Forum - Forum-tråd: Kirk Douglas død, 103 år gammel

Kirk Douglas er død, 103 år gammel

  • ★★★★★1

    Når jeg har gæster, føler jeg mig ofte forpligtet til at vise ham/hende en film, som jeg synes, han/hun bør introduceres for.

    Hey det var da mig da havde Steel med da vi så den :)
    Så, så også et Star Trek afsnit self.

    Elwood 6-02-20 14:43

  • ★★★★★1

    Ja du er godt ophængt kan jeg godt høre. Holder du som nævnt, ikke ferie? Eller skal en ferie bruges på at skaffe føde (og film;) eller måske på at tage ud og se med DSB:D 

    Oh yes! Har haft to reelle ferier, siden jeg startede på Uni i 2014: var en håndfuld dejlige dage på Mallorca med svigerfamilien sidste år, og så tog jeg et par uger til USA i oktober 2017 - for bl.a. at benytte lejligheden til at skyde en hulens masse fedt materiale til en Moovy TV-udsendelse om "JFK" :-D 

    Og hey! Sig altid til, hvis du skal af med en Blu-ray eller to! :-D

    The Insider 6-02-20 14:47

  • ★★★★★1

    Hey det var da mig da havde Steel med da vi så den :)
    Så, så også et Star Trek afsnit self.

    Vi må snart gentage succesen! :-D

    The Insider 6-02-20 14:47

  • ★★★★★★0

    Oh yes! Har haft to reelle ferier, siden jeg startede på Uni i 2014: var en håndfuld dejlige dage på Mallorca med svigerfamilien sidste år, og så tog jeg et par uger til USA i oktober 2017 - for bl.a. at benytte lejligheden til at skyde en hulens masse fedt materiale til en Moovy TV-udsendelse om "JFK" :-D 

    Og hey! Sig altid til, hvis du skal af med en Blu-ray eller to! :-D

    Will do, selv om jeg dog endnu ikke er klar til at sælge af blu-ray samlingen (selv om der nok er et par stykker som ville gøre sig bedre på lossen...og DEM ville du alligevel næppe have interesse i:)

    T. Nielsen 6-02-20 15:13

  • ★★★★★0

    Johan, det ender jo sikkert med, at du en dag (igen) slæber det hele ned i Accord og får 5 % af prisen for dem

    chandler75 6-02-20 15:14

  • ★★★★★0

    (selv om der nok er et par stykker som ville gøre sig bedre på lossen...og DEM ville du alligevel næppe have interesse i:)

    Så længe jeg ikke allerede har dem, er jeg interesseret! :-D

    Johan, det ender jo sikkert med, at du en dag (igen) slæber det hele ned i Accord og får 5 % af prisen for dem

    Duuuuude! Aldrig!

    The Insider 6-02-20 15:17

  • ★★★★★★1

    Så længe jeg ikke allerede har dem, er jeg interesseret! :-D

    Wow:D

    T. Nielsen 6-02-20 15:17

  • ★★★★★1

    Vi må snart gentage succesen! :-D

    Jeg er så klar :)

    Elwood 6-02-20 16:01

  • ★★★★★★1

    ...Og jeg venter jo stadig på, at du får set The Orville.. 

    davenport 6-02-20 16:43

  • ★★★★★0

    ...Og jeg venter jo stadig på, at du får set The Orville.. 

    Et nyt selskab har vistnok lige købt den, så hey! Måske kommer den en dag på Blu-ray :D

    The Insider 6-02-20 17:25

  • ★★★★★★1

    Det hjælper jo ikke noget. Dem ser du jo heller ikke 

    davenport 6-02-20 17:28

  • ★★★★★0

    Det hjælper jo ikke noget. Dem ser du jo heller ikke 

    Hahaha, true! :-D Men altså... så er der i det mindste en TEORETISK chance for, at jeg får det set!

    The Insider 6-02-20 17:42

  • 0

    En legende! Hans pragpræstationer har været mange. Min favorit er dog Douglas som det pragtfulde møgsvin Chuck Tatum i Wilders "Ace in The Hole". Et must see!

    Sluppermand 6-02-20 18:20

  • ★★★★★0

    En legende! Hans pragpræstationer har været mange. Min favorit er dog Douglas som det pragtfulde møgsvin Chuck Tatum i Wilders "Ace in The Hole". Et must see!

    Enig!

    chandler75 6-02-20 19:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen