonement.

    Nåh ja, selvfølgelig. Saoirse fanen Guldager vælger naturligvis den. :-)

    Steffan Rasmussen 9-06-21 20:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen