Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★0

    Hvis du sku være ond gav du også blot biletten til mig, en ikke fodbold intresseret, der så blot ku fortælle om hvor meget han kedet sig :)

    Men tillyk med det.

    Det ville næsten være for ondt, men tak :)

    Michael Andersen12-01-17 18:00

  • ★★★★★★0

    Lækker gevinst, tillykke!

    T. Nielsen12-01-17 18:05

  • ★★0

    Tak. Sidste gang jeg var på stadion var til en 1. divisionskamp mellem Vejle og AB, så jeg håber på lidt mere stemning denne gang :)

    Michael Andersen12-01-17 20:44

  • ★★★★★★0

    For nu at sprede Star Wars lidt mere udover det hele, så læste jeg en fanteori forleden om prequel-trilogien, der forklarede hvorfor kærligheden mellem Padmé og Anakin virker så kunstig.

    Tanken er, at Anakins kræfter er så store, at han "jedi mind tricker" Padmé til at elske sig, men uden helt at være bevidst om det selv. Det forklarer også hvorfor Padmé, som jo skal forestille at være en stærk og smart kvinde, vælger en creepy massemorder, helt uden at stille spørgsmålstegn ved noget og hvorfor det først går op for hende i slutningen af Episode III, at Anakin faktisk er ond og har været det i lang tid.

    Zero Cool12-01-17 21:10

  • ★★★★★★0

    Bruno....Kærlighed gør blind, siges det jo;-)

    T. Nielsen12-01-17 21:22

  • ★★★★★★0

    Tak. Sidste gang jeg var på stadion var til en 1. divisionskamp mellem Vejle og AB, så jeg håber på lidt mere stemning denne gang :)

    Stemningen på de engelske stations er uovertruffen siges det og den ene kamp jeg selv har oplevet der, var fantastisk selv om den endte 0-0. Det var Tottenham på White Hart Lane der havde besøg af Chelsea.

    T. Nielsen12-01-17 21:24

  • ★★0

    For nu at sprede Star Wars lidt mere udover det hele, så læste jeg en fanteori forleden om prequel-trilogien, der forklarede hvorfor kærligheden mellem Padmé og Anakin virker så kunstig.

    Tanken er, at Anakins kræfter er så store, at han "jedi mind tricker" Padmé til at elske sig, men uden helt at være bevidst om det selv. Det forklarer også hvorfor Padmé, som jo skal forestille at være en stærk og smart kvinde, vælger en creepy massemorder, helt uden at stille spørgsmålstegn ved noget og hvorfor det først går op for hende i slutningen af Episode III, at Anakin faktisk er ond og har været det i lang tid.

    Hvilke onde handlinger (herunder "creepy massemorder"-ting) fra Anakins side har Padmé da været øjenvidne til FØR Obi-Wan opsøger hende og fortæller, at Anakin er gået over på Den Mørke Side?

    Med forbehold for at jeg husker forkert:

    Padmë vidste kun besked om Anakins overfald på "tusken raider"-lejren, og dette overfald vidste hun var gengæld overfor hans mors mordere. ydermere var det sket under en befrielsesaktion, og Anakin havde mistet besindelsen, hvilket han bagefter var dybt ulykkelig over.  Hvor mange herinde ville være helt rolige, hvis deres mor lige var død som følge af tortur, og gerningsmændene stod lige ved siden af dem? ..... Og i øvrigt til sammenligning: Havde Han Solo og Chewbacca nu skudt lejren i smadder med Tusindårsfalken uden at bekymre sig om hvorvidt de måske ramte andre end de direkte ansvarlige for torturen mod og drabet på en i deres egen familie, var der jo ikke nogen der havde brokket sig, vel?

    Og nå nej, selvfølgelig er der ikke skyggen af en "creepy massemorder" over en sortklædt fyr i hjelm, der (i løbet af et par film) kvæler den ene efter den anden af sine uduelige håndlangere og støtter udslettelsen af en hel planet med formentlig millioner af indbyggere på!!

    (Interessant nok er 'Rogue One' den første Star Wars-film, der med billeder viser et udpluk af alle de liv, der går tabt ved en sådan handling.)

    BN12-01-17 21:45

  • ★★★★★★2

    Padmë

    Er det den tyske udgave af figuren?

    Zero Cool12-01-17 21:47

  • ★★★0

    Bruno - You have awoken the sleeping giant!

    Essal12-01-17 21:52

  • ★★★★0

    Det må være en tysk, directors cut på 45 min med udvidede, aldrig-før-viste sexscener + meget mere. 

    Babo12-01-17 21:55

  • ★★0

    Er det den tyske udgave af figuren?

    Das kann ja heute in der Deute für Leute nur ja bedeute ....... nnnnnnn.

    BN12-01-17 21:59

  • ★★0

    Bruno - You have awoken the sleeping giant!

    Og så gjorde Brüno det endda, mens han sad på tönden!

    BN12-01-17 22:01

  • ★★★★★★0

    Aw, jeg sad lige og fedtede lidt rundt på Amazon.de og opdagede at de har Dune i extended edition på Blu-ray, hvilket viste sig at være biografudgaven, hvor de ekstra scener ligger som ekstramateriale.

    Sad, so sad.

    Zero Cool12-01-17 22:03

  • ★★0

    Den hedder 'Düne', Bruno.

    BN12-01-17 22:07

  • ★★★★0

    Das kann ja heute in der Deute für Leute nur ja bedeute ....... nnnnnnn.

    Trink keinen Alkohol, wenn du durstig bist!

    Babo12-01-17 22:08

  • ★★0

    Trink keinen Alkohol, wenn du durstig bist!

    Jawohl. Dann nehme ich nur die ganze Welt!

    BN12-01-17 22:13

  • ★★★★0

    What the Flick's favoritter 2016

    m.youtube.com/watch

    Babo13-01-17 10:05

  • ★★★★★★0

    Hvorfor helvede skal de altid spille det helvedes cirkusmusik under håndboldkampe??? Det er så useriøst og fornedre sporten på det skammeste!

    davenport14-01-17 21:13

  • ★★★★★★0

    Fordi baby er på vej, så bliver jeg nødt til at tjene lidt flere penge. Har ellers levet godt på konens job, mens jeg selv har været studerende og haft et lærervikarjob :)

    Så nu skal jeg - igen-igen - på lager. Det bliver lidt hårdt. Mandag-onsdag bliver skole fra 8-12.00 og arbejde fra 14.30-19, torsdag skole fra 8-16 og så nogen fredage arbejde fra 8-16...samt lektier.

    I det mindste får jeg lov til være mandig og løfte tunge ting og køre truck!

    Guldager15-01-17 12:05

  • ★★★★★★0

    Det styrker karakteren!!

    davenport15-01-17 12:29

  • ★★★★★★0

    Er igang med Verden ifølge Garp af John Irwing. Den er god nok svær at ligge fra sig. Elsker den snørklede story line, og at den hele tiden springer i tid. Man skal ha tungen lige i munden. Der er et sted, hvor der i en historie er en historie om en historie. Det er sgu vel eksekveret!

    davenport15-01-17 17:24

  • ★★★★★★0

    Er igang med Verden ifølge Garp af John Irwing. Den er god nok svær at ligge fra sig. Elsker den snørklede story line, og at den hele tiden springer i tid. Man skal ha tungen lige i munden. Der er et sted, hvor der i en historie er en historie om en historie. Det er sgu vel eksekveret!

    Bogen lyder det som? 

    T. Nielsen15-01-17 17:26

  • ★★★★★★0

    Jaa... Det skulle jeg mene fremgår af ovenst.? ;)

    Iøvrigt: Min Iphone er pludselig begyndt at tabe strøm. Den var ladet op til 100% kl. 11 i dag og pt. er der 76% og jeg har ikke brugt den. Der er kommet 3 mails og det er det. Kan man gøre noget, eller er den bare i stykker?

    davenport15-01-17 17:37

  • ★★★★★★0

    Det er sikkert batteriet der er ved at dø. Hvis du bor i nærheden af en større by, kan du sikkert finde 10 butikker, der kan skifte batteri og/eller skærm på præcis iPhones.

    Zero Cool15-01-17 17:40

  • ★★★★★★0

    Jaa... Det skulle jeg mene fremgår af ovenst.? ;)

    Det var også mest retorisk, men dog med tanke på at du vist nævnte titlen den anden dag, som en du skulle se:-D

    T. Nielsen15-01-17 17:56

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen