Forum - Forum-tråd: FRI Den næste "Star Wars"-film kommer tidligst i 2025

Den næste "Star Wars"-film kommer tidligst i 2025

  • ★★★★★★1

    Det kræver lidt af en tænkepause, hvis de skal rydde op i den rodebunke de efterlod i den sidste triologi.

    Wayne 9-05-23 09:00

  • 1

    Bare den kommer. Men Star Wars er ikke Bond. Og Stsr Wars er ikke Marvel. Der er mulighed for at udforske alle afkroge af galaksen og 30.000 års historie, men det meste klumpes sammen omkring de samme ca 50 år, og for det meste på de samme 5 forskellige planeter.

    Jeg havde godt nok en bange anelse før sæson 3 af The Mandalorian, der desværre blev bekræftet, så sæson 4 af den serie er den jeg mindst ser frem til. Jeg håber at Ahsoka og Skeleton Crew ikke skuffer.

    Johnny42 9-05-23 12:29

  • 1

    Disney troede, de havde købt sig til en stensikker succes, hvor de med visionsløst venstrehåndsarbejde kunne score kassen på fanbasen i årtier fremover bare på Star Wars-brandet alene. At Kathleen Kennedy nu har indset, at kvantitet i sig selv nok ikke er vejen frem, er vel tilnærmelsesvis positivt, men jeg nægter at tro på, at hun kan få øje problemerne på stort set alle de resterende parametre.

    Men som de lydige forbrugsslaver vi er, må vi jo huske grundstenen for hele vores eksistens (set fra Disneys perspektiv): "Get excited for new franchise product. Consume new franchise product. Don't ask questions. Get excited for... etc."

    Elgsdyr 9-05-23 16:24

  • ★★★★0

    Giver god mening at gøre forarbejdet ordentligt og tage sig den tid det tager. Det er jo ikke fordi, der ikke er noget andet Star Wars at se på i mellemtiden.

    Jeg er netop gået igang med (igen igen) at gense The Clone Wars og Star Wars Rebels som optakt til Ahsoka serien.

    S. Rico 9-05-23 21:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen