Forum - Forum-tråd: Fodboldtråden

Fodboldtråden

  • ★★★★★★1

    Rasmus Højlund x3

    Outstanding! 

    Fortjent med spil og chancer - men det så alt for længe svært ud.

    Danmark - Finland 3-1

    Wayne23-03-23 22:42

  • 0

    Ja det så ret besværet ud. Men flot af Højlund som forhåbentlig har en stor karriere i sigte.

    Popeye23-03-23 22:59

  • ★★★0

    Perfekt start på kvalen og et mindre generationsskifte

    Gormanden23-03-23 23:04

  • 0

    Har Kenneth Perez været på druk

    Kiyonji23-03-23 23:18

  • ★★★★★★0

    Det bliver noget af en gyser, når San Marino venter..... :D

    davenport26-03-23 17:05

  • ★★★0

    For filen da, holdet har stadig et selvtillidsproblem fra Qatar.

    Men rigtig flotte mål fra Kasakhstan, de var af høj klasse

    Gormanden26-03-23 17:16

  • 0

    Mon ikke de kvalificerer sig alligevel. Det er en af de dårligste og letteste puljer som DK har fået og det er næsten lettere at kvalificere sig end ikke at kvalificere sig med alle de hold som efterhånden skal med til slutrunden 

    Kiyonji26-03-23 17:26

  • ★★★★★★1

    Så skal de sgu da spidse blyanten...

    davenport26-03-23 17:36

  • 0

    Ja, det var sateme skidt. Mod Finland var spillet også skidt, men der kunne Højlunds mål trods alt sikre sejren. Jeg er ikke meget for at skyde på træneren, men Hjulmand har altså et problem med et hold spillere, som åbenbart har det svært sammen. 

    Popeye26-03-23 21:25

  • ★★★0

    Hjulmand har som altid ingen plan B. Fuldstændig clueless, når det ikke går efter den allerede fremlagte strategi. Og igen er udskiftningerne skudt helt ved siden af og sker alt for sent. Han ligner en nervøs mand, der ikke er kommet sig over Qatar og at han ikke længere kan gå på vandet som under EM. 

    Dolphinfriendly26-03-23 22:49

  • ★★★★★★0

    Pinligt at de ikke strammer op, så meget må man ikke miste på et kvarter af en professionel fodboldkamp.

    Hjulmand må tage en stor del af ansvaret.

    Wayne27-03-23 04:40

  • ★★★★★0

    Stort tillykke, Kruse, og på forhånd tillykke med mesterskabet!

    Og kom så Danmark, stop de små kænguruer!

    The Insider 6-08-23 19:18

  • ★★★★0

    Var i Hvidovre, hvor jeg så de hviie vinde. Men for satan, hvor er de mobiltribuner ringe at sidde på!

    dyg 6-08-23 19:52

  • ★★★0

    Var i Hvidovre, hvor jeg så de hviie vinde. Men for satan, hvor er de mobiltribuner ringe at sidde på!

    Ksdh :)

    Gormanden 7-08-23 00:01

  • ★★★★★★0

    Dejlig sejr over Finland - Højbjerg scorer vitalt mål, og nu er Danmark på førstepladsen i grupppen frem mod EM.

    Herligt.

    Wayne10-09-23 19:58

  • ★★★0

    Dejlig sejr over Finland - Højbjerg scorer vitalt mål, og nu er Danmark på førstepladsen i grupppen frem mod EM.

    Herligt.

    Ja total dominans, men hvor er vi uopfindsomme - er stort set ikke i stand til at skabe en chance

    Gormanden10-09-23 20:50

  • ★★★★★★0

    Det var sgu da røvkedeligt, som dansk fodbold altid er. Det er fanme mange år siden, at man virkelig var oppe at støde over en landskamp...

    davenport10-09-23 21:27

  • ★★★★★★1

    Det var sgu da røvkedeligt, som dansk fodbold altid er. Det er fanme mange år siden, at man virkelig var oppe at støde over en landskamp...

    2021 og en EM semifinale er altså ikke sindsygt mange år siden ….

    Wayne10-09-23 22:20

  • ★★0

    Hvordan ser I andre Premier Leauge? 

    Jeg har YouSee Tv, men jeg syntes det er for dyrt, og deres point system stiger i pris. Overvejer Viaplay Total, men 449,- er fandme også mange penge, når man kun vil se Premier League. 

    MadMartigan 7-10-23 16:03

  • ★★★★★0

    Hvordan ser I andre Premier Leauge? 

    Jeg har YouSee Tv, men jeg syntes det er for dyrt, og deres point system stiger i pris. Overvejer Viaplay Total, men 449,- er fandme også mange penge, når man kun vil se Premier League. 

    Jeg er i samme båd og har også YouSee TV. Jeg tror desværre ikke, der er noget godt alternativ. De har grebet på os.

    Kruse 7-10-23 16:13

  • ★★0

    Jeg er i samme båd og har også YouSee TV. Jeg tror desværre ikke, der er noget godt alternativ. De har grebet på os.

    MadMartigan 7-10-23 17:32

  • ★★0

     Så må vi trøste os med Arsenal, trods alt er med i toppen :D

    MadMartigan 7-10-23 17:33

  • ★★★★★★0

    Spændende hvor længe Ten Hag holder i United…

    Wayne 7-10-23 17:53

  • ★★★★★0

    Spændende hvor længe Ten Hag holder i United…

    Han fik i hvert fald en livline af McTominay i dag :)

    Kruse 7-10-23 18:03

  • ★★★★★★0

    Han fik i hvert fald en livline af McTominay i dag :)

    Mon ikke :-)

    Wayne 7-10-23 18:18

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen