Min top 25:
- The Tree of Life
- Parasite
- Cold War
- Blancanieves
- Portrait of a Lady on Fire
- Lady Bird
- Upstream Color
- Interstellar
- Midsommar
- The Master
- Whiplash
- The Wind Rises
- The Social Network
- Black Swan
- Blue is the Warmest Color
- The Hunt
- Moonlight
- Once Upon a Time... in Hollywood
- The Witch
- O.J.: Made in America
- Son of Saul
- The Handmaiden
- Tinker Tailor Soldier Spy
- Suspiria
- Manchester by the Sea
Af alle lister der er med her, så er det godt nok denne, der ligger tættest op ad min smag.
Der er et par, som jeg ikke er så vilde med personligt, men som jeg fuldt ud forstår.