Forum - Forum-tråd: FRI Uåbnet VHS-eksemplar af "Star Wars" sælges for 400.000 kroner

Uåbnet VHS-eksemplar af "Star Wars" ventes at blive solgt for 400.000 kroner

  • ★★★★★★1

    Så fik du endelig en legitim grund til aldrig at bryde plomberingen på dine film Johan. Det kort kan du trække en del gange tænker jeg;) 

    T. Nielsen22-02-22 14:00

  • ★★★★★0

    Så fik du endelig en legitim grund til aldrig at bryde plomberingen på dine film Johan. Det kort kan du trække en del gange tænker jeg;) 

    Haha, hell yeah! Min "Farscape: Limited Edition" sælges for 400 pund ÅBNET, sidste gang jeg tjekkede Amazon Marketplace, og min er - selvfølgelig - stadig plomberet :-D Men ærlig talt har jeg faktisk aldrig købt noget med hensigt om aldrig at åbne dem og så sælge dem videre en dag. Jeg satser da kraftigt på, at jeg så småt begynder at få en almindelig dosis fritid igen, når jeg rammer de 70, og så skal jeg nok nå det hele! Hvis ikke en fejlfordøjet nugget tager livet af mig først!

    The Insider22-02-22 14:10

  • ★★★★★★0

    Haha, hell yeah! Min "Farscape: Limited Edition" sælges for 400 pund ÅBNET, sidste gang jeg tjekkede Amazon Marketplace, og min er - selvfølgelig - stadig plomberet :-D Men ærlig talt har jeg faktisk aldrig købt noget med hensigt om aldrig at åbne dem og så sælge dem videre en dag. Jeg satser da kraftigt på, at jeg så småt begynder at få en almindelig dosis fritid igen, når jeg rammer de 70, og så skal jeg nok nå det hele! Hvis ikke en fejlfordøjet nugget tager livet af mig først!

    Haha “fejlfornøjet nugget”:D

    Når du bliver 70 kan vi sgu nok ikke købe afspillere mere….

    T. Nielsen22-02-22 14:16

  • ★★★★★0

    Når du bliver 70 kan vi sgu nok ikke købe afspillere mere….

    Så er det godt, at vi har tidsmaskiner til den tid!

    The Insider22-02-22 14:18

  • ★★★★★★1

    Så er det godt, at vi har tidsmaskiner til den tid!

    Men du er med på, at rejse tilbage og snuppe en maskine kan få fatale konsekvenser når du kommer tilbage til fremtiden, right?

    T. Nielsen22-02-22 14:20

  • ★★★★★★2

    Så fik du endelig en legitim grund til aldrig at bryde plomberingen på dine film Johan. Det kort kan du trække en del gange tænker jeg;) 

    Tænkte præcis det samme ;-)

    Wayne22-02-22 14:28

  • ★★★★★1

    Men du er med på, at rejse tilbage og snuppe en maskine kan få fatale konsekvenser når du kommer tilbage til fremtiden, right?

    Jeg har set “Battleship”. Mit liv har for længst peaket, så risici betyder nada!

    The Insider22-02-22 14:48

  • ★★★★★★1

    Jeg har set “Battleship”. Mit liv har for længst peaket, så risici betyder nada!

    True da’;)

    T. Nielsen22-02-22 15:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen