Nice - jeg følger trop. Igen er vi enige om 1'eren :-)
Kan man være andet:-)
Nice - jeg følger trop. Igen er vi enige om 1'eren :-)
Kan man være andet:-)
T. Nielsen13-01-21 14:31
Mine favoritter fra 1989
Værste film: The Terror Within
Dødsspillet
Hvad rater du den på IMDb? Jeg spørger, fordi jeg egentlig selv synes den er ret så ringe. Så er nysgerrig efter, hvor langt "nede" du er i dine rating? Jeg går ikke under 7/10.
T. Nielsen13-01-21 14:33
Kan man være andet:-)
Så skal man da være totalt uden filmsmag - og de findes vel næppe så slemme :-)
Hvad rater du den på IMDb? Jeg spørger, fordi jeg egentlig selv synes den er ret så ringe. Så er nysgerrig efter, hvor langt "nede" du er i dine rating? Jeg går ikke under 7/10.
Uh - jeg er nede på 6/10 på de værste. Men jeg synes også det er film som på en eller anden måde har betydet noget for mig - selvom de ikke er fantastiske.
The Terror Within
Var lige nød til at slå den op, da jeg mente at kende titlen. Men synes ikke jeg har set den. Den ser ellers fed ud på billederne:-)
T. Nielsen13-01-21 14:36
Uh - jeg er nede på 6/10 på de værste. Men jeg synes også det er film som på en eller anden måde har betydet noget for mig - selvom de ikke er fantastiske.
Jeg ville også være nede og skrabe 6/10 på enkelte af de sidste lister, hvis jeg tog 25 titler med. Og ja, 6/10 er da godkendt og er da film, man godt kan underholdes lidt af. Deri er jeg enig. Jeg har blot valgt at lægge snittet der, indtil videre i hvert fald.
Dødsspillet ratede jeg 4/10 og har givet den et par gensyn. Det gjorde den desværre ikke bedre. Min Dirty Harry favorit er så absolut den første film, efterfulgt af Sudden Impact/Dirty Harry Vender Tilbage.
T. Nielsen13-01-21 14:40
Dødsspillet ratede jeg 4/10 og har givet den et par gensyn. Det gjorde den desværre ikke bedre. Min Dirty Harry favorit er så absolut den første film, efterfulgt af Sudden Impact/Dirty Harry Vender Tilbage
Dødsspillet har jeg ikke set siden engang i starten af 90'erne på video - så måske ville den falde yderligere ved et gensyn.
Men helt klart den første er den bedste, enig.
Så er der pause i mit Skype-møde med Viso. Smider lige min top 20 for året 1987:
01. The Untouchables
02. RoboCop
03. Evil Dead II
04. Lethal Weapon
05. Full Metal Jacket
06. Good Morning, Vietnam
07. The Living Daylights
08. Predator
09. Innerspace
10. Pelle erobreren
11. The Witches of Eastwick
12. The Running Man
13. Stakeout
14. Bad Taste
15. A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors
16. La Bamba
17. Dirty Dancing
18. The Lost Boys
19. Radio Days
20. The Last Emperor
Værste:
Jaws: The Revenge
T. Nielsen14-01-21 10:36
Jeg følger med med min
Top 25 - 1987
Så er der pause i mit Skype-møde med Viso. Smider lige min top 20 for året 1987:
01. The Untouchables
02. RoboCop
03. Evil Dead II
04. Lethal Weapon
05. Full Metal Jacket
06. Good Morning, Vietnam
07. The Living Daylights
08. Predator
09. Innerspace
10. Pelle erobreren
11. The Witches of Eastwick
12. The Running Man
13. Stakeout
14. Bad Taste
15. A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors
16. La Bamba
17. Dirty Dancing
18. The Lost Boys
19. Radio Days
20. The Last Emperor
Værste:
Jaws: The Revenge
11-12 stykker har vi fælles af dine 20. At der ikke er flere skyldes nok for en del, at jeg havde droppet horror film, da jeg kedede mig for meget og kiggede efter effekter og alt muligt andet når jeg en sjælden gang forsøgte mig.
11-12 stykker har vi fælles af dine 20. At der ikke er flere skyldes nok for en del, at jeg havde droppet horror film, da jeg kedede mig for meget og kiggede efter effekter og alt muligt andet når jeg en sjælden gang forsøgte mig.
Ren horror har jeg vel dårligt nogen af på listen, med en undtagelse?
T. Nielsen14-01-21 15:54
Så åbnes der for indskud
Top 25 - 1986
Ren horror har jeg vel dårligt nogen af på listen, med en undtagelse?
Tog det kun ud fra titlerne, så du har selvfølgelig ret.
Så åbnes der for indskud
Top 25 - 1986
- Aliens
- Platoon
- Top Gun
- Rosens navn
- Kilden i Provence
- Manon og kilden
- Highlander - den udødelige
- Betty Blue
- Blue Velvet
- Valhalla
- Fluen
- The Mission
- Laputa - Slottet i himlen
- Hvem springer kineserne for?
- De kom, de så, de løb!
- Kærlighed uden ord
- Crocodile Dundee
- Kuk i timeplanen
- Mesterdetektiven Basil Mus
- Gys i blomsterbutikken
- Hvem snører hvem?
- Flamberede hjerter
- 9 1/2 uge
- F/X - Farlige trix
- Cobra - lovens stærke arm
Aliens som nummer 1, tihi......Men shit en blandet landhandel du har. Gad vide, om min ser lige så broget ud? Jeg finder den lige frem.
T. Nielsen15-01-21 11:40
Den ultimative top 20.....Kommer ikke her, der kommer min top 20 for 1986 blot:-)
01. Aliens
02. The Fly
03. Stand by Me
04. Tenkû no shiro Rapyuta
05. Star Trek IV: The Voyage Home
06. Highlander
07. Heartbreak Ridge
08. Labyrinth
09. Manhunter
10. Der Name der Rose
11. Platoon
12. Ferris Bueller's Day Off
13. The Color of Money
14. Big Trouble in Little China
15. The Hitcher
16. Top Gun
17. The Mosquito Coast
18. Howard the Duck
19. The Deliberate Stranger
20. F/X
Værste:
Allan Quatermain and the Lost City of Gold
T. Nielsen15-01-21 11:43
Gad vide, om min ser lige så broget ud? Jeg finder den lige frem.
Hey - hold den lige i bukserne. Det er en sober side
Og vi skal naturligvis have 1985 med:-)
01. Back to the Future
02. Witness
03. Re-Animator
04. Legend
05. Silverado
06. Pale Rider
07. Fright Night
08. The Emerald Forest
09. Brazil
10. House
11. The Color Purple
12. The Breakfast Club
13. Commando
14. Enemy Mine
15. Cocoon
16. Ladyhawke
17. Flesh+Blood
18. Young Sherlock Holmes
19. Year of the Dragon
20. That Was Then... This Is Now
Værste:
Le avventure dell'incredibile Ercole
T. Nielsen15-01-21 11:46
The Fly
Genså den for nogle år siden - og synes effekterne var frygtelig dårlige - så den faldt et par karakterer, hos mig
Stand by Me
Har jeg haft til at ligge på hylden i måske 20 år - men har endnu ikke fået den set. Det bør jeg vel, ifølge din placering?
Re-Animator
Tror aldrig jeg har hørt om den.... er det en fejl?
Legend
Hvordan mon det er lykkedes for mig at undgå den - troede jeg havde set alt Ridley Scott havde lavet - og det samme med Cruise. Er den så god?
Men enig. Selvfølgelig skal vi da have
Top 25 - 1985
Genså den for nogle år siden - og synes effekterne var frygtelig dårlige - så den faldt et par karakterer, hos mig
Wut?!? Du er virkelig ikke til de fede praktiske makeup effekter. Mener du sagde det samme om The Thing?
T. Nielsen15-01-21 11:58
Har jeg haft til at ligge på hylden i måske 20 år - men har endnu ikke fået den set. Det bør jeg vel, ifølge din placering?
Jeg synes det er en ret fantastisk film ja, også i dag. Jeg så den dog første gang som 16-17 årig, så naturligvis har den derved også sat et mærke i mig, som jeg ikke kan svare på, om den vil sætte hvis man ser den første gang nu som voksen.
T. Nielsen15-01-21 12:00
Wut?!? Du er virkelig ikke til de fede praktiske makeup effekter. Mener du sagde det samme om The Thing?
Hvis jeg ikke skal skubbes helt ud af handlingen, så skal effekterne være gode - ellers ender det med at irritere mig.
Tror aldrig jeg har hørt om den.... er det en fejl?
Hvis du ikke kan lide effekter som i The Fly og The Thing, så kunne jeg godt tro, du også stiger af på denne her.
T. Nielsen15-01-21 12:01