Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Assault on Precinct 13 (1976)

  • ★★★★2

    Fremragende film, fantastisk score :)

    chandler75 2-08-19 19:58

  • ★★★★★★0

    Fremragende film, fantastisk score :)

    Enig;)

    T. Nielsen 2-08-19 20:07

  • ★★★★0

    Har du set remaket?

    chandler75 2-08-19 20:11

  • ★★★★★★0

    Ja. Mindes det som middelmådigt?

    T. Nielsen 2-08-19 20:16

  • ★★★★0

    Jeg har ikke set den, men kunne godt finde på det pga. Ethan Hawke.

    chandler75 2-08-19 20:32

  • ★★★1

    Helt enig i karakteren. :) Det er virkelig en herlig film med en enormt stemningsfuld musik. Den er forbløffende enkel men virkelig effektiv. Jeg har efterhånden nydt "Assault" en hel del gange, og jeg er godt underholdt hver gang.

    Benway 3-08-19 10:54

  • ★★★★★★1

    Helt enig i karakteren. :) Det er virkelig en herlig film med en enormt stemningsfuld musik. Den er forbløffende enkel men virkelig effektiv. Jeg har efterhånden nydt "Assault" en hel del gange, og jeg er godt underholdt hver gang.

    Regnede nok med at du ville værdsætte denne:)

    Har du set remaket?

    T. Nielsen 3-08-19 11:59

  • ★★★1

    Regnede nok med at du ville værdsætte denne:)

    Har du set remaket?

    Nej. Jeg har aldrig rigtig haft lyst. Særlig ikke efter at folk virkede skuffede over den. Som du også er inde på i din fine anmeldelse, er det alligevel ikke rigtigt plottet eller karaktertegning, der gør "Assault" til noget særligt.

    Benway 3-08-19 12:24

  • ★★★★★★0

    Nej. Jeg har aldrig rigtig haft lyst. Særlig ikke efter at folk virkede skuffede over den. Som du også er inde på i din fine anmeldelse, er det alligevel ikke rigtigt plottet eller karaktertegning, der gør "Assault" til noget særligt.

    Tak og jeg husker ærligt heller ikke remaket særligt godt, måske fordi det blot er blevet til en typisk strømlinjet Hollywood film?

    T. Nielsen 3-08-19 12:27

  • ★★★0

    Tak og jeg husker ærligt heller ikke remaket særligt godt, måske fordi det blot er blevet til en typisk strømlinjet Hollywood film?

    Det kunne jeg snildt forestille mig. Jeg er stor fan af den gamle Michael Caine-film "Get Carter" fra 1971, men da filmen blev genindspillet med Sylvester Stallone, skar de alle ujævnhederne og de udsædvanlige valg af filmen. Jeg sad målløs og tænkte "Jamen, det var jo for pokker netop dem, der gjorde filmen til noget særlig!"

    Benway 3-08-19 12:35

  • ★★★★★★0

    Jeg må med skam indrømme at jeg aldrig har set “Gør Carter Kold” (gotta love that title:) Men remaket med Stallone var ret dårligt uanset.

    T. Nielsen 3-08-19 13:26

  • ★★★0

    Jeg må med skam indrømme at jeg aldrig har set “Gør Carter Kold” (gotta love that title:) Men remaket med Stallone var ret dårligt uanset.

    Jeg skal nok bare være glad for, at den ikke kom til at hedde "Varme kugler til kolde gangstere" eller noget i den stil. ;)

    Benway 3-08-19 14:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen