Forum - Forum-tråd: Berlinalen 2022: Filmene i hovedkonkurrencen (Del 3)

Berlinalen 2022: Filmene i hovedkonkurrencen (Del 3)

  • ★★★★★★0

    Samlet set, nu hvor du har overblikket - hvilke(n) film står så stærkest for dig?

    Og er man sikker på vinderne?

    Wayne16-02-22 15:38

  • ★★★★★1

    Samlet set, nu hvor du har overblikket - hvilke(n) film står så stærkest for dig?

    Og er man sikker på vinderne?

    Som nævnt et par gange - det er virkelig svært at regne ud med Shyamalan som jurypræsident. Normalt er det folk af en helt anden støbning, der har den stilling. Folk der leder efter et nutidigt tema kombineret med masser af subtekst og generelt bare lidt anderledes filmskabning. Aner ikke hvad Shyamalan og Co. går efter. Havde det været en mere klassisk jury, tror jeg valget ville stå mellem Return To Dust, A Piece of Sky og Before, Then & Now. Altså i hvert fald af dem, jeg fik set. 

    Mine favoritter er Return To Dust, Rimini og That Kind of Summer. I den rækkefølge =)

    David Lund16-02-22 15:43

  • ★★★★★★1

    Som nævnt et par gange - det er virkelig svært at regne ud med Shyamalan som jurypræsident. Normalt er det folk af en helt anden støbning, der har den stilling. Folk der leder efter et nutidigt tema kombineret med masser af subtekst og generelt bare lidt anderledes filmskabning. Aner ikke hvad Shyamalan og Co. går efter. Havde det været en mere klassisk jury, tror jeg valget ville stå mellem Return To Dust, A Piece of Sky og Before, Then & Now. Altså i hvert fald af dem, jeg fik set. 

    Mine favoritter er Return To Dust, Rimini og That Kind of Summer. I den rækkefølge =)

    Lidt ærgerligt at se det fra et hotelværelse - 23 bliver året. Du hørte det her, første gang. Punktum - som tyskerne ville sige ;-)

    Wayne16-02-22 16:03

  • ★★★★★1

    Lidt ærgerligt at se det fra et hotelværelse - 23 bliver året. Du hørte det her, første gang. Punktum - som tyskerne ville sige ;-)

    Jeg så skam visningerne i biografen. Med mundbind på i så mange timer, at jeg stadig har ondt bag ørerne efter at have haft dem på.

    Selve prisuddelingen kræver særlig tilladelse som presse at deltage i - det er kun de allerstørste aviser og medier, der får lov til at deltage. Har slet ikke prøvet at søge om tilladelse endnu, da jeg udmærket godt kender svaret =)

    David Lund16-02-22 16:08

  • ★★★★★★1

    Jeg så skam visningerne i biografen. Med mundbind på i så mange timer, at jeg stadig har ondt bag ørerne efter at have haft dem på.

    Selve prisuddelingen kræver særlig tilladelse som presse at deltage i - det er kun de allerstørste aviser og medier, der får lov til at deltage. Har slet ikke prøvet at søge om tilladelse endnu, da jeg udmærket godt kender svaret =)

    Det var nu også prisuddelingen jeg tænkte på - hvad dælen har Moovy ikke udstyret dig med et pressekort?

    Så burde du jo være selvskrevet - alle der er noget ude i verden har jo snakket med Johan ;-)

    Wayne16-02-22 16:13

  • ★★★★★1

    Det var nu også prisuddelingen jeg tænkte på - hvad dælen har Moovy ikke udstyret dig med et pressekort?

    Så burde du jo være selvskrevet - alle der er noget ude i verden har jo snakket med Johan ;-)

    Jojo pressekort har jeg da! =)

    Men der skal mere til. Har dog ikke spillet Johan-kortet endnu. Good point =)

    David Lund16-02-22 16:19

  • ★★★★★★1

    Jojo pressekort har jeg da! =)

    Men der skal mere til. Har dog ikke spillet Johan-kortet endnu. Good point =)

    Hvis du havde spillet det var du blevet inviteret med i inderkredsen / og hvem gider det? ;-)

    Wayne16-02-22 16:21

  • ★★★★★★0

    Hvis du havde spillet det var du blevet inviteret med i inderkredsen / og hvem gider det? ;-)

    Det havde givet mystiske krammere med et twist med Shyamalan:)

    T. Nielsen16-02-22 16:28

  • ★★★★★★0

    Det havde givet mystiske krammere med Shyamalan:)

    Tror sgu David ville voldkramme ham - nok ham der ville gi op først :-)

    Wayne16-02-22 16:30

  • ★★★★★★0

    Tror sgu David ville voldkramme ham - nok ham der ville gi op først :-)

    Tror David ville glæde sig spændt på twistet. Uanset om vi indrømmer det eller ej, så ved vi jo godt, at det er det vi alle ser frem til;)

    T. Nielsen16-02-22 16:34

  • ★★★★★★0

    Tror David ville glæde sig spændt på twistet. Uanset om vi indrømmer det eller ej, så ved vi jo godt, at det er det vi alle ser frem til;)

    Elsker også Twist - Helle for de blå karameller!

    Wayne16-02-22 16:35

  • ★★★★★★1

    Elsker også Twist - Helle for de blå karameller!

    Like we did last summer!

    T. Nielsen16-02-22 16:39

  • ★★★★★★1

    Like we did last summer!

    Round and round again We goo again - tak nu skal jeg høre den på repeat…. :-(

    Wayne16-02-22 16:47

  • ★★★★★1

    Haha jeg krammer sgu gerne Shyamalan! Han virker som en flink fyr! =)

    David Lund16-02-22 16:47

  • ★★★★★★1

    Haha jeg krammer sgu gerne Shyamalan! Han virker som en flink fyr! =)

    Enig :-)

    Wayne16-02-22 16:48

  • ★★★★★★0

    Round and round again We goo again - tak nu skal jeg høre den på repeat…. :-(

    T. Nielsen16-02-22 16:50

  • ★★★★★★1

    Haha jeg krammer sgu gerne Shyamalan! Han virker som en flink fyr! =)

    Bestemt<3

    T. Nielsen16-02-22 16:50

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen