Thomas - er du klar til at fortsætte?
Vi mangler din liste for 2001
Thomas - er du klar til at fortsætte?
Vi mangler din liste for 2001
Værste film: Shanghai Noon
Er ikke på min top 25 - men holder af den alligevel :-)
Som du kan se, så er Around the World in 80 Days også på...jeg kan ikke fordrage den type af Jackie Chan-film :)
Men det var også i skarp konkurrence med Dungeons & Dragons. Den vil jeg dog gerne se igen, så derfor valgte jeg Shanghai Noon :)
Så har jeg 5 min i fred og alene:-) Min top 20 for året 2001:
01. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
02. Shrek
03. No Man's Land
04. Moulin Rouge!
05. Sen to Chihiro no kamikakushi
06. Mulholland Dr.
07. A Beautiful Mind
08. Ocean's Eleven
09. The Pledge
10. In the Bedroom
11. From Hell
12. Harry Potter and the Sorcerer's Stone
13. Monster's Ball
14. Black Hawk Down
15. Blow
16. The Mummy Returns
17. The Others
18. Monsters, Inc.
19. Swordfish
20. To End All Wars
Værste:
Tail Sting
T. Nielsen 4-01-21 13:58
2009 it is:
1. Avatar.
2. District 9.
3. Zombieland.
4. Watchmen.
5. Män som hatar kvinnor.
6. (500) Days of Summer.
7. Terminator Salvation.
8. X-Men Origins: Wolverine.
9. The Joneses.
10. Monsters vs. Aliens.
11. The Lovely Bones.
12. Triangle.
13. Ice Age: Dawn of the Dinosaurs.
14. Up.
15. The Taking of Pelham 123.
16. The proposal.
17. The International.
18. Angels and Demons.
19. Kynodontas.
20. Up in the Air.
21. Cloudy with a Chance of Meatballs.
22. Chloe.
23. Drag Me to Hell.
24. The Cove.
25. Star Trek.
Værste: "Julefrokosten", som lige er lidt dårligere end "Valhalla Rising".
Du er egentlig ret glad for tegnefilm, ser det ud til:-) Det har jeg ikke tænkt over før.
T. Nielsen 4-01-21 13:59
Shooter.
Kunne godt lide den i sin tid, men årets bedste ville den ikke være tæt på her.
T. Nielsen 4-01-21 14:01
Værste film: The Room
Er den så dårlig dårlig, for dig, eller er du en af dem der finder den så gennemført sjov, at den bliver dårlig på den fede måde?
T. Nielsen 4-01-21 14:02
Min år 2000 liste:
01. Gladiator
02. Cast Away
03. X-Men
04. Fa yeung nin wah
05. The Perfect Storm
06. Chicken Run
07. O Brother, Where Art Thou?
08. Blinkende lygter
09. Traffic
10. Memento
11. Wo hu cang long
12. Chopper
13. Almost Famous
14. Bænken
15. Erin Brockovich
16. Thirteen Days
17. The Patriot
18. Frequency
19. Batoru rowaiaru
20. Requiem for a Dream
Værste:
Dracula 2000
T. Nielsen 4-01-21 14:18
Snupper også lige top 20 for året 1999....Bare fordi jeg kan:-)
01. The Matrix
02. Toy Story 2
03. The Insider
04. Magnolia
05. The Iron Giant
06. Notting Hill
07. The Cider House Rules
08. I Kina spiser de hunde
09. American Beauty
10. The Green Mile
11. Sleepy Hollow
12. The Virgin Suicides
13. The Talented Mr. Ripley
14. Tarzan
15. Mifunes sidste sang
16. Bleeder
17. The Sixth Sense
18. Deep Blue Sea
19. Arlington Road
20. The War Zone
Værste:
Komodo
T. Nielsen 4-01-21 15:49
Er den så dårlig dårlig, for dig, eller er du en af dem der finder den så gennemført sjov, at den bliver dårlig på den fede måde?
Dårlig dårlig, og langt fra dårligste film nogensinde. Som worst movie ever er den overvurderet, det er bare god markedsføring, der har givet den sit rygte:)
Dårlig dårlig, og langt fra dårligste film nogensinde. Som worst movie ever er den overvurderet, det er bare god markedsføring, der har givet den sit rygte:)
Den rygte er i hvert fald blæst godt op, så man kan næsten kun skuffes, hvis man ser den vel.
T. Nielsen 4-01-21 16:15
The Room er på ingen måde verdens dårligste film, det er den for underholdende til at være. Det er dog en film, som kræver de rette omstændigheder, hvis den skal nydes. Det behøver ikke at være i en biograf med ligesindede, men afgjort i selskab med andre, som har en idé om hvad de går ind til. Ser man den uden kontekst, er det at foretrække at fange et show, som vi har i Husets Biograf.
At se den hjemme og alene, er den værst mulige måde at se den på.
Snupper også lige top 20 for året 1999....Bare fordi jeg kan:-)
01. The Matrix
02. Toy Story 2
03. The Insider
04. Magnolia
05. The Iron Giant
06. Notting Hill
07. The Cider House Rules
08. I Kina spiser de hunde
09. American Beauty
10. The Green Mile
11. Sleepy Hollow
12. The Virgin Suicides
13. The Talented Mr. Ripley
14. Tarzan
15. Mifunes sidste sang
16. Bleeder
17. The Sixth Sense
18. Deep Blue Sea
19. Arlington Road
20. The War Zone
Værste:
Komodo
Bandit ;-) Nu har jeg ventet på dig. Nå får fat i min pc i morgen.
Du er egentlig ret glad for tegnefilm, ser det ud til:-)
Tja, det er jeg vel egentlig :)
Siger du i øvrigt og smider tre på din 1999 liste. Oven i købet to i top 5 ;)
Kunne godt lide den i sin tid, men årets bedste ville den ikke være tæt på her.
Jeg mener jeg har givet den 8/10, så der skulle ikke så meget til at toppe det år.
Jeg synes bare det er skide godt udført håndværk og den bliver bedre for hver gang jeg ser den og det er en jeg altid stopper ved, når jeg zapper forbi den.
Så har jeg 5 min i fred og alene:-) Min top 20 for året 2001:
01. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
02. Shrek
03. No Man's Land
04. Moulin Rouge!
05. Sen to Chihiro no kamikakushi
06. Mulholland Dr.
07. A Beautiful Mind
08. Ocean's Eleven
09. The Pledge
10. In the Bedroom
11. From Hell
12. Harry Potter and the Sorcerer's Stone
13. Monster's Ball
14. Black Hawk Down
15. Blow
16. The Mummy Returns
17. The Others
18. Monsters, Inc.
19. Swordfish
20. To End All Wars
Værste:
Tail Sting
1'eren er vi i det mindste enige om :-)
Men der er flere som går igen på vores lister.
Min år 2000 liste:
01. Gladiator
02. Cast Away
03. X-Men
04. Fa yeung nin wah
05. The Perfect Storm
06. Chicken Run
07. O Brother, Where Art Thou?
08. Blinkende lygter
09. Traffic
10. Memento
11. Wo hu cang long
12. Chopper
13. Almost Famous
14. Bænken
15. Erin Brockovich
16. Thirteen Days
17. The Patriot
18. Frequency
19. Batoru rowaiaru
20. Requiem for a Dream
Værste:
Dracula 2000
Troede egentlig ikke du var så vild med Gladiator :-)
Her er min liste;
Top 25 – 2000
1. Requiem for a Dream
2. Love Is a Bitch
3. Gladiator
4. Chocolat
5. Blinkende lygter
6. Unbreakable
7. Tiger på spring, drage i skjul
8. Memento
9. X-Men
10. O Brother, Where Art Thou?
11. Malèna
12. The Patriot
13. Jeg, mig & Irene
14. Traffic
15. Meet the Parents
16. Cast Away
17. Quills
18. American Psycho
19. Kejserens nye flip
20. Snatch
21. Shanghai Noon
22. Wonder Boys
23. Pitch Black
24. Gongdong gyeongbi guyeok JSA
25. Nueve reinas
Genovervejede lige Shanghai Noon - den fortjener da en plads på top 25
Snupper også lige top 20 for året 1999....Bare fordi jeg kan:-)
01. The Matrix
02. Toy Story 2
03. The Insider
04. Magnolia
05. The Iron Giant
06. Notting Hill
07. The Cider House Rules
08. I Kina spiser de hunde
09. American Beauty
10. The Green Mile
11. Sleepy Hollow
12. The Virgin Suicides
13. The Talented Mr. Ripley
14. Tarzan
15. Mifunes sidste sang
16. Bleeder
17. The Sixth Sense
18. Deep Blue Sea
19. Arlington Road
20. The War Zone
Værste:
Komodo
Og, så er du indhentet. Ingen kærlighed til Fight Club?
Top 25 - 1999
1. The Matrix
2. Magnolia
3. Den grønne mil
4. Fight Club
5. The Boondock Saints
6. The Insider
7. American Beauty
8. Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
9. Boys Don't Cry
10. Thomas Crown affæren
11. Æblemostreglementet
12. Den sjette sans
13. The Talented Mr. Ripley
14. Sleepy Hollow
15. The Ninth Gate
16. Jeanne d'Arc
17. Toy Story 2
18. Galaxy Quest
19. Girl, Interrupted
20. Being John Malkovich
21. Man on the Moon
22. Lokkeduen
23. Bowfinger
24. October Sky
25. Drengen og jern-kæmpen
Jeg topper med
Top 25 – 1998
Og bare for at blive i front;
Top 25 – 1997
1. Titanic
2. Good Will Hunting
3. The Game
4. Face/Off
5. Donnie Brasco
6. Livet er smukt
7. Det bli'r ikke bedre
8. U Turn
9. L. A. Confidential
10. Jackie Brown
11. Starship Troopers
12. Herkules
13. Gattaca
14. Det femte element
15. Djævelens advokat
16. The Boxer
17. Boogie Nights
18. Men in Black
19. Lolita
20. Sjakalen
21. The Saint - Helgenen
22. Breakdown
23. Austin Powers
24. Amistad
25. Air Force One
Gladiator vil også være på en af mine toplister...men dog ikke en positiv en af slagsen :)
Tja, det er jeg vel egentlig :)
Siger du i øvrigt og smider tre på din 1999 liste. Oven i købet to i top 5 ;)
Jaja, skrev det jo også netop derfor. Jeg synes det er fedt:-)
T. Nielsen 5-01-21 09:50
Jeg mener jeg har givet den 8/10, så der skulle ikke så meget til at toppe det år.
Den er også ret underholdende. Ligger selv på 7-8 stykker. Du har bare en del film på listen, so jeg personligt finder bedre.
T. Nielsen 5-01-21 09:51
1'eren er vi i det mindste enige om :-)
Men der er flere som går igen på vores lister.
Det er jo mange år siden, så det er sjovt at se, at man alligevel har værdsat en del af det samme. Gad vide om det også ville gælde for 80'erne, hvor aldersforskellen på dig og mig jo kan begynde at spille ind.
T. Nielsen 5-01-21 09:52
Troede egentlig ikke du var så vild med Gladiator
Vild nok til at den er nr 1:D
T. Nielsen 5-01-21 09:53
Genovervejede lige Shanghai Noon - den fortjener da en plads på top 25
Ikke hos mig:-)
T. Nielsen 5-01-21 09:54