Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Var der ikke engang hvor det eneste vi snakkede om var Firefly og Bacon?

    gi-jones22-01-17 17:52

  • ★★★★★★0

    Jo... Vi bliver skamredet af det monster der hedder "Voxen-lore"... FROM HELLS WRATH, I CAST THEE OUT!!!

    davenport22-01-17 18:25

  • ★★★1

    Er lige hjemvendt fra UK, hold fest de kan lave bacon derovre, det har jeg til gode at finde i DK, uden selv og skulle lave det...

    Det er nok helt sikkert det kommer fra DK, men altså ikke noget vi bruger...

    imgur.com/a/jstvY

    MadMartigan22-01-17 18:55

  • ★★★★★★0

    Vi husker lige at Bacon staves: Bacon ! Nu går den denne gang!

    davenport22-01-17 22:10

  • ★★★0

    Bacon, Kevin Bacon.

    Steffan Rasmussen22-01-17 23:00

  • ★★★★0

    Så fik BvS nogle razzie nomineringer inkl Ben Affleck. 

    Babo23-01-17 16:51

  • ★★★0

    Tror sgu jeg vil lave mig en ekstra usund pizza til aftensmad med masser af ost, pepperoni og hjemmestegt Bacon. Der vil også kom lidt andre ingredienser på, men man må aldrig være nærig med ost og kød!

    Essal23-01-17 17:01

  • ★★★★★★0

    Det lyder sgu godt! Skal selv have stegte ris med rejer og grøntsager og lidt fiskesauce/soya-tamtam.

    Guldager23-01-17 17:11

  • ★★★★★0

    Så kom titlen på den næste Star Wars, The Last Jedi.

    Elwood23-01-17 17:15

  • ★★★★★★0

    Her står den på rester fra flæskestegen i går. Så det bliver til burgere med flæskesteg i og alt for meget remo:-D

    T. Nielsen23-01-17 17:39

  • ★★★0

    Hvis der bliver lavet en Trump film eller noget i den kategori, er de nød til at have den her optagelse med.

    www.youtube.com/watch

    MOVIE100023-01-17 21:07

  • ★★★★★★1

    Havde hele familien til aftensmad pga. 6 års fødselsdag. Knægten havde bestilt hot dogs, så jeg kogte 4 kg. pølser (ca. 100 stk.) Den gik sgu egentlig meget godt ind. Helmer spiste 9 hot dogs.... 9... ja, 9... Hot dogs.. Fy for satan! Og så åd han også en stor slice cheesecake bagefter.

    Håber du skammer dig, men det findes jo ikke i din verden, madsvin!

    davenport23-01-17 22:26

  • 0

    Sidder og hører "We hate movies" podcast. Elsker når de basher film jeg selv elsker at bashe. Dette afsnit handler om Attack of the Clones og god damn, der er meget at tage fat i. :-D

    Bony24-01-17 14:36

  • ★★★0

    Havde hele familien til aftensmad pga. 6 års fødselsdag. Knægten havde bestilt hot dogs, så jeg kogte 4 kg. pølser (ca. 100 stk.) Den gik sgu egentlig meget godt ind. Helmer spiste 9 hot dogs.... 9... ja, 9... Hot dogs.. Fy for satan! Og så åd han også en stor slice cheesecake bagefter.

    Håber du skammer dig, men det findes jo ikke i din verden, madsvin!

    Hehehe

    Min søn bliver 6 i overmorgen, og han har bestilt Schnitzel, og vi bliver 17. Heldigvis er min mor efterlønner, og laver dem alle, inkl. brasede kartofler, ærter, smørsovs og selvfølgelig, peberrod, ansjoser og kapers :-D

    MadMartigan24-01-17 21:52

  • ★★★0

    Jeg er lige kommet hjem efter at have set "Manchester by the Sea". Glimrende film, med en flot præstation af Casey Affleck. Dog ikke en film jeg kan se, som skulle være i stand til at tage kampen op med "La La Land".

    Dolphinfriendly24-01-17 23:21

  • ★★★★0

    Jeg beklager nedetiden her til aften. Vi var nød til at flytte serveren.

    Til gengæld får I lige den her med på vejen: 

    www.trumpdonald.org/

    gi-jones24-01-17 23:24

  • ★★★★0

    Jeg er lige kommet hjem efter at have set "Manchester by the Sea". Glimrende film, med en flot præstation af Casey Affleck. Dog ikke en film jeg kan se, som skulle være i stand til at tage kampen op med "La La Land".

    Jeg har kun hørt fantastiske ting om den. Og så skal vi ikke glemme 'Moonlight', som kan drille favoritten LA LA Land. Håber ikke jeg har alt for høje forventninger til den, så vil prøve at styre mig :)

    Babo24-01-17 23:29

  • ★★★0

    MBTS ér også rigtigt fin - men for mit vedkommende ikke en film, jeg kommer til at huske som et filmisk højdepunkt anno 2017, andet end for Afflecks gode præstation. "Moonlight" ser også spændende ud - jeg håber på at komme til at se den i denne uge. I det hele taget dejligt med et så interessant felt i år.

    Dolphinfriendly24-01-17 23:50

  • ★★★★0

    Jeg håber til gengæld at se MBTS denne uge. Nåede det ikke i weekenden. Jeg er ret glad for instruktøren, så regner helt sikkert med, det er en film jeg vil dømme højt. 

    Babo24-01-17 23:45

  • ★★★★★★0

    Har lige opdaget at dukkelisen ovre fra SFOen er model... Det forklarer jo en del!

    davenport25-01-17 17:19

  • ★★★★0

    Interessant udvikling i tennis (Australien Open). Håber sgu på den gamle ræv Roger vinder en slam mere. 

    Babo25-01-17 17:45

  • ★★★★★★0

    Lavede kartoffel/porresuppe på arbejde i dag, og kyllingesuppe til aftensmad, så det ser ud til at jeg ikke får fast føde i dag. Men så har jeg da fået mine grøntsager.

    Og så fik jeg ordnet min sundhedsforsikring gennem arbejdet. Jeg døjer med en springfinger (skråt-opperen på højre hånd) og jeg er nødt til at få den opereret, da jeg har svært ved at føre en kniv. Ret essentielt i min jobfunktion. De har en 10 dages plan, hvilket betyder, at fra jeg henvender mig til fingeren igen kan sige fuck, går der 10 dage. Det er sgu fin service. Og jeg kan for et mindre beløb få hele familien med. Og vi snakker fys/kiropraktik/alt. 

    davenport25-01-17 18:08

  • ★★★★0

    Fantastisk! Så kom Federer i finalen ved A. Open. Håber sgu ikke det bliver mod Nadal, selvom den gamle ræv er så godt kørende i øjeblikket.  

    Babo26-01-17 18:47

  • 0

    Fantastisk! Så kom Federer i finalen ved A. Open. Håber sgu ikke det bliver mod Nadal, selvom den gamle ræv er så godt kørende i øjeblikket.  

    Hvorfor dog ikke? Det seværdige ville da netop være at se de to gamle rivaler mødes i en Grand Slam-finale igen. :)

    Morten Møller Bertelsen26-01-17 18:59

  • 0

    Hænger lidt med mulen. Der er (selvfølgelig) gået rod i mine barselsdagpenge, så får ikke en rød reje til den første. Samtidig (igen, selvfølgelig) så har tidligere udlejer og Aarhus Kommune fucket gevaldigt op, så skal betale forbrug m.m. for begge lejligheder. Det vil sige 0 kr i indtægt og ca. 20.000 kr i udgift. Selvom jeg ikke er uddannet fra handelsskole, så kan selv jeg se, at det er noget værre lort.. :-/

    Bony26-01-17 19:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen