Forum - Forum-tråd: New Zealandsk film er 2016’s bedste ifølge Empire… og Deadpool

New Zealandsk film er 2016’s bedste ifølge Empire... og Deadpool

  • ★★★★0

    Ja okay, de blander også film fra sidste år sammen med 2016. Så ser listen jo ikke så tosset ud endda :)

    Babo 3-12-16 11:54

  • ★★★★★3

    Ja okay, de blander også film fra sidste år sammen med 2016. Så ser listen jo ikke så tosset ud endda :)

    Mon ikke at alle de nævnte film fik premiere i England i 2016? :)

    Kruse 3-12-16 12:15

  • ★★★★0

    Mon ikke at alle de nævnte film fik premiere i England i 2016? :)

    Det er jeg skam helt klar over. Jeg har de senere år prøvet at gå efter titler, som tilfældigvis har ramt udgivelsesåret i USA og DK. Hvad der for nogen er et svagt år, kan i andres øjne være helt fantastisk, alt efter hvad man "tager med".  

    Babo 3-12-16 12:32

  • ★★★★★0

    Det er jeg skam helt klar over. Jeg har de senere år prøvet at gå efter titler, som tilfældigvis har ramt udgivelsesåret i USA og DK. Hvad der for nogen er et svagt år, kan i andres øjne være helt fantastisk, alt efter hvad man "tager med".  

    Jeg kender godt problemstillingen, og jeg er derfor næsten også gået over til to forskellige lister hvert år, hvor den ene går efter dansk premieredato. Det kan man sommetider næsten være nødt til, når man skal sammenligne sine lister med forskellige danske mediers lister.

    Kruse 3-12-16 12:54

  • ★★★★0

    Kruse - det er faktisk også en god ide med to lister. 

    Babo 3-12-16 13:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen