Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

The Muppet Christmas Carol (1992)

  • ★★★★★2

    Vidunderlig anmeldelse, Thomas. :) 

    Jeg har faktisk lige genset filmen i eftermiddags og er fuldstændig enig i din bedømmelse af, hvad der gør denne skønne og hjertevarme Jim Henson fortælling til så god en film, som den er. Man bliver kort og godt bare i super godt humør af at se de kære Muppets slå gækken løs og kommer i vaskeægte julestemning, særligt når de forskelige musical numre (som alle er virkelig godt komponeret og mindeværdige) synges med en herlig lystig passion i stemmerne. :)

    NightHawk18-12-18 18:01

  • ★★★★★1

    <3 

    Lars!18-12-18 19:50

  • ★★★★★★1

    Vidunderlig anmeldelse, Thomas. :) 

    Jeg har faktisk lige genset filmen i eftermiddags og er fuldstændig enig i din bedømmelse af, hvad der gør denne skønne og hjertevarme Jim Henson fortælling til så god en film, som den er. Man bliver kort og godt bare i super godt humør af at se de kære Muppets slå gækken løs og kommer i vaskeægte julestemning, særligt når de forskelige musical numre (som alle er virkelig godt komponeret og mindeværdige) synges med en herlig lystig passion i stemmerne. :)

    Tak Nighthawk og dejligt du også synes den er go’ af de grunde. Tror nærmest jeg ville være skuffet, hvis du ikke syntes om den:-/

    T. Nielsen18-12-18 20:10

  • ★★★★★★0

    <3 

    :-*

    T. Nielsen18-12-18 20:11

  • ★★★★★1

    Elsker den film!

    Kruse18-12-18 21:05

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen