Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Kicking and Screaming (1995)

  • ★★★★1

    Jeg ligger selv på en 5'er og skal snart have genset den, men helt enig i anmeldelsen - Baumbach kan virkelig skrive nogle fremragende replikker.

    Ikke mindst ordudvekslingen i traileren ved 1:23 - den har Benway og jeg ofte citeret.

    Også følgende ordudveksling, da en af hovedpersonerne står og venter på at komme ind på en natklub, og ved siden af står en yngre pige (citeret fra hukommelsen):

    Hun: "So you got a fake ID?"

    Ham: "No, I'm 21..."

    Hun: "Your're really 21??"

    Ham: "I'm really 21."

    Hun: "Wooo, old man river!"

    chandler75 7-03-19 19:17

  • ★★★★★0

    Jeg ligger selv på en 5'er og skal snart have genset den, men helt enig i anmeldelsen - Baumbach kan virkelig skrive nogle fremragende replikker.

    Ikke mindst ordudvekslingen i traileren ved 1:23 - den har Benway og jeg ofte citeret.

    Også følgende ordudveksling, da en af hovedpersonerne står og venter på at komme ind på en natklub, og ved siden af står en yngre pige (citeret fra hukommelsen):

    Hun: "So you got a fake ID?"

    Ham: "No, I'm 21..."

    Hun: "Your're really 21??"

    Ham: "I'm really 21."

    Hun: "Wooo, old man river!"

    Ja, der er rigtig mange gode replikker i. De mange guldkorn står nærmest i kø igennem filmen, hvilket også er en af de væsentligste årsager til, at jeg holder af filmen. I bund og grund tror jeg sagtens, trods min kritik, at jeg ved et gensyn kunne snige mig op på de 5 stjerner. :)

    NightHawk 7-03-19 23:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen