Netflix Dum dum dum, er ikke blot en velkendt lyd, men også tit indikationen af, levetiden for en ny serie.
Netflix skrotter "1899" efter bare én sæson
- ★★★★★0
- ★0
Den skulle bare kun have været engelsk, og ikke en blandet landhandel, så tror jeg sagtens den kunne have fortsat.
- 0
ØV!! Synes sgu' den kunne noget. Nok for kompliceret for masserne, der ikke vil tænke for meget selv...
TheRealLukeSkywalker 3-01-23 11:59
- ★★★★★★0
Den var fin nok, men efter den store "afsløring" havde de nærmest malet sig op i et hjørne. Der var ikke rigtigt mere at komme efter.
Med mystikken i behold, så kunne den måske godt have taget en sæson mere - men ingen gider se et tryllenummer, når det er gennemskuet.
- ★★★★★0
Ahh slight of hand teknikker blir jeg sku ikke træt af selv når jeg kender hemmeligheden så blir jeg stadigvæk imponeret af deres teknik.
- ★★★★★0
Det er sgu' fint nok. Så behøver vi ikke bruge tid på en sæson mere. Der var mange interessante ting ved sæson 1, men jeg behøver ikke se mere.
- ★0
Kan det anbefales at se den første (og formentligt eneste) sæson? Fornemmer lidt blandede reaktioner på serien...
- ★★★0
Jeg synes det interessant nok. Så i hvert fald det hele.
Dark er også anbefalesværdig, men må indrømme at jeg gik død i sæson 3. Det blev for kompliceret og forvirrende at følge med i alle de personer og tidsspor. Det blev ikke bedre af, at jeg glemt det meste i den tid der går med at vente på en ny sæson.
Aranyhajú Nyárszépe 3-01-23 19:05
- 0
Jeg elskede seriens præmis, med et spøgelsesskib hvor man følger en masse forskellige nationaliteter og den klasseforskel der var i slut 1800 tallet. Desværre ærgre twisted mig, jeg havde håbet på noget mere occult. Desværre ender serien på en af de tammeste præmisser "it's all a dream" med et tyk lag sci-fi.
Jeg har svært ved at se hvordan de ville føre serien videre, efter slutningen. Jeg var interesseret i at finde af hvad der forgik, men med den støre afsløring var jeg relativt ligeglad med hvad der kom efter. Det var ikke lige så interessant som seriens præmis.