Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Men en dansk biografpremiere den 22. marts tror jeg ikke det er muligt endnu. 

    Ok tak! Så må jeg til lommerne :)

    Nogen som har set The Villainess?

    www.youtube.com/watch

    Eller The Insult?

    www.youtube.com/watch

    Bruce 4-05-18 16:54

  • ★★★★★0

    Jeg kan se at Tully får ret gode anmeldelser, så den glæder jeg mig til. Jeg er ret stor tilhænger af Jason Reitman og især hans samarbejde med Diablo Cody. Det ligner endnu et pletskud. 

    Den glæder jeg mig virkelig også til at se. Jason Reitman, Diablo Cody og Charlize Theron ramte i den grad plet med den herlige sorte komedie "Young Adult" og ud fra anmeldelserne af dømme, er det lykkedes trekløveret at genskabe magien i "Tully", så det kan kun blive godt. Brian Orndorf er også helt oppe og ringe over filmen. :)

    www.blu-ray.com/Tully/768821/

    NightHawk 4-05-18 18:47

  • ★★★0

    Jeg har set førstnævnte - desværre ikke særligt vellykket, til trods for at par imponerende motorcykel-actionsekvenser.

    Dolphinfriendly 4-05-18 19:42

  • ★★★★0

    Jeg har set førstnævnte - desværre ikke særligt vellykket, til trods for at par imponerende motorcykel-actionsekvenser.

    Ok, så vil jeg holde mig væk. Tak!

    Bruce 4-05-18 19:48

  • ★★★★0

    BBC kommer med War of the Worlds til vinter, denne gang i Victoriatiden. Krydser fingre for 70'er soundtrackets genbrug.

    Bruce 4-05-18 23:55

  • ★★★★0

    Ahhh dejligt. Tidligt oppe. Nu 20 minutters skierg træning, så brunch 11 med to tidligere kollegaer og så filmdag i kælderen.

    Bruce 5-05-18 08:22

  • ★★★★★★0

    Ahhh dejligt. Tidligt oppe. Nu 20 minutters skierg træning, så brunch 11 med to tidligere kollegaer og så filmdag i kælderen.

    Håber du kan være i dig selv:-D

    Her står den på fødselsdag for den mindste. Hun fylder 3 på onsdag, men vi holder det i dag. Vejret lader til at blive perfekt, så gæsterne (OG børnene:) kan være i haven. Det er kun nærmeste familie, så vi bliver 18 i alt til grill, som bliver kamsteg, pølser og roastbeef med tilbehør. Bagefter hjemmelavet kagepige som fruen har lavet med pigerne, der havde en fest med at pynte den med (alt for meget:) slik.

    Film bliver det så næppe til i dag. Tænker jeg er for træt i aften:-) 

    T. Nielsen 5-05-18 08:57

  • ★★★★★★0

    Bruce - det lyder da også som et perfekt vejr, til at sidde og fise den af i en kælder!! :D (Ægte nørd!)

    davenport 5-05-18 09:00

  • ★★★★★★0

    Bruce - det lyder da også som et perfekt vejr, til at sidde og fise den af i en kælder!! :D (Ægte nørd!)

    Har man set hans kælder og kender hans lyster, så ved man hvorfor han gider at sidde der i al slags vejr sammen med 2-3 andre mænd. Jeg siger det bare....

    T. Nielsen 5-05-18 09:03

  • ★★★★0

    Håber du kan være i dig selv:-D

    Her står den på fødselsdag for den mindste. Hun fylder 3 på onsdag, men vi holder det i dag. Vejret lader til at blive perfekt, så gæsterne (OG børnene:) kan være i haven. Det er kun nærmeste familie, så vi bliver 18 i alt til grill, som bliver kamsteg, pølser og roastbeef med tilbehør. Bagefter hjemmelavet kagepige som fruen har lavet med pigerne, der havde en fest med at pynte den med (alt for meget:) slik.

    Film bliver det så næppe til i dag. Tænker jeg er for træt i aften:-) 

    Jeg BEGYNDER, at kunne være i mig selv :) Det er først efter MR skanningen, at jeg har turde begynde på træning igen. Det er meget langsomt frem. Jeg vil tro, at jeg har et år endnu, førend jeg kan kaste en bowlingkugle uden smerter, så det er om at have fokus :)

    Lyder som en dejlig dag for jer :)

    Har man set hans kælder og kender hans lyster, så ved man hvorfor han gider at sidde der i al slags vejr sammen med 2-3 andre mænd. Jeg siger det bare....

    Ja, jeg indrømmer gerne, at jeg nyder mørket! :)

    Bruce 5-05-18 09:11

  • ★★★★★★0

    Et helt år. Det lang tid min ven:-/ Men forstår godt din glæde, når du kan mærke det går frem i form af at du kan træne. Jeg er selv skåret kraftigt ned i medicinen, for dels at se om sygdommen forsat arter sig og dels fordi kroppen ikke kan tåle så store mængder i længere tid. Jeg er lidt i tvivl om det har været en succes, har uden at være sygemeldt fra job, været ramt af en del sygdomssymptomer. Måske blot tilfældigt og samtidig føler jeg mig fysisk bedre tilpas end jeg har gjort i næsten et år. Så forstår fuldt ud din glæde over at fysikken atter vil mere igen.

    Keep it up:)

    T. Nielsen 5-05-18 09:19

  • ★★★★0

    Et helt år. Det lang tid min ven:-/ Men forstår godt din glæde, når du kan mærke det går frem i form af at du kan træne. Jeg er selv skåret kraftigt ned i medicinen, for dels at se om sygdommen forsat arter sig og dels fordi kroppen ikke kan tåle så store mængder i længere tid. Jeg er lidt i tvivl om det har været en succes, har uden at være sygemeldt fra job, været ramt af en del sygdomssymptomer. Måske blot tilfældigt og samtidig føler jeg mig fysisk bedre tilpas end jeg har gjort i næsten et år. Så forstår fuldt ud din glæde over at fysikken atter vil mere igen.

    Keep it up:)

    Og i lige måde! Jeg ved, at det er slemt at være på for meget medicin, så forstår godt du eksperimenterer til laveste niveau :-| Det tærer jo på kroppen for hvert år man ikke er i stand til at holde den bare lidt i stand.

    Ja jeg kan stadig ikke løfte hverken min venstre eller højre arm særlig højt op og slet ikke ud til siderne, så det er stadig et helvede med skjorter og jakker. Men jeg håber muskelstyrke og skierg'ens fremadrettede bevægelser kan løsne op på smidigheden.

    Bruce 5-05-18 09:44

  • ★★★★★★0

    Nielsen - har skam haft fornøjelsen af kælderen :D

    davenport 5-05-18 09:55

  • ★★★★0

    Nielsen - har skam haft fornøjelsen af kælderen :D

    Gud ja, det har du da også :-D

    Bruce 5-05-18 10:00

  • ★★★★★★0

    Nielsen - har skam haft fornøjelsen af kælderen :D

    Kondolerer:-D

    T. Nielsen 5-05-18 10:21

  • ★★★★0

    Kondolerer:-D

    ;-p

    Bruce 5-05-18 11:11

  • ★★★2

    Man bør være vagtsom, når Bruce tager en i kælderen. ;)

    Benway 5-05-18 12:16

  • ★★★★★★0

    Man bør være vagtsom, når Bruce tager en i kælderen. ;)

    Ha:-D

    T. Nielsen 5-05-18 17:20

  • ★★★1

    Man bør være vagtsom, når Bruce tager en i kælderen. ;)

    Det sjove er, at jeg misforstod den joke. Og meningen var alligevel den samme.

    En joke med flere lag. Det er de bedste!

    HonoDelLoce 5-05-18 19:30

  • ★★★★0

    Man bør være vagtsom, når Bruce tager en i kælderen. ;)

    Ha ;-)

    Bruce 5-05-18 20:01

  • ★★★★★★0

    En dejlig dag i super godt vejr er næsten slut. Gæsterne er taget hjem, pigerne sover, fruen er kørt ud til pigernes farmor med lidt lækre rester, da vi ikke fik givet hende lidt med hjem da hun kørte herfra. Og jeg...jeg hyggeskider i frem og ro:-D

    Nå ja, nåede da også at suge tre whiskyer og et par øl i mig sammen med svigerfar og min svoger:-D Det var sgu godt her i varmen:P

    T. Nielsen 5-05-18 20:03

  • ★★★2

    Det sjove er, at jeg misforstod den joke. Og meningen var alligevel den samme.

    En joke med flere lag. Det er de bedste!

    Så pointen kom - lidt lige som Bruce - bag på dig? ;)

    (Okay, nu stopper jeg)

    Benway 5-05-18 20:14

  • ★★★★★★1

    Så pointen kom - lidt lige som Bruce - bag på dig? ;)

    (Okay, nu stopper jeg)

    Dårlige jokes er nu engang ofte de sjoveste af en eller anden grund:-) 

    Bruce The Backdoor Man;)

    T. Nielsen 5-05-18 20:17

  • ★★★★0

    Dårlige jokes er nu engang ofte de sjoveste af en eller anden grund:-) 

    Bruce The Backdoor Man;)

    Jeg er beæret!
    www.youtube.com/watch

    Bruce 5-05-18 20:35

  • ★★★1

    Street Food er kommet til Esbjerg, jeg havde ingen forventninger og troede kun det vil holde i et lille år, men efter at have prøvet det allerede 3 gange siden de åbnede i onsdags, håber jeg den er kommet for at blive, maden er ok til ok priser og noget for enhver smag, men det er selve stedet jeg især er vild med, de har overtaget bygningen hvor der tidligere har ligget en biograf, teater og galleri, men især biografdelen har de beholdt i omgivelserne, vægge der er dekorrede med Chaplin, Mr. Bean, Bogart, ET, Dirty Harry osv og samtidigt lidt street art med Esbjerg tema. Man kan sidde overalt og næsten på alt fra en bænk, skammel, bord, lænestol, sofa eller biografsæder. 

    MOVIE1000 5-05-18 21:02

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen