Forum - Forum-tråd: Oscar 2023: årets vindere

Oscar 2023: Komplet liste over årets nominerede og vindere

  • ★★0

    Æv, havde håbet på en Oscar til Brendan Gleeson, som jeg har været mangeårig fan af. 

    Fuldt fortjent at Jamie Lee Curtis vandt.

    Har dog ikke set nogen af de nævnte film de var nomineret for.

    Tænker at give Everything en chance i løbet af ugen. Og vil se om der er mulighed for The Banshees på et senere tidspunkt.

    Ryder66613-03-23 01:46

  • ★★0

    Yay, Brendan Fraser vandt, så nu må jeg snart se The Whale.

    Den har jeg ventet på i noget tid, for at få mulighed for at se.

    Jeg tror det blev til 4 ud af 5 jeg heppede på der vandt....den eneste jeg havde håbet på som ikke vandt var Brendan Gleeson.

    jeg fandt i øvrigt Jimmy Kimmel noget uoplagt, underspillet, laid-back eller sågar passiv, om man vil.

    Og så var Tom Sizemore ikke nævnt under in memoriam. Skuffende.

    Selve showet forløb sig i et nogenlunde fornuftigt tempo....og tiden gik, uden pinligheder.

    Ryder66613-03-23 05:10

  • ★★★★★★0

    Jeg var med de sidste 1,5 timer.

    Fint show - og fint at Everything vandt så mange priser på trods af at det ikke er nogen specielt god film.

    Bottom line har os nørder som har holdt af diverse multiverser gennem (bare i bedre historier) årtier da på en måde fået vores Oscar.

    Der kan man tale om en hype som alle bare vil være med på - uden at fatte en skid.

    Parasite det er en film!

    Fint med Oscar til Jamie Lee Curtis - fordi det er Jamie Lee

    Og jeg forstår at Michelle Yeoh får prisen - hendes præstation er det bedste ved filmen.

    Brendan Fraser - god historie at han fik den. Må hellere se filmen.

    Wayne13-03-23 05:17

  • 0

    Æv, havde håbet på en Oscar til Brendan Gleeson, som jeg har været mangeårig fan af. 

    Fuldt fortjent at Jamie Lee Curtis vandt.

    Har dog ikke set nogen af de nævnte film de var nomineret for.

    Tænker at give Everything en chance i løbet af ugen. Og vil se om der er mulighed for The Banshees på et senere tidspunkt.

    Banshees er lige kommet på Disney plus...

    Goodspeed13-03-23 05:47

  • ★★★★★★1

    Fantastisk fed vinder. Og fedt at se, at effekter, kreativitet og godt skuespil kan laves for det budget. Og megafedt med skuespilspriserne også.

    Maverick kostede f.eks. 5 gange så meget at producere, mens Wakanda kostede 10 gange så meget.

    Guldager13-03-23 06:14

  • 2

    Jeg må nok hellere få genset Everything - jeg var ikke specielt imponeret og havde ellers glædet mig grundet traileren. Der er helt sikkert nogle universer, hvor det var en anden vinder. 

    Patriarch13-03-23 07:26

  • ★★★★★1

    Fuldt fortjent vinder. Generelt gode vindere og gode takketaler.

    Kruse13-03-23 11:38

  • 0

    Jeg må nok hellere få genset Everything - jeg var ikke specielt imponeret og havde ellers glædet mig grundet traileren. Der er helt sikkert nogle universer, hvor det var en anden vinder. 

    Helt enig. Forstår ikke hypen omkring Everywhere.. Synes kun den fokuserede på at lave det hele så rodet og underligt som muligt, istedet for at lave en god film...

    TheRealLukeSkywalker13-03-23 13:19

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen